כלה בהלבשה תחתונה. ShutterStock
ShutterStock

מסיבת האירוסין התפוצצה כשנחשפו תמונות העירום ב-onlyfans של הכלה

26.7.2023 / 0:13

כן, מי היה מאמין שזה יכול לגרום לבעיות במסיבת אירוסין: אישה שבאה למסיבת אירוסין של גיסתה, סיפרה לבעל על חשבון תמונות העירום באונליפאנס של מי שהוא אמור להתחתן איתה. מכאן הכל רק הלך והתדרדר

חמש עובדות שלא ידעתם על חתונות/מערכת "אסור לפספס"

כבר שמענו על כל מיני סיבות משונות שגרמו לביטול חתונות, אבל אין ספק שזו אחת מהמשונות בהן, אם כי יש שיגידו שהיא דווקא מוצדקת.

בתקשורת האמריקאית דווח על מסיבת אירוסין שמחה שהפכה מאוד מהר לתאונת שרשרת אחרי שחשבון תמונות העירום ב-OnlyFans של הכלה נחשף - על ידי גיסתה.

אמנם לא ידוע היכן בדיוק זה קרה, אבל בפוסט ב-Reddit שנמחק בנתיים, אישה סיפרה שהיא הוזמנה למסיבת האירוסין של גיסתה ואמרה לחתן (כיום לשעבר) שכנראה יש לו ראש "פתוח מאוד" אם הוא מתחתן עם ארוסתו - בהתחשב בכך שהיא נהגה לפרסם תמונות עירום ב-OnlyFans.

ואז - הכל התפוצץ.

מכות בין כלה לאורחת בחתונה. Giphy
מכות בין כלה לאורחת בחתונה/Giphy

היא כתבה: "ובכן, כנראה שהארוס שלה לא ידע על חשבון ה-OnlyFans שלה, אז אתם יכולים לדמיין את כל הדרמה שנוצרה". היא המשיכה וסיפרה שבסופו של דבר גיסתה ברחה מהמסיבה בדמעות, והותירה את האורחים עם לסתות שמוטות על הרצפה.

עוד חתונות שהשתבשו
חתן הקרין בחתונתו סרטון של כלתו שוכבת עם הגיס שלה

ביטלה את החתונה אחרי הווידוי המרשיע של אמא של הארוס


"בעלי ניסה לרדוף אחרי אחותו, אבל אחיו התאום עצר אותו ואמר לו שכל המצב הזה הוא באשמתו בגלל שהוא הביא את הבעייתית הזו (הכוונה אלי) למסיבה", היא סיפרה. "אמרתי לו שזה לא מפתיע אותי שהוא מוכן לכסות על מעשי העבר של מישהו בהתחשב במה שיש בעבר שלו וזה גרם גם לו וגם לאמא שלהם לתקוף אותי ואת בעלי".

בסופו של דבר הם עזבו את המסיבה והיא סיפרה שגם בעל מאוד כעס עליה. היא סיפרה שבסופו של דבר האירוסין (והחתונה) בוטלו, אבל היא עדיין חושבת שהיא פעלה נכון ושהכלה הייתה צריכה להיות יותר כנה עם בעלה לעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully