מנעול על הפין. פייסבוק, צילום מסך
צילום מסך/פייסבוק

דביל השבוע: נתקע בתוך מנעול פין, ורק לאקסית היה את המפתח

Sheee חו״ל

5.7.2023 / 8:58

בחור אחד, כנראה לא הכפית הכי מבריקה במגירה, הגיע גבר לחדשות מסיבה שכנראה לא הייתה חלק מהוויש-ליסט שלו באשר לשאלה "כיצד אתפרסם?". כשנפרד מחברתו חשב שהוא יצא לחופשי והגרוע כבר מאחוריו - אבל עד מהרה הבין שהוא מצוי בסוג אחר של כלא, ורק לה יש את המפתח אליו

הקלסטרופובים מכירים את האימה מלהיתקע במעלית, או לחילופין בשירותים של בניין משרדים בלי חלון או חריץ בלמטה של הדלת, אבל גם אנשים נטולי הפרעות דחק כנראה שלא היו רוצים לשים את עצמם בנעליו, או יותר נכון, בקונסטרוקציה הספציפית בה נלכד ידידנו חסר המזל.

מה שקרה הוא שהגבר הזה נפרד מחברה שלו במפתיע, בעוד הוא עדיין לובש על גופו אביזר אחד שהיה חלק ממערכת היחסים שלהם.איך אומרים? האביזר אינו חולצת טריקו ישנה. האביזר הוא נרתיק פין שעשוי מברזל וננעל סביב אבר המין שלו, שבמסגרת משחק כוח פשטישטי כלשהו עם חברתו - המפתח לחופש שלו היה נתון בידיה, פיזית ממש.

קשה לכם עם ההתאהבות של ספיר ואברהם? תבדקו, אולי אתם גזענים
שיימינג לארוחת בוקר ועוגה לפרצוף: האם הוכתר הדוש העונתי?
בשיא שלה: "איך הגעתי מזיוף הנאה מינית ל-23 אורגזמות בלילה"

מנעול על הפין. פייסבוק, צילום מסך
הקונסוליום המקצועי בחנות הקעקועים/צילום מסך, פייסבוק

וכך מצא את עצמו האיש במצוקה מאד מביכה, כשהוא אמנם משוחרר מן הכלוב המטאפורי, בעוד אברו תקוע בתוכו. במשך שלושה חודשים אחרי הפרידה הוא ניסה לפתוח את נרתיק הפינים בכל מיני אמצעים, כולל המפתח שהאקסית מסרה לו, אך היה חלוד ולא עשה את העבודה שלו.

בסופו של דבר, אחרי שלושה חודשים, הוא הגיע לחנות פירסינגים וקעקועים בברצלונה, שם הצליחו לשחרר אותו מנדנו, ובתמורה גם שיתפו את האירוע והתמונה בסטורי של החברה באינסטגרם. אמנם זה לא קעקוע, אבל גם זאת מומחיות ששווה לדווח עליה לקוחות פוטנציאלים. בסרטון, האיש עומד עם גבו למצלמה בזמן שבעלי הסטודיו לה-טוארטה ועמיתה אלכס משוחחים על המצב. לבסוף, אחרי שלושה חודשים, מפתח חלוד וקונסוליום מקצועי, המנעול הוסר ו-ווילי שוחרר.


אם חשבתם שתאונה מסוג זה היא עניין נדיר, אתם מאד טועים - זו אפילו לא הפעם הראשונה שאירוע כזה דווח בחדשות. מקרה ביזארי אחר עסק בגבר תאילנדי שנתקע במנעול מהסוג הזה למשך שבועיים וסיים עם נזק בלתי הפיך לאיבר המין, אחרי שהידק אותו יתר על המידה ואיבד את המפתח. כתוצאה מכך התנפחות חמורה. המנעול נדבק וגרם לכאבים בלתי נסבלים, מה שהוביל לאשפוזו.

מנעול על הפין. פייסבוק, צילום מסך
מנעול על הפין/צילום מסך, פייסבוק

כתבת פלאפ

אמו של האיש הסבירה לשירותי החירום כי לבנה אין חברה והזמן הארוך בבית במהלך המגפה, הוביל אותו לרמת שעמום בעייתית במיוחד. בנוסף, לטענתה בנה "נהנה להכניס את הדבר שלו לחורים קטנים".

במקרה שלו פרמדיקים נאלצו להשתמש במשך יותר מ-30 דקות בחותך חשמלי מיוחד כדי להסיר את המנעול, כשיריעת מתכת דקה מונחת בין הנרתיק לעורו של האיש כדי למנוע פגיעה נוספת באברו. למרות שהמנעול הוסר בסופו של דבר, החוויה הקשה הביאה להשחתת איברי המין שלו, והרופאים הזהירו מפני נזק מתמשך פוטנציאלי.

מה אנחנו למדים, ילדים? שלא לכל חור צריך לדחוף צינור, גם אם אתה שיכור, ושאם אפילו אמא שלך כבר לא יכולה כבר לעזור לך, המצב שלך כנראה רע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully