אורי נגר וספיר. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13 האח הגדול

משקר לגבי מצבו המשפחתי? התרמית הגדולה של אורי נגר

עודכן לאחרונה: 24.7.2023 / 10:44

אורי נגר, האקס של ספיר שנכנס על תקן גרוש טרי, מסתבר כפלרטטן פתולוגי. הוא מתפעל בו זמנית את סתיו, דנה, יובל לוי, יובל מעתוק, ושיר - וכל זה תוך כדי שהוא מדבר בכל הזדמנות על חזרה לאשתו למען "שלום בית". בינתיים בחוץ יש שמועות שהוא כבר חזר אליה לפני הכניסה

במופע הסטאנד-אפ של הקומיקאית אלייזה בנטפליקס היא אומרת משפט שלקחתי איתי: אם גבר אומר לך שהוא אלפא - מיד תדעי שהוא בטא. מאז, בכל פעם שגבר מסביר לי כמה הוא אלפא, אני נזכרת באלייזה, מחייכת לעצמי, ומתחילה לבחון את כל סממני הבטא הרבים שהגבר הזה בהכרח מפזר סביבו.

זה מה שקרה לי עם אורי נגר - האיש שהתהפך בתוך 24 שעות והפך מגרוש פרוע לאיש של אישה אחת, גבר פצוע שמת לחזור לגרושתו. נעזוב לרגע את העובדה שהשמועות בחוץ מדברות על כך שהוא וגרושתו לגמרי "און" ושהוא נכנס לבית האח הגדול כשהוא רוכב על אינפורמציה שקרית לחלוטין, זה מילא. מה שמפריע לי באורי זה בעיקר ההתנשאות הבטאית שלו על נשים.

למה (למרות שהוא בעע) כל הבנות בבית האח חמות על אורי נגר?
אלמנתו של יו הפנר שוברת שתיקה: החיים והסקס בכלוב הזהב
מה WTF קורה בין דיאן שוורץ וגיא איתן? חדשות הנשות משובשות
"לא יכול להיות שכשגבר מתחיל עם אישה יהפכו אותו לאנס"

אורי נגר. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
סתיו מבקשת מאורי להפסיק לפלרטט איתה. אורי נגר וסתיו קצין/צילום מסך, רשת 13 האח הגדול

זה התחיל במסע פלירטוטים בכל רחבי הבית תוך שהוא מצהיר על עצמו ""אני פלרטטן!" כאילו זה משהו להתגאות בו. כל מה שהיה חסר זה שהוא יטופף על החזה שלו כמו גורילה נטולת שיער ואחר כך יתחיל להראות את התחת שלו לבנות הבית.

כשזה לא הספיק אורי עבר להוכחות: הוא פשוט מתחיל עם כל הנשים בבית (טוב, אולי פרט לאתי). הוא אומר לכולן כמה הן יפות וחמודות, הוא מעיר אותן בחיבוקים ונשיקות, הוא מלטף, מחבק, מחמיא ואז עושה את כל הסיבוב הזה שוב ושוב.

אני תוהה איך האקסית/ האישה שלו בבית מקבלת את זה - אולי הם החליטו שזה בסדר. בכל זאת, יש מזונות לשלם וחוזה גירושים לבטל. ואם לא, אז מה היא מרגישה כשהוא מספר שהוא חושב לחזור אליה כשהוא בעצם לגמרי איתה?

אתם יכולים להגיד לי שזה בסדר, שמותר לפלרטט, שזה כיף ונחמד ויוצר עניין - ואתם צודקים. אבל יש הבדל בין לפלרטט ולייצר עניין לבין לגרום לאנשים מסביב באמת ובתמים לחשוב שאתה בעניין.

ואורי מגזים. ההוכחה היא קודם כל סתיו - שברגע נדיר של בגרות שאלה אותו בצורה ישירה אם הוא בעניין שלה, כי זה הסימנים שהיא מקבלת ממנו. כשהוא אמר לה שלא, היא ביקשה שיפסיק כי זה סתם מבלבל אותה. גם יובלוי בחוכמתה הצליחה לצאת רגע מעננת העשן של אורי (שמשום מה אני מדמיינת שמריחה כמו דאודורנט אקס כחול) ואמרה לאתי בפשטות - שאם כל בנות הבית מתבלבלות וחושבות שהוא בעניין שלהן, הבעיה היא בו, ולא בהן.

וזה בדיוק העניין שגורם לי כל כך לסלוד מאורי, והנקודה שבה הוא עובר מסתם גבר לזכר בטא די פתאטי. כי יש הבדל בין פלרטוט תמים ונעים להטעיה מגעילה שכל מטרתה היא להרים את האגו הפצוע והבטאי שלך.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שיר המכשיר ואורי נגר. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
סתיו קצין, שיר המכשיר ואורי נגר/צילום מסך, רשת 13 האח הגדול

למי שלא מחבר 1+1, אין דבר בטא יותר מההתנהגות הזאת. גבר שבטוח בעצמו לעולם לא יילך כל כך רחוק עם לגרום לנשים לרצות אותו. הוא יחמיא ועודד, אבל הוא לא יגרום לאישה לחשוב שזהו - ממש בעוד שעה או עוד יום הדבר הזה הולך להתקדם לעבר זוגיות.

אבל אורי לוקח את זה צעד אחד רחוק יותר. בשיחה עם שניר הוא מספר שסתיו חשבה שהוא בעניין שלה, וצוחק עליה - כי מה פתאום היא חשבה לעצמה שהוא בקטע?! באמת! ממש צחוקים. הרי מה הוא כבר עשה? פלירטט קצת? "אני פלרטטן, אחי!" הוא מתגאה שוב. מזל שהוא לא הסביר שוב לכולנו כמה הוא אלפא.

וכאן הבעיה. כי אישה, בטח אישה יפה שבטוחה בעצמה, לא חושבת סתם שרוצים אותה. רובנו רגילות לקבל מחמאות מגברים. אנחנו רגילות שאומרים לנו שאנחנו נראות טוב, שפותחים לנו את הדלת, שעוזרים לנו, מרימים לנו, מציעים לנו, משלמים עלינו ומסיעים אותנו. אנחנו לא הולכות ברחוב וחושבות שפועלי הבניין רוצים להתחתן איתנו ולעשות איתנו ילדים ואנחנו גם מבינות שזה שהתחיל איתנו במסיבה עדיין לא בוחר טבעת. אנחנו מבינות את זה, אבל אנחנו גם מצליחות להבין מתי מישהו כן בעניין.

יובל לוי ואורי נגר. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
״הוא לחש לי באוזן ׳את מדהימה׳״ יובל לוי ואורי נגר/צילום מסך, רשת 13 האח הגדול

כי כשמישהו באמת רוצה, הוא מתנהג אחרת. הוא רגיש יותר ודואג יותר, הוא משקיע בנו, ונמצא לידנו ועושה בשבילנו. ואם כ-ל הבנות בבית מרגישות שאורי בעניין שלהן, והבנות האלו שונות לחלוטין אחת מהשניה ורגילות לדרכים שונות של פלירטוט (אני בטוחה שדנה, יובלוי וסתיו מחזיקות בסגנונות שונים של גברים ורגילות לחיזורים שונים לחלוטין) אז יש כאן משהו אחר.

והמשהו הזה הוא גבר שצריך להרגיש שהוא נחשק ואהוב ורצוי כדי להרגיש טוב עם עצמו. כשנשים מרגישות ככה הן בדרך כלל מפצות בזה על ידי בלונד מוגזם, ניתוחים פלסטיים, מיקבול של המון גברים ועוד שלל דרכים יצירתיות שיפגעו בלב שלהן בעתיד. ואצל גברים זה לפעמים נראה ככה - על ידי ניסיון נואש לגרום לכולן להתאהב בו ואז לצחוק על זה כי אתה כזה מגניב. זה לא מגניב. אבל אתם יודעים מה זה כן? בטא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully