בכי אחרי סקס. ShutterStock
ShutterStock

"הבקשה האחרונה של אשתי לפני מותה זעזעה אותי"

31.8.2023 / 0:09

בעל שבור לב חשף מה הייתה בקשתה האחרונה של אשתו ועל אף שהבטיח כי יעשה בשבילה הכל - בזו הוא פשוט לא יכול היה לעמוד. אתם הייתם מסוגלים?

קשר עם האקס - זה טוב או רע?/דייב שחר

בעל שבור לב סיפר (בפוסט שפרסם לראשונה ברדיט לפני שנתיים) כי לאשתו מזה עשור נותרו רק תשעה חודשים לחיות, כלומר היא ככל הנראה כבר לא איתנו. הפוסט המקורי נמחק אך הוא פורסם מחדש ורק לאחרונה זוכה לפופולריות ברשת. בפוסט סיפר הבעל שאשתו גוססת וכי משאלתה האחרונה זעזעה אותו. על אף שהבטיח למלא אחר כל בקשה שלה, את הבקשה הזאת הוא פשוט לא הצליח להכיל.

בפוסט חשף הבחור שלפני מות אשתו, היא ביקשה ממנו... לשכב עם האקס שלה "עוד פעם אחת". הוא כתב: "לאשתי יש מחלה סופנית. היא צפויה לחיות לכל היותר תשעה חודשים. אני כמובן הרוס. אנחנו ביחד כבר עשור. אני לא זוכר את החיים בלעדיה ואני לא יודע מה אני הולך לעשות כשהיא תלך לעולמה. אני עושה כמיטב יכולתי לעשות את הימים האחרונים בחייה מאושרים ולהגשים לה כל משאלה שאוכל". הוא הסביר שאשתו תזדקק לכיסא גלגלים למשך 4 או 5 חודשים ואז היא תהיה מרותקת למיטה, "ועלולה להיות החמרה מהירה יותר".

כדי להוסיף לאובדן, האישה הגוססת שאלה את בעלה האם היא יכולה לשכב עם הגבר שהיה בעל "ההתאמה הפיזית" הגבוהה ביותר אליה - האקס שלה. "לאחרונה היא הושיבה אותי ואמרה לי שאחד הדברים האחרונים שהיא רוצה לעשות זה לקיים יחסי מין עם בן הזוג הקודם שלה. אני כמובן הייתי בהלם ושאלתי למה לעזאזל היא רוצה את זה. אז בעצם היא חושבת שהמאהב הוא האדם שהכי התאים לה פיזית".

"היא נתנה מונולוג שלם על איך סקס לפעמים הוא רק פיזי וכמה סקס איתי מספק אותה מבחינה רגשית, אבל זה היה בולשיט - רק כדי להגיע לנקודה הזו", הוא הוסיף.

הפוסט שעורר סערה:

הפוסט שעורר סערה: "משאלתה האחרונה של אשתי הייתה לשכב עם האקס שלה". reddit.com/r/AITAH, צילום מסך
"משאלתה האחרונה של אשתי הייתה לשכב עם האקס שלה"/צילום מסך, reddit.com/r/AITAH

הבעל סיפר שנותרה לו החלטה חשובה לקבל. "אז עכשיו אני במצב כזה: או שאני מסרב למשאלה של אשתי הגוססת בגלל האגו שלי, או שאני נותן לה ללכת לשכב עם גבר אחר שהיא מרגישה שהוא טוב יותר ממני. בכנות, אני כל כך כעוס ונבגד שהיא ביקשה את זה ממני. אני מרגיש ששמים אותי במצב שבו אני צריך להגיד כן כי היא גוססת", הוא אמר, "אני יודע מה אני רוצה להגיד, אבל אני לא יודע אם זה נכון. אני כל כך פגוע מזה שהסקס עם האקס היה כנראה כל כך טוב שהיא מרגישה שהיא צריכה לעשות את זה פעם אחת נוספת לפני שהיא מתה. אני פשוט שונא הכל בעניין הזה".

המגיבים לפוסט תמכו בו. "אם רצונה הגוסס היה לרצוח ילד, האם היינו נענים למשאלה הזו? מה דעתך לצאת לספארי ולצוד חיה בסכנת הכחדה? או לשדוד בנק? משאלות מוות אינן פס חופשי להתנהגות מגעילה. אם היא מחויבת להחלטה הזאת, אז מערכת היחסים נגמרה והיא יכולה למות לבד בהוספיס או עם הפאק בוי שלה", כתב אחד, שגם שאל אם המחלה השפיעה על ההתפתחות הקוגניטיבית שלה.

עוד בנושא:
תיעוד מטורף: גבר הסיח את דעת חברתו בזמן שהמאהבת שלו נכנסה לתא המטען

"חברה שלי שוכבת עם גברים אחרים - אבל זו לא בגידה. זה היה רעיון שלי"

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
בכי אחרי סקס. ShutterStock
האם הייתם מסייעים לה להגשים את משאלתה?/ShutterStock

מה אתם הייתם עושים במצבו?

הייתי מסכים
מסרב
מציע פתרון ביניים - שלישייה
7490 משתתפים

"בכנות זה נשמע רע, זה בהחלט נורא שהיא גוססת - אבל זה לא נותן לה רישיון לעשות מה שהיא רוצה, בלי להתחשב בתוצאות ולבקש ממך פשוט לקבל את זה", כתב אחר, "למות לא אומר שפתאום אתה יכול לחיות את הפנטזיות הפרועות ביותר שלך גם אם הן באמת פוגעות באנשים. אתה לא מקבל פס שבו פתאום מותר לך לעשות מה שאתה רוצה בלי השלכות".

הוא הוסיף: "אם זה מה שהיא רוצה לעשות, זה לגמרי בסדר להגיד לה שהיא צריכה לעשות את זה לבד ושאתה לא רוצה להיות חלק מזה. זה בסדר גמור ואתה לא חייב לה שום דבר שלא נוח לך איתו רק בגלל היא גוססת. אני חושב שהיא מגעילה אפילו שהיא אומרת לך את הדברים האלה על ערש דווי".

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • אקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully