סיר טיגון כפול ללא שמן, נינג׳ה. שריג,
שריג

מכורה: כמו באייפון, ההבדל בין החדש לישן קטן אבל משמעותי

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 18:19

מערכת בלנדר ומיקסר ידנית שמשלבת בלנדר מוט, קערת קיצוץ, ומקציפים לעוגות, וסיר טיגון כפול ללא שמן להכנת ארוחה שלמה בקלי קלות. ניסינו שני מכשירים חדשים של נינג'ה, וזה מה שיש לנו להגיד עליהם - מיומנה של מכורה

"אני רופאה ואלה כלי המטבח שלא אכניס אלי הביתה"/doctoranddancer

בתוך האהבה שלי לג'אדג'טים מכל הסוגים יש לשונית אחת שמוקדשת למטבח. החל מכל מיני חותכי סלטים משונים שאני מזמינה, ופטיש מוצרי הניקיון שיש לי (ספציפית של יעקובי, אגב), גם פיתחתי חיבה של מפונקת לכל מכשיר של נינג'ה שיוצא לשוק. יש קסם למותגים מסוימים, שגורמים לך לרצות כל מוצר שהן משיקות.

נינג'ה היא אחד מהמותגים האלו, ובכלל לא משנה שמאז המצאת המכשיר הראשון עם "אייר-פריי" עברו כמה שנים טובות, וחוץ מצורתם של המכשירים וגודלם, לא הרבה השתנה. בגדול, כל המכשירים יכולים להתחלק לשתי קטגוריות עיקריות - משפחת הבלנדרים שקוצצות דברים ומערבלות אותם, ומכשירי בישול ורסטיליים שבכל אחד מהם יש את האייר פריי עם כפתורים לפעולות שונות - מכוונים לשילובים שונים של אויר, טמפרטורה ולחות.

"אבי בן ה-55 הכניס את חברה שלי בת ה-22 להריון. היא רק רוצה את הכסף שלו"
כוכב הפורנו שמחפש זוגיות: "רק רוצה לחזור למישהי הביתה"
פלייר מסביר: "אל תהיי סקס מבאס - תפנימי כמה דברים פשוטים"


'סיר לחץ' זו וריאציה של - אויר חם, מים ומנגנון לחץ. טיגון/צלייה זו וריאציה של אויר חם בטמפרטורה גבוהה עם רמה מסוימת של לחות בשביל הקריספיות, אפיה זה אויר חם בנשיבה רכה ללא לחות, והתפחה זה הרבה לחות עם ממש מעט אויר חם בטמפרטורה מאד נמוכה. כל פעם נראה כאילו יש דברים חדשים במכשיר, אבל למעשה זה רק כפתור חדש שהוא פריסט של וריאציה של אותם אלמנטים. ייבוש מזון, למשל נשמע אקזוטי, אבל למעשה זה אויר חם חלש בטמפרטורה מאד נמוכה למשך זמן ארוך. זהו. באחד המכשירים יש אפילו כפתור להכנת יוגורט, שאני מתה לפגוש מישהו שאי פעם הפעיל אותו בכוונה.

אבל זה לא משנה, בדיוק כמו במקרה של אייפון, גם אם ההבדלים הם ברמת התוכנה בלבד, אני תמיד ממש רוצה את הכי החדש שיוצא. כמו שאמרתי, זה קסם.

שימושית בהגזמה: מערכת בלנדר ומיקסר ידנית

מערכת מוט בלנדר נינג׳ה. שריג,
מערכת מוט בלנדר נינג׳ה/שריג

מכשיר לא גדול בעל יחידת מנוע אחת שהופכת לשלושה מכשירים שונים, בהחלפה של מוט בלנדר, קוצץ מזון, או מיקסר ידני. מה אני אגיד לכן.ם, מדובר בדבר שימושי בקטע מוגזם. כמעט אין בישול או אפייה שבהם לפחות אחד מהכלים לא בשימוש. יחידת המנוע נשארת מחוברת לחשמל, ולפי הצורך אני מחברת אליה את מה שצריך. חלק גדול מהזמן אני משתמשת בקערת הקיצוץ שהיא בגודל מושלם. בצל, ירוקים, אגוזים, ממרחים, מחיות - כל מה שטחין, ייטחן וכל מה שקציץ, ייקצץ.

מוט הבלנדר מגוייס לצורך טיפול במרקים ורטבים, ואם מדי פעם אני רוצה להקציף רק שני חלבונים ולא בא לי להוציא את כל המיקסר הכבד ולשטוף את חלקיו לאחר מכן, אני מחברת את המקצפים ועושה את זה ישירות בקערת הפלסטיק הרגילה - הכל בחיבור פשוט של קליק אחד, וחלקים שנכנסים כולם למדיח, מה שמקל מאד על התחזוקה של המכשיר, שמתפרק וגם תופס מעט מאד מקום במטבח.

מחיר: 799 כולל חוברת מתכונים חמודה בעברית, ושנה של אחריות מלאה + 1 שנת אחריות מורחבת של היבואן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

חבר, כמו אח: סיר טיגון כפול ללא שמן

סיר טיגון כפול ללא שמן, נינג׳ה. שריג,
סיר טיגון כפול ללא שמן, נינג׳ה/שריג

המכשיר השני הוא סיר טיגון כפול ללא שמן, שכולל 6 תוכניות שונות להכנת מגוון ארוחות במקביל, טיגון באוויר חם להכנת כנפיים, תפוחי אדמה, קריספי מקס - לרכיבים קפואים כמו נאגטס, צ'יפס ועוד, צלייה, אפייה, חימום מחדש שמחזיר למזון את הקריספיות והטעמים, וייבוש מזון - להכנת פירות יבשים, בשר מיובש ועוד.

לסיר יש שני מצבים: מצב "ארוחה שלמה" שמתאים את זמני הבישול בצורה מדויקת, בכל מגירה, כך שמנות שונות יהיו מוכנות יחד, ומצב "סנכרון", שבאמצעותו ניתן "להעתיק" את הגדרות הבישול לשני האזורים, הכל תלוי מה מבשלים. כל החלקים ניתנים לשטיפה במדיח הכלים, והמכשיר מפחית את השומן ב-75% יחסית לטיגון מסורתי - ועושה את זה מפחות מחצי מהזמן שלוקח לתנור רגיל.

המכשיר מלבני, כמו שידה מיניאטורית עם שתי מגירות - סתם כדי שתוכלו לדמיין את הקיבולת (כמעט עשרה ליטרים) - הנחתי במגירה אחת שלושה פילטים של סלמון עם תבלינים, חרדל וירוקים, ובצד השני פרוסות ירקות לאנטיפסטי (כולל גזר ותפוחי אדמה. כיוונתי כל צד בפרמטרים שלו כיוונתי ל"ארוחה שלמה", והפעלתי. חצי שעה אחר כך היתה לי ארוחה של שתי מנות שלא מביישת, מוכנות יחד, אותו הרגע. צליתי שם עוף, הכנתי לחם, ובקבוע אני מכינה במכשיר את העוגה "הבריאה" שלי. זו תערובת (קערה וכף) של שיבולת שועל, חלב, ביצה, וסוגים שונים של פירות יבשים ואגוזים. אני משטחת את המאסה במגירות על נייר אפייה, ותוך רבע שעה יש לי חיתוכיות גרנולה בלי שמן או סוכר שאף דיאטנית לא יכולה ללכלך עליהן.

מחיר: 1049₪, כולל חוברת מתכוני שף בעברית, 1+1 שנות אחריות של שריג היבואן הרשמי, להשיג ברשתות החשמל המובחרות ובאתר של שריג אלקטריק, היבואן הרשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully