המורה סופיה. feral_sofia/, צילום מסך
צילום מסך/feral_sofia/

התלמידים גילו את חשבון ה-Onlyfans של המורה - ומתחננים לללמוד איתה

8.8.2023 / 0:11

מורה שהחלה לפרסם תמונות עירום שלה כהשלמת הכנסה הפכה לכוכבת רשת והתלמידים שלה כמובן מצאו את התוכן שלה. היא מספרת על ההתמודדות עם התלמידים, ההורים והמורים ועל התלמידים שמבקשים לעבור לכיתה שלה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

הסרטונים של המורה סופיה/sofiacoste_95/

מורה הפכה לפתע לפופולרית ביותר בקרב התלמידים שלה- אחרי שהם גילו את חשבון תמונות העירום שלה ב-OnlyFans, ולטענתה עכשיו הם מתחננים שהיא תלמד אותם.

סופיה קוסט, בת 28 מספרד, התחילה לפרסם תוכן למבוגרים בלבד לפני שישה חודשים כדרך להרוויח קצת כסף מהצד, אבל לטענתה לא היה לה מושג כמה מצליחה היא תהפוך. למרות שניסתה לשמור על החשבון בסוד, היא גילתה שהתלמידים שלה צופים בתוכן שלה, מה שגרם לה למספר "חוויות מביכות" בעבודה.

כשהיא פתחה חשבון בטיקטוק, סופיה צברה במהירות למעלה מ-345,000 עוקבים - בין היתר מתלמידים והורים כאחד שגילו את הסרטונים שלה בהם שיתפה פרטים על ההכנסה הצדדית שלה.

"ניסיתי לשמור את זה בסוד, בעיקר בגלל העבודה שלי, אבל כמה מהסרטונים שלי הפכו לוויראליים והבנתי שהתלמידים שלי ראו אותם", אמרה סופיה ל-NeedToKnow.co.uk.

"כשהם מצאו אותי, התחילו לי הרבה בעיות שהקשו על העבודה וזו לא הייתה חוויה נעימה - בעיקר כי אנשים יש שופטים אותך. התלמידים שלי הופתעו כמובן, אבל עדיין, בגלל שהם צעירים או בעלי ראש פתוח הם לא שפטו אותי, אלא קיבלו את זה בהבנה".


עוד מורות שמעיזות
עם שמלה קצרה וגרביוני רשת: המורה שמחפשת אבות בודדים

מורה לכיתה א' חשפה: "נאלצתי לחסום אבות חרמנים שהחלו לעקוב אחריי בטיקטוק"

היא סיפרה ש"יש לי כמה תלמידים שלא התביישו והעלו את הנושא בכיתה, אבל כמורה אני תמיד צריכה להיות רשמית. אי אפשר לנזוף בתלמידים ששואלים על זה, אבל צריך לדעת מה לענות להם ולחזור ללמד כאילו כלום לא קרה".

לדבריה היא הייתה מורה במשך יותר משש שנים, כשגילתה שהיא צריכה עוד כסף כדי לסיים את החודש. חברה המליצה לה לנסות את OnlyFans, אז היא פתחה שם חשבון, ולא הבינה שהיא תזכה להצלחה ויראלית.

כעת, כשהיא עובדת גם כיוצרת של תוכן למבוגרים וגם כמורה, היא חווה לדבריה בעיות גם מהתלמידים וההורים שלהם וגם מעמיתיה המורים שחושבים שהעסק הצדדי שלה הוא לא ראוי ולא הולם את תפקידה.

היא אמרה: "בבית הספר שבו אני עובדת, אנשים מדברים עליי הרבה וזה לא תמיד דברים טובים. הם מדברים על השאלה האם התלמידים רוצים להצטרף לכיתה שלי או לא - אבל בסופו של דבר זו לא החלטה שלי כי אנחנו צריכים לפעול לפי הכללים. הכל מוסדר וזו לא ההחלטה שלי לקבל או לדחות את התלמידים".

כמובן שלאחר שהתלמידים גילו את התוכן של המורה שלהם ברשת, רבים מהם קפצו על ההזדמנות לראות את כוכבת הרשת באופן אישי, וביקשו להצטרף לשיעורים שלה. היא סיפרה: "היו לי לא מעט בקשות להצטרף לכיתה אבל אני לא סופרת אותן. הם ניגשים אליי ואני מתייחסת לכולם בצורה ידידותית, אבל אני לא קובעת של מי אהיה מורה ושל מי לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully