רכבת. דניס שיק unsplash, אתר רשמי
אתר רשמי/דניס שיק unsplash

"עשיתי סקס ברכבת עם זר והיה מטורף - אולי אלה החיים הטובים?"

Sheee חו״ל

6.7.2023 / 8:58

אישה שעשתה סקס ברכבת, בדרך לביקור אצל סבתא שלה, נהנתה כל כך מהאירוע עד שהיא מתקשה לחזור לחייה הזוגיים. היועצת הזוגית מנסה לעזור לה לברר אם היא מפספסת משהו שם בחוץ

קוראת "דיילי סטאר" עברה טיול של פעם בחיים. הסקס שעשתה עם הגבר הזר שפגשה ברכבת בדרכה לסבתא שלה, וזה שינה את השקפת חייה כל כך, שהיא מתקשה לחזור לחייה הזוגיים הקודמים. היא פנתה ל'אנט ג'יין' יועצת זוגית מפורסמת, כדי שתעזור לה ליישב את הסתירות ולחזור לחייה הרגילים.

"זה היה הכי מחרמן, וללא ספק הדבר הכי מטורף שעשיתי בחיים. הייתי בדרך לקורנוול כדי לבקר את סבתא שלי. ואיזה בחור שאל אם הוא יכול להשתמש בטלפון שלי כי שלו לא פעיל. דיברנו קצת, ואז הוא פשוט שאל אותי באופן שלא משתמע לשתי פנים: "מה דעתך?"

"אז נכנסנו לשירותים ועשינו את זה שם. היה מדהים, והוא לא היה נראה טוב במיוחד או תקשורתי במיוחד, אבל הסקס האסור המלוכלך היה פנומנלי."

רכבת. abdullah-ali unsplash, אתר רשמי
"אפילו שלום לא אמרנו"/אתר רשמי, abdullah-ali unsplash

כתבת פלאפ

"הבחור ירד כמה תחנות לפני. אפילו לא טרחנו להחליף מספרים כי ידענו שלעולם לא נתראה שוב - ואני ביקרתי את סבתא שלי בתחושה קלילה ונעימה. הריחוף נגמר בסוו של דבר. ועכשיו, כשחזרתי הביתה אני נאבקת בעצמי. לא לעזוב. מסתבר שהמפגש הקצר הזה גרם לי לפקפק בכל בחירות חיי. אני מסתכלת על בן זוגי המשעמם מזה תשע שנים ותוהה אם יש בחיים יותר מזה."

"הסקס בסדר. אנחנו מקיימים יחסי מין כל שבוע וזה תמיד אותו דבר. אין גירוי אמיתי או משחק מקדים סקסי. הוא פשוט תופס שפופרת גדולה של סיכה, משפשף אותה עליי ונותן לזה לעשות את העבודה בשבילו. אוראלי? עיסוי? דיבור מפתה? שכחי מזה. אני לא מקבלת שום דבר כזה. הוא לא אדם רע. ואני אוהבת אותו, אבל לאחר שטעמתי תאווה אמיתית, במקרה, עם הזר ההוא שלי, עכשיו אני פשוט רוצה יותר מזה."

"לפני כמה ימים נכנסתי לאינטרנט וחיפשתי חופשות במקומות החמים הידועים לשמצה באירופה. אני מדמיינת את עצמי טסה לבד לאיביזה, אוספת בחורים ושוכבת איתם. אני ממש רוצה אבל בנתיים לא מעיזה לעשות את זה. התחרפנתי? או שאולי נפתחו לי העיניים והגיע הזמן לחיות את החיים סוף סוף?"

ג'יין משיבה: "אני מבינה שאת מרגישה מתוסכלה ולא מוערת, אבל האם לצאת עם זרים זו באמת התשובה לתפילותיך? לקחת סיכון אדיר ברכבת. לקיים יחסי מין עם זר היה דבר מאוד טיפשי לעשות. מה לגבי הבריאות המינית שלך, המוניטין שלך, והרגשות של בן הזוג שלך? את אולי מאמנהן שחווית "רגע של טירוף", אבל זה לא יכול לקרות שוב. אני מבינה שבן הזוג שלך לא מבעיר את עולמך אחרי תשע שנים ביחד. אבל הוא מושלם בדרכו, ומגיע לו יותר טוב. החיים יכולים להיות הרבה יותר גרועים, תאמיני לי.
עדיף שתדברי איתו. את עשויה לגלות שהוא משועמם כמוך, וישמח לחשוב יחד עם כיוונים לגיוון."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully