אבא שלי הכניס להריון את חברה שלי. DR PHIL, צילום מסך
צילום מסך/DR PHIL

"אבי בן ה-55 הכניס את חברה שלי בת ה-22 להריון. היא רק רוצה את הכסף שלו"

9.4.2024 / 0:20

כשג'וני הציגה את חברתה לאביה במסיבת השנה החדשה, היא לא האמינה שהמפגש יהפוך לרומן סוער שיסתיים בהריון. כעת היא מתקשה להתמודד עם העובדה שחברתה הטובה לשעבר היא גם אמה החורגת

"אבא שלי הכניס להריון את חברה שלי"/DR PHIL

אישה שהתארחה בתכנית הטלוויזיה המצליחה של ד"ר פיל, סיפרה שחברתה הטובה, "הגולדיגרית הבוגדנית" כפי שכינתה אותה, החלה לצאת עם אביה מאחורי גבה ואף נכנסה להריון ממנו והביאה לה אח קטן.

ג'וני הציגה את חברתה ג'ינה, 22, לאביה דיוויד בן ה-55 במסיבת השנה החדשה - אך נחרדה לגלות מאוחר יותר שהם יוצאים. ג'וני מספרת שג'ינה הייתה בעבר אחת החברות טובות שלה ושהן היו בלתי נפרדות. הן היו יוצאות לחופשות יום הולדת יחד מחוץ לעיר, חוגגות במסיבות עד השעות הקטנות של הלילה וג'ינה הייתה נשארת לישון אצל ג'וני לעיתים קרובות. "לפני שג'ינה התחילה לצאת עם אבא שלי, היינו חברות קרובות - ממש עשינו הכל ביחד", אמרה לד"ר פיל, "הלכנו לברים, היא באה אליי הביתה, אני הייתי הולכת אליה, הלכנו לאירועים משפחתיים".

עם זאת, ג'וני אומרת שכל זה השתנה כשג'ינה החלה לצאת עם אביה, דיוויד, מאחורי גבה - ולאחר מכן ילדה את בנו. "ברגע שהיא נכנסה בדלת, היא בהחלט ראתה סימנים של עושר בבית שלנו", טוענת ג'וני ונזכרה ברגע שהשניים הוצגו זה לזו לראשונה במסיבת בית בסילבסטר. "היא ביקשה סיור, כל הזמן החמיאה לבית שלו ולא הפסיקה לדבר על זה".

חמישה חודשים לאחר מכן, ג'וני גילתה דרך חבר משותף שהם יוצאים. "הלב שלי פשוט צנח לתחתונים. אמרתי לו 'אתה צוחק עליי?'", היא נזכרת, "ג'ינה היא האדם העצלן והרעב ביותר לכסף שפגשתי בחיי. היא נכנסה למערכת היחסים הזו כדי לבנות לעצמה חיים טובים יותר. היא גולדיגרית שחיה את החיים הטובים בזכות הכסף של אבא שלי".

ג'ינה בתגובה: "זה 100 אחוזים שקרים"

ג'ינה רואה את הדברים אחרת לגמרי. היא מספרת שסיימה לאחרונה את לימודיה בבית הספר לקוסמטיקה, עובדת במספרה ומרוויחה בעצמה את הכסף שהיא מבזבזת על הנאות החיים. היא טוענת שג'וני הגזימה בסיפור שלה כדי ליצור עניין, כאשר במציאות הן היו בסה"כ "חברות ליציאות".

"זה לא נכון שהיא הייתה החברה היחידה שלי", אמרה, "לא הייתי אם חד הורית נואשת שחיפשה שוגר דדי. זה לא נכון. זה 100% שקר".

לג'וני נמאס מכך שהזוג האהוב תמיד מפרסם תמונות שלו בחופשות יוקרתיות - ממיאמי, ניו יורק ומקסיקו ועד לאחוזת ורסאצ'ה. בשיחה עם ג'וני, ד"ר פיל שאל: "אז מה הבעיה האמיתית שלך? האם הבעיה שלך היא שחברה שלך בגדה בך? האם הבעיה שלך היא שמשחקים ומנצלים את אבא שלך?". היא השיבה: "זה הכל".

עם זאת, ג'ינה מתעקשת ש"כל אחד צריך להתעסק בעניינים שלו" - והוסיפה: "אני לא מתעוררת וחושבת על האנשים האלה כל בוקר, אז למה הם חושבים עליי? ג'וני מניחה שאני משתמשת באביה בשביל הכסף וזה באמת מעצבן אותי. הכסף שלו הוא לא הסיבה שאני רוצה להיות איתו. הקשר שלנו, הוא בריא וכיף לנו יחד. בדיוק נסענו לטולום, מקסיקו, ניו יורק והיינו בדיסני. אנחנו תמיד בתנועה, עושים משהו מחוץ לבית. אנחנו במערכת יחסים יציבה ומחויבת, 100%".

היא הוסיפה: "דיוויד ואני דיברנו על נישואים, אבל זה לא בראש סדר העדיפויות שלנו כרגע. אני בתהליך של מעבר לגור עם דיוויד. אני בבית שלו 98% מהזמן. יש לנו ילד משותף, אז ברור שזה משהו מאוד רציני".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ג'וני סירבה לקבל את הרעיון שחברתה היא עכשיו אמה החורגת ופנתה לטיקטוק שם שיתפה את סיפורה המלא, מה שהוביל לכך שג'ינה מקבלת הודעות שנאה ברשת. ג'ינה סיפרה: "היו אנשים שקראו לי רודפת בצע ואמרו לי 'איך יכולת לשכב עם אבא של חברה שלך?'. חלקם קראו לילד שלי בשמות ממש מגעילים. אנשים שאפילו לא הכרתי שלחו לי הודעות ואמרו לי שהם הולכים למצוא אותי וללמד אותי לקח. זה היה מוזר ביותר. פשוט נמאס לי שאנשים מניחים דברים לגבי מערכת היחסים שלנו כי ג'וני הגזימה בסיפור. אני באמת דואגת לדיוויד. בשורה התחתונה מערכת היחסים הזו אמיתית וג'וני צריכה להבין שאביה הוא גבר בוגר והוא יכול לקבל החלטות לבד בחיים שלו".

עוד בנושא:
"אני בת 23, הוא בן 62. הכרנו בטינדר והתאהבנו - ולא. אני לא גולדיגרית"

גילתה דרך סבתא שלה שבעלה בוגד בה עם אמא שלה

האב בתגובה: "לג'ינה ולי יש מערכת יחסים מצוינת על אף פער הגילים"

עם זאת, כאשר ד"ר פיל שואל את ג'ינה מדוע הסתירה את הקשר מחברתה מלכתחילה, היא טוענת שדיוויד התעקש שהוא רוצה להיות זה שיספר לבתו כשזה יהיה "הזמן הנכון".

דיוויד מצידו אומר שלמרות חוסר הסכמתה של בתו, הוא ימשיך להיות במערכת יחסים מחייבת עם ג'ינה, אבל זה לא אומר שהוא לא יכול להיות בקשר טוב גם עם בתו. "כשיש קשר טוב בין גבר לאישה, הגיל לא אמור להוות עניין", הוא אמר, "אני חי אורח חיים פעיל ואוהב לרכוב על אופני הרים, לצלול, לטייל ולנסוע בעולם - ועם ג'ינה כל זה התאפשר לי. לג'ינה ולי יש מערכת יחסים מצוינת על אף פער הגילים. שנינו אוהבים לטייל, היינו יחד בהופעות של אריאנה גרנדה, באד באני, ג'ניפר לופז. ג'ינה בחורה תוססת ובולטת. היא גם לא לחוצה על זה שיש לי ידידות מהמין השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully