אוהד בוזגלו ומריה. אינסטגרם,צילום מסך, עיבוד תמונה
עיבוד תמונה/אינסטגרם,צילום מסך

מוריד לו: אוהד בוזגלו רק אומר את מה שהרבה גברים חושבים

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 16:22

הראינו לאלפא שלנו את הסרטון שבו אוהד בוזגלו מדבר על הסטנדרטים השונים של מיניות נשית מול מיניות גברית, והוא מסביר לנו למה גברים ונשים שונים ועידן התקינות הפוליטית לא יכול לשנות את זה. ונשמות, לא לדאוג - הוא ציני

אוהד בוזלו הדו"ח היומי/יח"צ רשת 13

בהיותי גבר אלפא, אני תמיד מחפש לראות דוגמה מאחרים, להעתיק מהם, להתנהג כמותם, ואף לחשוב כמותם. בהתאם לכך, לא אחת כאשר אני נקלע לסוגיה מוסרית, אני מוצא עצמי מחפש תשובה במקורות, קרי בהגותו של אוהד בוזגלו.

בוזגלו, בהיותו גבר מהטיפוס החזק והשקט, אחד כזה שבנה את עצמו בזכות עצמו, ומהווה מבחינתי מופת של מודעות עצמית, מספק לא אחת את דעותיו בעניינים של בינו לבינה. כך היה גם השבוע, כשאמר שגבר שהיה עם הרבה נשים "זה אך ורק יתרונות", אולם אישה שהייתה עם הרבה גברים "זה מאוד מוריד לי… קשה להכיל את זה; אין עתיד בלי עבר".

הסצינה המביכה של שניר גרמה לנו להיגעל, אבל מור עדיין בעניין
מיה קיי מי? גילינו את מאגר הנשים הכי סקסיות בארץ דווקא פה
אוהבת את עצמך? יופי. אם תפסיקי לצרוח את זה אולי גם נאמין לך

כהרגלו, בוזגלו מנסח בבוטות את מה שהרבה גברים מרגישים שכבר אסור להם להגיד בעידן התקינות הפוליטית, והוא שהמיניות הגברית והמיניות הנשית אינן בעלות מעמד זהה. בעוד גבר צובר נקודות על כל אישה אליה הוא חודר, אישה דווקא מאבדת נקודות על הפעולה המשלימה. התפיסה הגברית הלא מדוברת אך נכונה כמובן, גורסת כי מיניותה של האישה נמצאת בבעלות אביה, עד שהיא גדולה מספיק כדי שניתן יהיה לעשות עליה העברת בעלות לבעלה. נכון, בעידן המודרני למדנו להכיל תקופת ביניים קצרה בה האישה מתפקרת ונודדת לה, אבל יש גבול לכל תעלול. אישה יכולה ליהנות ממיניות, אבל לא יותר מדי, ועדיף שהיא תעשה זאת בצורה שתחמיא לבן זוגה הקבוע.

הדבר כמובן מתיישב עם הביולוגיה השונה בין המינים. בספרות המדעית, מצב זה מכונה אפקט קולידג', לפיו מנגנוני החשק המיני של זכרים בטבע, גוברים ככל שהזכר מחליף פרטנרית בתדירות גבוהה יותר (האפקט נקרא על שם קלווין קולידג', נשיא ארצות הברית לשעבר, שמסתבר שהיה ידוע בתור בחור שנון, וזו רפרנס לבדיחה שהוא כביכול סיפר. עזבו, פשוט תעשו ויקיפדיה על זה, ותקבלו את התמונה המלאה). רוצה לומר, אם נניח ואני תרנגול, גבר, שכוי, ותשימו מולי את אותה פרגית כל הזמן, יהיה לי פחות חשק מיני, מאשר זה שהיה לי עם פרגית מתחלפת. ככה זה בטבע: אם יש איתי בכלוב רק פרגית אחת, אז לא משנה כמה יפה היא תהיה, מתישהו יתחשק לי פיתה עם שוקולד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אוהד בוזגלו. אור גפן,
מה עם אפקט קולידג'? בוזגלו ומריה/אור גפן

מניין נובע השקפת העולם הגברית הזאת, אשר נרתעת ממיניות האישה ומקדשת את המיניות הגברית? כל אחד עם התיאוריה שלו. כנראה שלא נוח לנו לחשוב על אמא שלנו, הרחומה והטובה, בתור בת-אדם במלוא מובן המילה. אמא שלנו צריכה לאהוב אותנו - לא את עצמה. כמובן שלא לדבר כמובן על הבנות שאנחנו נאלצים לגדל בתור אבות, שגם הן צריכות לכבד אותנו. נכון, זו תפיסת עולם לא שוויונית, אולם כמו שאמר ג'יימס בראון בזמנו, This is a man's world. זהו עולמם של הגברים. לא טוב? לכו תשיגו לכן עולם משלכן.

נשים יקרות, אתן לא חייבות ליהנות ממין. ממילא מטרתכן היחידה בחיים היא להשיג את הגבר הכי טוב שאתן יכולות להשיג, ולשם כך לא צריך ליהנות ממין. עם זאת, חשוב לי שלא לסיים בנימה פסימית, אלא דווקא עם שיעור ועצות מעשיות שיעזרו לכן להשיג זאת. למשל, בטינדר או באינסטגרם, אל תעלו תמונות שלכן בבגד ים. אף גבר לא רוצה לראות את זה או מתעניין בזה. כמו כן, תשקיעו מאוד בכתיבת הטקסט הביוגרפי שלכן בפרופיל; גברים תמיד קוראים הכל, עד הפסיק האחרון (עם זאת, חשוב שלא לנסות להצחיק בפרופילים שלכן באתרי היכרויות, אתן לא טובות בזה). בנוסף, חשוב שלא לאיים עם המיניות שלכן על הגבר שאיתו אתן יוצאות: צאו רק עם גברים שהיו עם מספר פרטנריות שהוא לפחות פי שלושה מהמספר שלכן היה (כלומר יחס 1:3 לפחות, למתקשות). לבסוף, חשוב שלא לעשות קקי בזמן שבן הזוג נמצא אתכן בבית, לפחות בשלוש השנים הראשונות.

זהו, איחלתי לכן בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully