אישה מחפשת דייט. ShutterStock
ShutterStock

תכירו את אפליקצית הדייטינג החווייתית שלא מבזבזת לכם את הזמן

עדי דיאן אלגבלי

עודכן לאחרונה: 25.8.2023 / 12:05

ימינה, שמאלה, קצת מקשקשים, אבל רוב הסיכויים שדייט אמיתי לא יצא מזה. חיפוש אהבה לבש הרבה צורות בעשורים האחרונים, ורוב האפליקציות מבוססות מראה חיצוני בלבד. האפליקציה החדשה הזאת מעלה את הסיכוי לבלות יחד ערב נעים, ומכאן, אלוהים גדול

סרטון הדגמה לשימוש באפליקציה/שייקר

אחרי תקופת החגים נכנסתי למשבר רגשי כשהייתי פתאום הרווקה התורנית שכולם אמרו לה 'בעזרת השם בשנה הבאה תכירי', למרות שלא הייתי בחיים אישה שנושא הזוגיות הטריד אותה, אבל בגיל 35 התחלתי לחוות בדידות איומה ולאט לאט משהו בי כן רצה לצאת החוצה אל הג'ונגל של האפליקציות במטרה למצוא את האחד המיוחל, וויצאתי בכל הצהרה אפשרית, באתי עם רשימת התגוננויות שלא תבייש אף רווקה בשנות השלושים לחייה.

למי שלא יודעת, "רשימת התגוננות" היא רשימה מלאה בכל מיני דרישות מונפצות שיהיו לי למגננה, תירוץ מוכן מראש ל"למה לא" אם אחליט תוך כדי תנועה לא להתמסר סתם כי שיניתי את דעתי.

הכנתי כמה תמונות למרות שאני שונאת להצטלם, וכתבתי כמה מילים על עצמי. באפליקציית הכרויות תמיד כתוב ממש במפורש TELL US A BIT ABOUT YOURSELF ולא ברור לי למה אף אחד לא מבין מה זה A BIT כי בפועל אנשים כותבים מידע על עצמם באורך של מגילת העצמאות, ברמה שכשמגיעים לדייט אין לי מה לשאול כי האידיוט כתב הכל על עצמו למעט כמה פעמים החליפו לו חיתול בגן חנה, ויש גבול באמת לדברים שאני מוכנה לשאול למען הסקרנות.

שירותים, חוף ים, מיטת מים: המקומות הכי גרועים להז---ן בהם
כמעט השתכנענו שיש להם סיכוי, ואז הבנו למה היא נלחמת עליו
"זוגיות היא עדיין אתגר בשבילי" ג'ניפר אניסטון בראיון חשוף

שייק דוגמאות. שייקר,
בר קוקטילים או הופעה?/שייקר

אז פתחתי יומנים, ויצאתי. יצאתי לדייט כל ערב, לפעמים יותר מאחד, תוך החלטה להיות נחרצת. מי שמנסה להזרים אותי לשיחות ריקות מתוכן מקבל כרטיס אדום, כנ"ל לגבי דיק פיק או שאלות אדיוטיות כמו "מה את מחפשת?". 'לא יודעת, אני מחפשת לדעת כמה עולה אבטיח בסוף העונה וחשבתי פה דווקא באתר הכרויות הזה להתחיל סקר רחב בנושא'. כן, אין ספק שאידיוטים לא באים בחשבון וכל שאלה המעידה על אינטליגנציה נמוכה היא באמת הוכחה לכך שמדובר במישהו שלא יכול להיות חלק מחיי. אני אומרת לכן בנות אין צורך לנסות למצוא למה הוא חמוד אם הבחור אהבל. ריבועים, כסף, מה שלא יהיה - בסוף היום אתן לא רוצות להתמודד עם טמטום - תסמכו עלי.

הקטע המצחיק זה כשאת יוצאת עם 3 בחורים ביום, בסוף כל הסיפורים (והשמות) מתחילים להתערבב ופתאום לא היה לי מושג מי סיפר לי מה. ניסיתי לשכנע את עצמי שדווקא הבחור מחמישי בשעה 14 היה חמוד למרות שדווקא אני חושדת שהוא נשוי כי הוא היה חמוד מידי ואיזה גבר לגיטימי יוצא בצהריים עם בחורה? לא רציתי לקחת את הסיכון.

היה לי אפילו דייט אחד עם בחור שהציע לי ללכת איתו לחניון כלשהו לראות תנים. בחיי לא יודעת מה הטריד אותי יותר - הפחד מאונס או שמדובר בבחור שמתגרה מתנים בחשכה. אפילו הסכמתי לצאת עם גבר פמיניסט, כזה שנולד ביום האישה לדבריו, והוא מחובר לצד הנשי שלו, לכי תדעי לאן זה יכול להתפתח, ואם בסוף יש הבדל גדול מספיק בין כמה את נשית לכמה הוא נשית.

אבל השיא, באמת השיא של כל השיאים זה היה הדייט הספונטני של שבת בבוקר עם אדריכל יפואי שהציע לי ללכת לשתות קפה בתל אביב, ומה שהשתבש בדרך זה שהוא שאל אם בא לי להיות ספונטנית ומשום מה דווקא באותו יום אמרתי בטימטום שאין שני לו 'וואלה כן', לבן אדם זר שאני לא מכירה.

פתאום, צרחות, צפצופי מכוניות, הוא פתח את החלונות התחיל להוציא אצבע משולשת לאיזו זקנה מסכנה שלא נתנה לו זכות קדימה, ועוד שניה קיבלה דום לב במקום. יש לי עסק עם משוגע, מה עושים? איך יוצאים מזה? זה רק החמיר. הסכמתי מרוב ייאוש ללכת איתו למסעדה בירושלים, ולא סתם ירושלים -מזרח ירושלים. הוא התברר כחמום מוח אבל לא מזיק, והיה נחמד. אכלתי. אחרי 3 כוסות יין כל מה שרציתי זה לחזור הביתה, ואז נזכרתי שקבעתי עוד דייט עם בחור, ולא היה לי חשק ללכת, לשים עדשות לסדר את השיער. עברתי יום קשה. באמת הרגשתי שהייתי בתופת בקנה מידה של הראשון בספטמבר בגן ילדים לגילאי שנתיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שייק דוגמאות. שייקר,
ים? ארחת ערב? הוא משלם/שייקר

הצעתי לו להיפגש בפארק, וניסיתי לעבור רומנטית 'לי להקשיב לך, ובבר יהיה רעש', שזה דבר יותר סביר להגיד מאשר לספר לו על הדייט הקודם והזקנה המסכנה שאני מקווה ששלום לה.

הוא הביא איתו יין וניסה לייצר משהו רומנטי באותו הלילה שהעברנו בפארק, וגם סיפר לי על המיזם שלו - אפליקציה בשם "שייקר" המבוססת על תכנון מראש של דייטים, כי כנראה שלא אני המצאתי את הצורך - הוא היה פה קודם - כי אנשים באמת מחליקים ימינה לפעמים קצת שמאלה, קצת מדברים, אבל אחוז הדייטים שיוצא מזה הוא באמת נמוך, וזו אפליקציה שמייתרת את ההתלבטות מה לעשות בדייט, מי ישלם על זה, ובעיקר דואגת שהערב לא יתבזבז גם אם המאץ' ייגמר אחרי דייט אחד.

אחרי כמה חודשים הבנתי שאני לא רוצה לחיות דקה אחת בלעדי הבור שפגשתי בפארק, ואני אוהבת אותו מאז. גם אם הוא מעצבן לפעמים ומדבר שפה מאוד שונה משלי. עכשיו, בדיוק כשחגי תשרי מתקרבים, ואני כבר לא הרווקה של המשפחה, ואנחנו עדיין יחד.

שייק דוגמאות. שייקר,
בוחרים תחום עניין, ורק אז רואים את המאץ׳/שייקר

נכון להיום, בענף ההכרויות המקוון יש כ 400 אלף משתמשים מתוכם אחוז הנפגשים עומד בין 2 ל 4 אחוז, וכל השאר מחליקים ימינה, מחליקים שמאלה ולא מגיעים לשום מקום כי אין הצעה קונקרטית על השולחן.

ב SHAKER לא בוחרים אנשים - בוחרים חוויות, ניתן לבחור אירוע או להצטרף לאירוע שמישהו אחר יצר, והדגש הוא לא רק על איכות התמונה של המשתמשים, אלא על ההצעה, והדיוק הקטן הזה משנה את כללי המשחק.

כולנו היינו רוצים להכיר את שאהבה נפשנו ב"חיים האמיתיים" ולא באפליקציה, אבל מכיוון שאי אפשר לעצור את המקום שאליה מתקדמת האנושות והזמן הולך קדימה ולא אחורה, האפליקציה מנסה להחזיר עטרה ליושנה, ולשלב ישן וחדש למשהו שיהיה פרקטי לעידן בו אנחנו חיים.

זה ממש פשוט - נכנסים לאפליקציה, מסננים לפי תחומי עניין, מצרפים תמונה עם תיאור קצר של הדייט שהייתם רוצים לצאת אליו. בשלב הבא נגלים לעינייך הדייטים שמתאימים לתחומי העניין שלך, ושם גם אפשר לראות את התמונה של המארגן, ולהבין מראש אם הוא רוצה לשלם עליו, או שכל אחד משלם על עצמו. ברגע שיש הסכמה והתאמה, נפתח צ'אט שמאפשר לכם לקבוע, וזהו. ההתאמה אולי לא תהיה על זמנית, אבל לפחות הבילוי יהיה לטעמכם, ולא תמצאו את עצמכם יושבים ברוטשילד על ספסל.

אז אולי יקח לך 60, אולי תמצאי כבר במכה הראשונה, לפחות לא תחפשי בחניונים עם תנים את הגבר של חייך. כל כך מבאס לראות תמונה של מישהו חמוד ולקבל ממנו הזמנה דוחה בסגנון 'אצלי או אצלך'. אז אל תוותרי - אבל תיהני מהדרך. אל תתפשרי על לצאת, להתלבש, להשקיע. אם זה לא מתאים, לפחות שניכם נמצאים איפה שאתם רוצים להיות. ואם יש כימיה, אין כמו נושאים ועיסוקים משותפים כדי לתבלן ולהניע את השיחה הראשונה. כשתכירי את אהבת חייך, תשמחי שלא נסעת בספונטניות למזרח ירושליים, לא הנמכת סטנדרטים אלא לימדת איך לאהוב אותך בדיוק כמו שאת רוצה, ויותר מהכל - לא ויתרת על אודם אדום.

להורדת האפליקציה שתשנה את הדייטים שלכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully