מרינה לנדאו מהות הגנה. הילה חן,
הילה חן

רק מייק אחד שבאמת לא יורד מצאנו בחום הזה: חדש על המדף

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 11:17

בחום הזה, אין כמעט דבר שאפשר לעשות כדי להקל על עצמנו, מלבד שלושה דברים - ים, מזגן, והסחת דעת. ואין הסחרת דעת כמו שופינג של דברים מפנקים שלא בהכרח צריך אבל תמיד כיף שיש. קבלו את המוצרים המומלצים של החודש

איזה מקדם הגנה הכי יעיל נגד סרטן?/סיפור בדקה

ֿמה נשמע חברות? אין לי איך לעודד אתכן. חם. חם רצח. מצד שני, כל יום של סבל מקדם אותנו עוד קצת לעבר הבריזה של ספטמבר. טוב, אוקטובר. ב ס ד ר אז דצמבר. אל תהיו רטנוניות וקטנוניות. אישה צריכה להתחבר למזיעה הפנימית שלה, אין ברירה.

מצד שני, ויש צד שני, במצבים כאלה תמיד יש ברירה אחת שמסייעת להתמודדות, ואני מדברת כמובן על הסחת הדעת. אין על הסחות דעת כדי לרפא נפש דואבת וגוף שנאפה לאט לאט מבפנים. אז הנה מה שחדש על המדף. קבלו את השיאודורנט הכי טוב לעור רגיש, את הקרם הכי טוב לעור נקבובי, הסרום הכי ממצק, את קרם ההגנה ששומר על מחסום העור, צסיכת שיער מעולה במיחד למתולתלות, את המייק אפ שלא יורד גם בחום ובלחות של אוגוסט.

"אם הם באמת זוג חזק, למה הצורך להוציא את העיניים לכולם?"
העמדות הפנים נגמרו במפגש הזוגות, השאלה היא רק מי ייפרדו קודם
מוריד לו: אוהד בוזגלו רק אומר את מה שהרבה גברים חושבים

גרניייה דיאודורנט. חו״ל,
גרנייה מינרל לא מעקצץ/חו״ל

בשנים האחרונות פיתחתי אלרגיה מוזרה וחמורה לדיאודורנטים. לא משנה מה כתוב עליהם, לעור גיש, ללא פרבנים, לבי סולטים, נטול אלכוהול - כולם, אחרי יומיים שלושה גורמים לי לפריחה מבאסת וסופר מגרדת באיזור. ניסיתי עשרות, ובסוף הגעתימ למצב שאני מזמינה מחו"ל איזה קריסטל משונה, למשעה הדיאודורנט שלי הוא אבן לבנה מינרלית. שזה גם נחמד, אבל זה מחזיק מעמד פחות זמן, וגם אין לזה ריח בכלל.

והנה, כנראה שאני לא לבד, כי מותג הדאודורנטים 'גרנייה מינרל' משיק סדרה חדשה: היאלורוניק קר (Hyaluronic Care) המותאמת לעור רגיש, ומעניקה הגנה של עד 72 שעות מריחות חזקים. כמובן חשדתי, כי זה שכתוב לעור רגיש לא אומר שום דבר, אבל אני איתו כבר שבועיים, והגירוד הרגיל לא תקף אותי. אפילו לא עקצוץ קטן. ממליצה לכל אישה רגישה.

מחיר: 16.90 ש"ח (במהלך חודש אוגוסט: 11.90 ש"ח), להשיג ברשתות השיווק, המזון והפארם

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
היקארי. חו״ל,
FOUNTAIN SERUM, מחליק וממצק/חו״ל

היקארי היא חברה שחדשה לי יחסית, אבל בנתיים כל מוצר שלהם שניסיתי, היה טוב. כנ"ל גם הסרום הזה, FOUNTAIN SERUM. זה הכוכב של סדרת "מעיין הנעורים" שלהם - ומדובר בתרכיז הפועל להתחדשות העור, לחיזוק והגנה של העור, להגברת לחות וזוהר לטווח ארוך, להפחתה ומניעה של קמטים, להגברת גמישות העור,

הפורמולה כוללת מגוון רכיבים אשר פועלים בסינרגיה ובראשם NAD Nobel™ הרכיב מוגן בפטנט של החברה, שפותח יחד עם מדענים מהאוניברסיטה העברית בירושלים. הוא מדמה את תהליכי ההצערה המתרחשים במצב של הפחתת קלוריות לאורך זמן - מצב בו מתעוררים המנגנונים הטבעיים הקיימים בתוכנו, אשר מתחילים לפעול באופן טבעי לחיזוק תהליכי התיקון ברמה תאית, ובכך משתפר גוון העור ונהיה יותר אחיד, פוחתים הקמטים והעור הופך יותר גמיש.

המוצר מכיל גם תמצית של "אצות שלג" נדירות שנבחרו בשל היכולת שלהם לשרוד בתנאי אקלים קשים, וגם את הקומפלקס Royalepigen P5 המשפר את התחדשות הרקמות, מסייע בסילוק רעלים וחלבונים פגומים ולא מתפקדים, ועוד דברים טובים. רק השנה מוצר הפונטיין סרום, זכה בתחרות בינלאומית שנערכה בלונדון, במדליית ארד בקטגוריית המוצר היוקרתי הטוב ביותר. יוקרתי הוא בהחלט, וגם יקר.

מחיר 499 ש"ח, להשיג במעבדות היקארי או במכוני הקוסמטיקה המורשים

מייק אפ לוריאל. חו״ל,
מייק-אפ אינפליבל מאט קאבר. לא זז/חו״ל

מייק-אפ אינפליבל מאט קאבר הוא מייק אפ חדש ומשודרג, מאט, עם 25SPF עמיד בטירוף, ובתוספת של הסטאר החדש בקוסמטיקה - ניאצייאמיד ברייכוז משל 4 אחוזים.

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז מקפידי לחבר בין איפור וטיפוח, והמוצר הזה בהחלט עונה על הקריטריונים. כיסוי מלא של סימני פצעונים, אדמומיות, פגמי עור וצלקות, גימור מאט ומנטרל ברק לאורך כל היום, בעוד הניאצינאמיד משפר את גוון העור ושומר עליו חלק לאורך זמן. נערו לפני השימוש, ואל תחשבו על זה עד סוף היום.

מחיר: 100 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן, ובאתר

מרינה לנדאו מהות הגנה. הילה חן,
SUN Barrier, הגנה מהשמש וקרינה, במיוחד לעור כהה. MAHUT/הילה חן

הידעתם שעור כהה רגיש יותר מעור בהיר לקרינה בייתית, מהמחשב, וממסכים בכלל? גם אני לא. קוראים לקרניים האלה VL, ומסנני קרינה broad spectrum עם SPF ברמה גבוהה, אינם מגנים מפני קרינת אור זו.

"בעקבות מחקרים חדשים על ההשפעות הביולוגיות על העור של אור נראה", מסבירה ד"ר לנדאו, "נמצא כי בעוד שחשיפת עור בהיר לאור נראה איננה באה לידי ביטוי קליני כלשהו ואלה רגישים בעיקר לנזקי קרינת UVB, בעור כהה יותר החשיפה מתבטאת בהופעת שינויים פיגמנטריים הדומים לשיזוף. אם חושפים עור בגוון שאיננו בהיר בשילוב עם כמות מזערית של קרינת UVA, מתקבלת פיגמנטציה משמעותית אפילו יותר, ומתמשכת. עובדה זו יכולה להסביר, בין השאר, את הופעת הפיגמנטציה הפוסט דלקתית אצל אנשים כהי עור, למרות השימוש במסנן קרינה מסורתיים - המסננים את קרינת UVA ו-UVB. ייתכן, על סמך ספרות מדעית אחרונה, שגילויים אלה יכולים להסביר את הקושי שבטיפול במלזמה (פיגמנטציה הורמונלית) על אף השימוש במסנני קרינה מסורתיים".

המוצרים החדשים:
SUN Barrier - לבעלי עור בהיר מאוד עד גוון אמצע: מקדם הגנה SPF50 מפני נזקי קרינת השמש, מועשר ב SUPCERATTM לתמיכה במחסום האפידרמלי ולחיזוק ההגנה הטבעית של העור מפני קרינת השמש.

SUN Barrier+ - לבעלי עור בגוון אמצע עד כהה: מקדם הגנה SPF50 מפני נזקי קרינת השמש, המתאים את עצמו לגוון עורך - להגנה מיטבית מפני נזקי קרינה נראית. מועשר ב SUPCERATTM לתמיכה במחסום האפידרמלי ולחיזוק ההגנה הטבעית של העור מפני קרינת השמש.


שני מוצרי ה SUN Barrier מבוססים על מיצוי אלוורה במקום מים, המעניק להם יכולות אנטי-דלקתיות, מלחחות ומרגיעות. כל מוצרי הסדרה מיוצרים ללא חומרי בישום וצבע, 100% טבעוניים וללא פרבנים או SLS.

מחיר: 305-320 שקלים, להשיג אצל הסקין-תרפיסטיות ובאתר מהות

אירבוריאן. חו״ל,
חובה לנסות - אירבוריאן הקוריאנית/חו״ל

שומעות? המותג הקוריאני עטור הפרסים Erborian (אירבוריאן), שנרכש על ידי הקבוצה העולמית שהיא גם הבעלים של לאוקסיטן. זה מה שיש לי להגיד.

חנות הדגל של החברה עתידה להיפתח בעזריאלי שרונה בינואר 2023 בהשקעה של שני מיליון שקלים, אבל בנתיים חייבת להמליץ על שני מוצרים שניסיתי והתמכרתי מיידית. מדובר בשני מוצרים נטולי גוון שפשוט מחוליקים את העור, וסוגרים לו את הנקבוביות, לפחותלמראית עין - באופן מיידי.

קרם CC לגוון עור בהיר - לחות לפנים, מקדם הגנה 25 SPF וכמובן פיגמנטי הצבע המוחבאים אשר במגע עם העור משתלבים עם הגוון הטבעי ומתאימים את עצמם לכל אחד ואחת באופן מושלם. מעניקים גוון אחיד וזוהר - הפריימר המושלם, ואפשר להסתפק גם רק בו. הגימור קליל נספג מהר, העור אינו מרגיש עמוס והלחות וההגנה פועלות.

מחיר - 219 ש"ח , ושווה את זה

SKIN HERO
הסקין פרפקטור המושלם, קרם מתקן ללא גוון, מעדן ומחליק את מרקם העור, מטשטש מראה קמטים ומשדרג את הנראות של עור הפנים הטבעי. איך זה עובד? אנזימים עדינים פועלים לזירוז תהליך התחדשות תאי העור ומסייעים להשגת מראה עור חלק וזוהר, בעוד תרכובת ג'ינסנג לבן קוריאנית פועלת להבהרת העור ובעלת סגולות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון המסייעות להגן על העור מפני נזקי השמש, הרדיקלים החופשיים ועוד. בשימוש יומיומי ממושך, עור הפנים נעשה מואר יותר הודות לרכיבים הפועלים ולג'ינסנג הלבן שאחראי על עידון ושיפור מראה העור.
מחיר- 219 ש"ח

קרם BB בגוון בהיר + 20 SPF
מעניק כיסוי כפול ועשיר יותר מקרם ה-CC. הוא משאיר גימור וזוהר על הפנים ומשמש כבסיס לאיפור, ככיסוי נקודתי של פגמים או כקרם בעל כיסוי לכל הפנים. הוא מרכך ומזין את העור, מצמצם נקבוביות ומהדק את התחושה הכוללת של הפנים. אך יותר מכך, הוא משנה את צבעו הלבן במגע עם עורך ומשאיר אותך עם הצבע המדויק, המושלם והנכון בדיוק לך! המוצר עשיר בכל טוב המסורת הקוריאנית ומכיל עשבי מרפא המוגדרים בתרבות הקוריאנית כמחוללי קסם של ממש.
מחיר- 219 ש"ח

קרם CC לתיקון אדמומיות
מאחורי הסוד הקוריאני לעור מושלם, מוצר יחודי זה נקרא "מתקן העור" וכשמו כן הוא - מתקן את העור חיצונית ופנימית. הפורמולה המתוחכמת מכילה פיגמנטים של צבע ירוק אשר נספגים ונראים שונה על כל אחת ואחד, וזאת לפי פיגמנט העור הספציפי, מה שהופך אותו לפריימר המושלם המסייע באופן אוטומטי לתיקון הופעת האדמומיות ועוזר להסתיר ולטשטש פגמים אחרים בעור. הקרם ירוק בהתחלה, במריחה הוא משתנה לפי צבע וטון העור הספציפי שלך. המוצר עובד במקביל על שיפור נראות העור מבחינה ויזואלית כפריימר בסיס לאיפור,ומעשיר אותו בלחות במקביל, מה שהופך אותו לשילוב המושלם בין איפור לטיפוח.
מחיר- 219 ש"ח

CurlFIX - מסיכת פרו טאין משקמת
מסיכה מעולה, ומדברת אתכן מישהי עם שיער יבש פגום צבוע, וכל מה שאפשר להגיד על שיער יבש יבש יבש. בשביל מה צריך להשתמש במסכה עם פרוטאין? פרוטאין הוא חלבון. השיער שלנו בנוי מחלבונים הנקראים קראטין, קראטין הוא פרוטאין. אםם אתן מבהירות שיער, שורפות שיער מאו נחשפות הרבה לשמש, כל אלה גורמים לשיער להיות קרוע, פגום, נקבובי ומלא ב"חורים" ולכן הוא נראה יבש ועייף יותר.

שימוש במסכה המכילה פרוטאין, ובשילוב עם חומצות אמינו, ממלא ומשלים את ה"חורים", וזה יגרום לפני השטח להיות "חלקים" יותר, ולשיער להיראות ולהיות בריא יותר.

מחיר: 140 ש"ח, להשיג באתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully