אייל גולן ודניאל גרינברג בבריכה. אינסטגרם סטורי, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם סטורי

למרות, או דווקא בגלל ההכחשות, זה מה שגרם לנו להשתכנע שהם יחד

דניאלה לנדאו

עודכן לאחרונה: 26.7.2023 / 9:01

הארץ רוחשת שמועות על חזרה אפשרית של הזוג המוזר אייל גולן ודניאל גרינברג, וזה למרות הבגידות והלכלוכים וכמובן - הגירושים. נסיעתם של ההורים הנשואים לשעבר למיקונוס - ללא הילדים - כבר מרמזת על כוונה ברורה. החיבוקים בבריכה רק בונוס

דניאל גרינברג עונה/מעריב

דניאל ואייל לא חוזרים. כאילו, נכון לרגע זה ולפרסומים האחרונים.
הם כן טסים יחד לחו"ל, יוצאים יחד לבלות, מתחבקים בבריכה, יושבים אחד ליד השניה במסעדות (שזה אינטימי בהרבה יותר מלשבת אחד מול השניה), צוחקים יחד, וגם "מגדלים" יחד שני ילדים משותפים. לפחות באינסטגרם.

זו לא הפעם הראשונה שאנחנו נתקלים בקאמבקים כאלו - זוגות שהיו יחד, שברו את הכלים, ופתאום מחליטים לנסות מחדש. האמת שחזרה שלהם נראית הגיונית יותר מכל קאמבק אחר של אייל גולן. עם אילנית, בהתחלה היא היתה צעירה ומאוהבת. היא התבגרה איתו, וכנראה שאחרי שאבק הכוכבים המסנוור שקע היא הבינה שזה לא מתאים יותר. גם רוסלנה בשלב מסוים כנראה כבר לא רצתה או יכלה להתמודד (בואו לא נשכח שהיא היתה איתו בתקופת בתי המשפט), והחליטה לעבור הלאה לעבר חיים רגועים יותר.
אבל דניאל? לי לפחות נראה שזה לגמרי קורה.

שניר צודק. גם אני לא הייתי רוצה לגעת במישהו שהכרתי הרגע
מסיבת האירוסין התפוצצה כשנחשפו תמונות העירום של הכלה
משקר לגבי מצבו המשפחתי? התרמית הגדולה של אורי נגר

אייל גולן ודניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
התאמתם בגדים? בסדר הבנו, אתם חוזרים, יאללה/צילום מסך, אינסטגרם

לא רק בגלל הילדים והעובדה שהיא מגדלת את הבת שלה לבשל ולנקות כי 'אבא מגי'ע, היא גם עדיין משדרת שכל מה שהיא רוצה זה משפחה ומישהו לבשל לו, וגם לטוס איתו למיקונוס לחופשות בלי הילדים. הם עדיין באותו ראש, עדיין מסתדרים, וכנראה גם עדיין נמשכים אחד לשני, וכולנו יודעים שאין דבר שגורם לנו לרצות לחזור לאקס יותר מהתנסות עם כל הזבל שיש בחוץ.

אז מה היה לנו עד עכשיו באירוע המוזר הזה?
חופשה מתוקשרת במיקונוס עם חבורה של חברים שאליה אייל ודניאל טסו יחד.

כבר כאן זה התחיל להריח כמו וודקה רדבול בשילוב עשן סיגריות. יש הורים גרושים שמוכנים לטוס יחד לחופשות משותפות בשביל הילדים, אבל אני לא מכירה יותר מדי גרושים שמוצאים סידור לילדים רק כדי שיוכלו לטוס יחד, בלעדיהם. לא מכירה בכלל, למען האמת.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

אחר כך התחלנו לקבל יותר ויותר תמונות שלהם כשהם נראים אינטימיים וצמודים מתמיד.
עיקר התמונות המפלילות מתרכזות בבריכה, כשאייל מחבק את דניאל בטבעיות מאחורה בזמן שהם מנהלים שיחה עם חברים.

כאן התחילו ה"ספקולציות", או כמו שכל אמא פולניה טובה היתה אומרת לבת שלה אם היא היתה רואה תמונות שלה בבריכה מחובקת עם מישהו ככה - "אתם ביחד?! חזרתם?!"

אז התשובה הרשמית היא, אם תשאלו את אייל - "במידה ונחליט לחזור זה יקרה רק כשנהיה בטוחים שאנחנו עושים את הדבר הנכון לנו ולשני ילדנו."

בום.

אייל גולן ודניאל גרינברג בבריכה. אינסטגרם סטורי, צילום מסך
חיבוק ידידותי. גם אני ככה עם החבר'ה/צילום מסך, אינסטגרם סטורי

שני דברים יש לי להגיד על זה:
קודם כל - הניסוח, ובמיוחד "במידה ונחליט" אומר שכבר מדברים על זה, ושהאופציה על השולחן בצורה ברורה בין שניהם. אפילו יכול להיות שהנסיעה הזאת היא מעין מבחן שהם עושים לעצמם לראות אם הם מסתדרים גם ללא מחויבות משפחתית. כלומר, הם כבר חצי חזרו, רק לא הודיעו. הם לא סתם זוג הורים בהורות משותפת. תסתכלו רגע על מעגל החברים שלכם - האם אתם מכירים גרושים שישבו איתכם בשולחן אחרי שהחוזה שמפריד ביניהם נחתם ואומרים לכם "במידה ונחליט לחזור"?

איל גולן דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
מבלים. נהנים. חברים טובים/צילום מסך, אינסטגרם

הדבר השני הוא התמונה שליוותה את הפוסט של אייל - בה השניים נראים טוב יותר מכל תמונה משותפת שלהם אי פעם. הם לא רק שזופים ויפים ומחויכים, הם גם נראים נינוחים בצורה בלתי רגילה.

אני לא מומחית לשפת גוף אבל ראיתי מספיק טיקטוקים שמסבירים לי שכשגבר עוטף את האישה שלצידו ומצמיד אותה אליו הוא בעניין, וכשהאישה מסובבת את האגן שלה לעברו ונצמדת בחזרה, המצב מצוין.
ויש גם את הסטוריז המשותפים, ואת העובדה שגם כשהם לא אחד ליד השניה בתמונות, הם עדיין די קרובים, וגם את זה שכולנו יודעים מה קורה עם אנשים שפעם רצינו ופתאום אנחנו נמצאים איתם יחד במסיבה עם הרבה אלכוהול ושמש ומעט מאוד בגדים. בקיצור, שיהיה להם בהצלחה, ולו רק בכדי שנקבל את התמונות האלה רק מחשבון אחד, במקום פעמיים. גם זו תהיה הקלה בקיץ המשוגע הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully