גבר מצליח להסתיר את המאהבת שלו בתא המטען. tiktok.com/@streel1804, צילום מסך
צילום מסך/tiktok.com/@streel1804

תיעוד מטורף: גבר הסיח את דעת חברתו בזמן שהמאהבת שלו נכנסה לתא המטען

21.8.2023 / 0:38

תיעוד יוצא דופן של בחור מצליח להסתיר את המאהבת שלו ברכב בזמן שחברתו נכנסת פנימה הצליח להסעיר את הרשת. אתם חייבים לראות כמה מיומנים השניים האלה

גבר מצליח להסתיר את המאהבת שלו בתא המטען/tiktok.com/@streel1804

אם אתם הייתם בסיטואציה כזאת - ואנחנו מקווים מאוד בשבילכם שלא תמצאו את עצמכם באחת כזאת - בטוח כבר הייתם מודים בבגידה. הבחור שהפך ל"מלך כל הבוגדים" בזכות הסרטון הזה סירב להתוודות - ועד הרגע האחרון הצליח להסתיר את המאהבת שלו מחברתו, גם כשהיה נראה שזה אבוד.

בסרטון שצבר מעל 1.7 מיליון צפיות בטיקטוק נראית אישה בעלת שיער ורוד ניגשת לרכב של החבר שלה ומבקשת ממנו שיפתח את החלון. החבר לא נמצא ברכב לבד - אלא לצד המאהבת שלו. למזלו, חלונות הרכב שלו שחורים והחברה לא מצליחה לראות דרכם את המאהבת. זו ממשיכה לדפוק על החלון ומנסה לפתוח את הדלת ללא הצלחה עד שהחבר לבסוף פותח את דלתו - לא לפני שהוא דואג שהמאהבת, שבידה זר פרחים, תצא בזהירות מהצד השני של הרכב ותסגור אחריה את הדלת.

באופן מפתיע, החברה לא שמה לב שהמאהבת מסתתרת בצד השני של הרכב אבל היא בהחלט חושדת שמשהו שם לא בסדר. אחרי שהיא מגלה שאין אף אחד בתוך הרכב, היא מתעקשת לגשת לצד השני שלו, אך המאהבת בעלת התושיה מצליחה כבר להתקדם אל מאחורי הרכב ומשם אל צידו השני. המרדף הזה ממשיך כדקה עד שהבחור משכנע את חברתו שאין איתו אף אחת אחרת - ומעניק לה חיבוק. המאהבת מנצלת את הסחת הדעת כדי להיכנס לתא המטען של הרכב ולהסתתר שם, כשהזר שהעניק לה הבחור עדיין בידיה.

תראו באיזו מקצועיות הם עושים את זה:

גבר מצליח להסתיר את המאהבת שלו בתא המטען. tiktok.com/@streel1804, צילום מסך
בגידה לאור יום/צילום מסך, tiktok.com/@streel1804

הדרמה לא מסתיימת לה שם: כעבור שניות הבחור ניגש לתא המטען כדי לקחת את זר הפרחים, נותן נשיקה למאהבת שלו(!) וחוזר לכיסא הנהג כדי לתת לחברתו את זר הפרחים, כאילו קנה את זה לה במיוחד. הרצחת וגם ירשת.

התקרית התרחשה בבירת קולומביה, בוגוטה, ומאז הפכה ויראלית בטיקטוק, כשבסוף הסרטון גבר נשמע אומר: "האיש נראה כמו מלך, האיש הזה הוא האליל שלי, הוא האבא של כל הבוגדים".

הסרטון זכה גם לאלפי תגובות: "אם האישה לא ידעה אז, היום היא כבר יודעת", כתבה אחת לאור הצלחת הסרטון, ואחרת הוסיפה: "עדיף פשוט לומר את האמת ולהישאר רווק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully