חברה שלי שוכבת עם גברים אחרים - אבל זו לא בגידה. Love Don't Judge/YouTube, צילום מסך
צילום מסך/Love Don't Judge/YouTube

"חברה שלי שוכבת עם גברים אחרים - אבל זו לא בגידה. זה היה רעיון שלי"

1.8.2023 / 0:07

מאט וזואי מנהלים מערכת יחסים פתוחה, אבל זה רק כי מאט התעקש שזואי תשכב עם גברים אחרים. הוא פחות בעניין של פרטנריות נוספות, אך הוא אוהב שהיא מתעדת את המפגשים המיניים שלה ושולחת לו תמונות וסרטונים

חברה שלי שוכבת עם גברים אחרים - אבל זו לא בגידה/LOVE DON'T JUDGE

מערכות יחסים פתוחות אינן דבר כזה יוצא דופן בימינו, אבל במקרה של מאט וזואי הבריטים נפרצו כמה גבולות שאולי לכם פחות ינעימו את האוזן. הם טוענים שמאט היה זה שהתעקש שזואי תשכב עם גברים אחרים בעוד שהוא מעדיף להישאר מסור לה - ואפילו הוא שמח כשהיא שולחת לו תמונות וסרטונים מהמפגשים המיניים שלה עם גברים צעירים.

מאט טוען שמערכת היחסים שלו עם זואי רק הלכה והתחזקה מאז שהוא העלה את הרעיון שהיא תשכב עם בחורים אחרים בזמן שהוא בעבודה. הוא דיבר על מערכת היחסים בת 4 השנים שלן עם זואי בראיון לסדרת היוטיוב "Love Don't Judge".

מאט בן ה- 36 אמר שהוא וזואי, בת ה-31, יצאו רק כמה חודשים כשהציע לה להתחיל לקיים יחסי מין עם גברים אחרים. הסיבה העיקרית שלו הייתה - להימנע מבגידות. "כשהסכמנו לזה, שמחתי, כי בגדו בי בעבר, אז די שמחתי למצוא מישהי שלא מתכוונת לבגוד בי", אמר מאט בפרק. ההסדר הלא קונבנציונלי עזר לחסל את הפרנויה שחלחלה עקב מערכות היחסים הקודמות שלו, תוך פתיחת רמות חדשות של אמון, אינטימיות ותקשורת עם זואי.

מאט וזואי חושפים את מערכת היחסים הפתוחה שלהם. Love Don't Judge/YouTube, צילום מסך
מאט וזואי חושפים את מערכת היחסים הפתוחה שלהם/צילום מסך, Love Don't Judge/YouTube
מאט וזואי חושפים את מערכת היחסים הפתוחה שלהם. Love Don't Judge/YouTube, צילום מסך
וזה הוא שהציע את זה/צילום מסך, Love Don't Judge/YouTube

מפגשי הסקס של זואי מתרחשים בדרך כלל בזמן שמאט בעבודה, אבל זה לא אומר שהוא צריך להחמיץ את כל הכיף. הוא הציע לזואי לתעד את הסטוצים שלה עם גברים זרים, בקשה מוזרה לה היא דווקא נענתה בחיוב. "את יכולה לשלוח לי תמונות, סרטונים", נזכר מאט בזמן שדיבר עם זואי, "בסופו של דבר הייתי מעורב בזה למעשה... זה היה כמו פורנו חובבני משלי".

מאט הוסיף שהסטוצים של זואי הם לרוב עם גברים "צעירים" ש"נראים טוב" ומודה שזה גורם לו לקנאה. "זו תחושה די נחמדה, למרות שזו קנאה", הוא הסביר, "כי בסופו של יום אתה יודע שאתה חלק מזה ושהיא חוזרת הביתה".

מאט וזואי חושפים את מערכת היחסים הפתוחה שלהם. Love Don't Judge/YouTube, צילום מסך
מאט העדיף להימנע מבגידות אז הציע לפתוח את הקשר/צילום מסך, Love Don't Judge/YouTube
מאט וזואי חושפים את מערכת היחסים הפתוחה שלהם. Love Don't Judge/YouTube, צילום מסך
זואי נרשמה גם לאתר OnlyFans בהצעתו של מאט/צילום מסך, Love Don't Judge/YouTube

זמן קצר לאחר שזואי החלה לקיים יחסי מין עם זרים, היא הציעה שגם מאט ישכב עם נשים אחרות - אך מאט הביישן השיב שהוא לא שש לעשות זאת. "מעולם לא רציתי לשכב עם אף אחת אחרת", אמר לזואי, "אבל רצית לראות אותי עושה את זה...". כן, בסופו של דבר מאט הסכים ואחרי 4 שנים בני הזוג טוענים שהם מאושרים במערכת היחסים הפתוחה שלהם.

על אף שהכל נראה די פתוח בקשר הזה, יש להם מספר כללים נוקשים. בני הזוג מסרבים לשמור סודות האחד מהשנייה ומותר להם למנוע מהשני לשכב עם כל אדם שהם לא אוהבים.

צפו בפרק שלהם:

לפני שנתיים מאט אפילו עודד את זואי להתחיל להרוויח קצת כסף מהמפגשים המיניים שלה והפציר בה לפתוח חשבון OnlyFans. מאז היא מככבת שם עם תמונות עירום ומאט שמח לשתף את חברתו לא רק פיזית אלא גם וירטואלית.

על אף הביקורת מצד חברים וסובבים, בני הזוג מתעקשים שהם אוהבים אחד את השנייה מאוד ולא ישנו את מערכת היחסים שלהם בעד שום דבר שבעולם. הם גם מתעקשים שהם לא "בוגדים" אחד בשני כי אין סודיות סביב מפגשי הסקס שלהם. "זה פשוט כי אנשים לא מבינים", יצאה זואי על מבקריה.

לזואי ומאט יש ילדים והם אומרים שבסופו של דבר, כשיגדלו קצת, הם ידונו איתם על מערכת היחסים הלא שגרתית שלהם. בינתיים הם אומרים שימשיכו לשכב עם אחרים ולהתעלם מהביקורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully