לולה מייסון. mamaplugsx, צילום מסך
צילום מסך/mamaplugsx

"תפסתי את האקס בוגד בי אז 'דפקתי' את אחותו"

עודכן לאחרונה: 8.9.2023 / 8:22

לולה מייסון, דוגמנית ומשפיענית רשת, חשפה דרך מקורית וכואבת במיוחד לנקמה בחבר הבוגדני שלה. וזו לא החשיפה היחידה שמעריציה זכו לקבל

סרטוני הטיקטוק של לולה מייסון/mamaplugsx

אושיית רשת, דוגמנית ויוצרת תוכן למבוגרים חשפה שמצאה דרך מקורית ומכאיבה במיוחד לנקום בחבר שלה לשעבר על כך שבגד בה. לולה מייסון, שידועה כ-MamaPlugs ברשת, השתמשה באפליקציית NGL כדי לענות לשאלות של 300 אלף עוקביה באינסטגרם ושם היא הטילה פצצה של ממש כשנשאלה לגבי חיי הסקס שלה והאם אי פעם בגדו בה.

לולה הייתה אמא מתבגרת קשת יום לפני שמצאה הצלחה ב-OnlyFans. כיום היא בת 28 ומשתמשת ברשתות החברתיות כדי לבנות אימפריה של תוכן למבוגרים ובכסף שהרוויחה היא מתחזקת אוסף מכוניות ומסדרת את ילדיה בחיים.

חלק מלהיות משפיען בימים אלה זה להתחבר לעוקבים ובמהלך סשן של שאלות ותשובות שערכה לאחרונה עם העוקבים שלה באמצעות NGK, היא נשאלה אם היא אי פעם בגדה במישהו. השאלה המדוייקת הייתה: "האם אי פעם בגדת? את חייבת להיות כנה חחח." אז מסתבר שבעוד שטכנית התשובה היא כן, לולה חשפה שמדובר בסיפור הרבה יותר מורכב מאשר סתם לשכב עם מישהו בזמן שאת במערכת יחסים עם מישהו אחר.

התכתבות דוגמנית. צילום מסך, צילום מסך
החשיפה המרעישה של לולה/צילום מסך, צילום מסך

לולה סיפרה שהיא שכבה עם אחותו של חבר שלה לשעבר, אבל רק אחרי שהיא תפסה אותו במיטה עם חברה שלה. היא השיבה לשאלה: "דפקתי את אחותו של האקס כשמצאתי אותו במיטה עם חברה קרובה שלי כשהייתי נערה. האם זה נחשב בגידה"?

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
@mamaplugsx So proud of this transition ? #fyp ♬ Paper Planes - Fresh Beat MCs

לולה לא חשפה פרטים נוספים על האירוע הזה, אבל זו לא הפעם הראשונה שהיא חושפת פרטים פיקנטיים למעריצים הנאמנים שלה.

למשל, פעם אחת היא טענה שגבר ביקש ממנה למרות שעועית אפויה על הפנים ולהתקלח עם חרדל. לולה הצטערה על ה"מחווה" שעשתה עם החרדל והזהירה בנות אחרות לא למרוח אותו על איבר המין כי זה שורף. "היה גם גבר שביקש ממני ללבוש בובת גרב ושאצעק עליו בקול של בובה", היא חשפה בסרטון נוסף, "היה גם גבר ששילם לי על סרטון של חצי שעה שבו אני מנמנמת. זה היה כיף".

@mamaplugsx Watch me pose like a moron for a photoshoot ? #fyp ♬ Sunroof - Nicky Youre & dazy

באחד מהסרטונים הנצפים ביותר שלה בטיקטוק היא כתבה: "הלוואי ויכולתי לומר לעצמי הילדה בת ה-17, שהיא גם אמא מתבגרת וגם מוגבלת, שיום אחד היא תהיה דוגמנית מצליחה שמרוויחה 7 ספרות, קנתה בית עם חמישה חדרים בגיל 24 ובעלת כל מכוניות החלומות שלה, תוך כדי שהיא מסדרת את ילדיה לחיים וקונה נכסים במיוחד למשפחות מתקשות/צעירות"..

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה
  • אקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully