רונן ורותם. חתונה ממבט ראשון, קשת 12, צילום מסך
צילום מסך/חתונה ממבט ראשון, קשת 12

"נראה לך שאם היית עושה לי תדריכים זה היה מחזיק שבע שניות?"

מאי ומשה, הזוג האהוב מהעונה הקודמת של חתונמי, מגיעים לפטפט עם קארין ארד על הזוגות של העונה הנוכחית. האם שניר מתחיל להימשך למור או שסתם גירד לה בגב? מתי טל תצא על רון כי הוא שותף פאסיבי? זאת ועוד בפרק 8. צפו

חתומאי ומשה פרק 8/Sheee

כמו כל שבוע, הגיעו לאולפן שלנו מאי ומשה, ללא ספק הזוג החמוד והיציב ביותר שחתונמי ייצרה, כדי לדבר על מאורעות הפרקים האחרונים, וכמובן, בעיקר -על רונן ורותם, שכמות הויכוחים המוזרים שניהלו כבשה שיא בפרקים האחרונים.

אז לפני שיגיע הפרק הבא ונגלה אם גלעד אכן מימש את האיום שלו ומנע מהם לצאת לסוף שבוע הזוגות, ננסה להבין מה קורה במערכות היחסים המתפתחות האחרות.

שניר למשל, גירד למור בגב, מעשה שנראה כאילו הוא הקדמה לעבר מגע פיזי מלא ממש בקרוב אם ירצה השם. כולנו מחזיקים אצבעות שהטיפה תחצוב כבר בסלע, כי חראם על מור, שהטמפרטורה הכי רחוקה ממנה היא 30 מעלות פושר

כמה דייטים לוקח לזוג להחליט שזה "מתאים"? לא הרבה, מסתבר
אהבה חוצת גבולות: הסיפור המדהים של קיריל מרוסיה וסשה מאוקראינה
זה לא היה המהפך של רותם, זה היה הפרצוף האמיתי של רותם

לעומתם רון וטל כבר מנהלים זוגיות של לפחות עשור. האוירה נינוחה אצל השניים האלו - לא מדברים מילים של סרק, הוא מנקה, היא מבשלת, הוא על הספה, היא מביאה לו כרבולית. בזוגיות הזאת בעיקר עובדים, אוכלים, והולכים לישון. בנתיים טל טוענת שהיא מרגישה במקום טוב, אבל אולי בקרוב זה יתחיל לעצבן אותה שבן הזוג שלה שבועיים כבר לוקח אותה כמובן מאליו ועוד בחוצפתו אומר "אומרים שזוגיות זה קשה, אבל אני לא מרגיש את זה". בטח שלא - כי אתה לא עושה כלום, אחשלי.

בואו ללרלר איתנו על הזוגות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully