תמונת הנשיקה. Sonia Lewitzka, צילום מסך
צילום מסך/Sonia Lewitzka

התמונה שתקבע איזה סוג של פרטנר אתם במערכת היחסים

3.10.2023 / 0:04

תמונה של אשליה אופטית מלפני כמעט 100 שנים יכולה לנבא איזה בן אדם אתם במערכת היחסים - אוהב או סולד מכנות, פתוח או סגור, אוהב לשמור על מרחק או מעדיף להיות צמוד לפרטנר שלו

מנשק ומצלם: כך נראות נשיקות במדינות שונות ברחבי העולם/cutvideo

אשליות אופטיות רבות בודקות מה הדבר הראשון שאתם רואים בתמונה, באחרות אתם צריכים לענות מה הדבר הבולט ביותר שאתם רואים בה, ולחלקן יש משמעויות פסיכולוגיות נרחבות שנבדקו על ידי פסיכולוגים רבים במחקרים שונים.

האשליה האופטית הבאה היא בין המפורסמות בז'אנר השלישי והיא אמורה לבחון את טיב מערכת היחסים של מי שרואה אותה, וכיצד הוא מתקשר עם בן או בת הזוג שלו. היא נקראת Le Baise, או בתרגום מצרפתית, הנשיקה והיא יצירת אומנות נודעת של האמנית הרוסיה-פולניה סוניה לוויטסקה שעל פי טענות שונות צוירה אי שם בתחילת המאה ה-20. התמונה מראה גבר ואישה מפגינים אהבה אחד כלפי השנייה.

אבל - מה אתם באמת רואים פה? במשך שנים אנשים טענו שאם אתם רואים כאן קודם גבר או אישה זה יכול לתת תובנות פסיכולוגיות לחיי האהבה שלכם והאם אתם בני אדם ישרים.

תמונת הנשיקה. Sonia Lewitzka, צילום מסך
אז מה אתם רואים קודם?/צילום מסך, Sonia Lewitzka

אני רואה קודם

גבר
אישה
30996 משתתפים

על פי הטענה שפורסמה בניו יורק פוסט, אם אתם רואים קודם את הגבר, זה אומר שלצופה יש גבר (או גברים) בראש שלו, מה שאומר שהוא כועס על גבר מסוים או חולם על אחד כזה. אותו דבר לגבי האישה - זה אומר שהצופה חושב על אישה או נשים.

מי שרואה את האישה לפני הגבר הוא יותר פתוח ושקוף כלפי הפרטנר שלו. הוא כנראה יעריך שיחות פתוחות על הרגשות שלו, ועל תחושות ואמונות - שהם המפתח לשמור על מערכת יחסים בריאה. זה גם יכול לומר שאותו אדם אולי מתוסכל אם הפרטנר שלו הוא לא כזה.

מצד שני, אם הצופה רואה את הגבר קודם, זה אומר שהוא יותר שמרן ומתקשה עם תקשורת. האנשים הללו יכולים להתקשות עם כנות ולא מראים את הרגשות שלהם והם סגורים ובודדים ואוהבים מרחק במערכת היחסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully