חתונמי חתונה ממבט ראשון רותם רונן. קשת 12, צילום מסך
צילום מסך/קשת 12

האיש שלא לומד: אפילו המומחים נאנחו בכבדות כשרונן אמר "כן"

7.9.2023 / 8:06

חוץ ממשה, פרק ההחלטות של חתונמי היה מאוד צפוי, אבל איזה כיף לראות כל כך הרבה אהבה על המסך. לצערנו, רונן הולך להיות מופתע בקרוב, ולא באשמתה של רותם. היה כיף, לא נפרדת, פשוט נכנס לי תהליך לעין

חתומאי ומשה/וואלה Sheee

טוב, הרבה הפתעות לא היו בפרק ההחלטות של חתונמי, אבל למרות שזה היה צפוי, זה לרגע לא היה משעמם. כמו זוגיות טובה. פתאום הבנתי למה המומחים חזרו כל כך הרבה על זה שהשנה הייתה מוצלחת במיוחד - אפילו אני הרגשתי גאווה כשראיתי אותם על המסך, וכולנו יודעים שלא תרמתי שום דבר להצלחה של הקשרים האלה. אבל הזוגות האלה שסיקרנו והצחיקו והכעיסו אותנו כל העונה, רובם היום פשוט ריגשו. וואלה, נקשרנו. ואיזה כיף לראות אהבה על המסך.

אני לא נפרדת, פשוט נכנס לי תהליך לעין. אני גם לא מסכמת, עוד יש לפנינו פרק של "איפה הם היום", אבל עד אז - תנו לי רגע להתענג עוד קצת על איפה הם היו אתמול.

יש למה לצפות: חיי המין האמיתיים של נשים שעברו את החמישים
האישה תפסה את הבעל והמאהבת ו..החתימה אותם על חוזה מוזר
גברים ציידים ונשים מלקטות? הגיע הזמן להפריך את הרעיון הזה

יוסי וחן, חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
יוסי וחן, חתונה ממבט ראשון/צילום מסך, קשת 12

יוסי וחן

יש הרבה דברים יפים ביוסי וחן, בעיקר הדברים שלא כולנו היינו מסתדרות או מסתדרים איתם. לא כולכן הייתן חיות בשלום עם גבר שקצת רוצה אמא ואפילו די מודה בזה, לא כולכם הייתם מסתדרים עם אישה שקצת מתייחסת אליכם כמו לילד, אבל להם זה עובד. זה עבד לאורך כל העונה.

אבל הדבר הכי יפה בהם זה שכמו כל מי שמרגיש ש"זה זה", הם לא מפסיקים להתפעל מזה שהתמזל מזלם למצוא אחד את השנייה. וזה אכן ראוי להתפעלות. לא תמיד יש קאצ', לא תמיד מגיע החלק הרע, לפעמים זה פשוט טוב. וכשזה טוב, זה מוציא ממך טוב בכל המישורים, כמו זה שיוסי פתאום התחיל להתקרב לאמא שלו. הלוואי שתמיד ימשיכו לצחוק אחד עם השנייה ולדחוף אחד לשני סירופ כשצריך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עינב ורז, חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
עינב ורז, חתונה ממבט ראשון/צילום מסך, קשת 12

רז ועינב

יש מין תחושה כזאת שמתגבשת לפעמים אחרי תקופות ארוכות של רווקות, בעיקר כשזו "רווקות מאוחרת", תחושה שאף אחד לא ירצה להישאר לעולם. שאם לא מצאת עד עכשיו - שום דבר כבר לא יעבוד. ככה עינב הגיעה לתוכנית וגם היא עדיין מתפעלת מזה שרז פשוט נשאר. זה מסביר הרבה מהקושי שלה להיפתח ואפילו את הצורך שלה, בשלבים מוקדמים יותר של הקשר שלהם, להגיע יותר מהר ממנו לסקס. זה הרבה יותר קל להתחבר דרך סקס כשאינטימיות אמיתית מפחידה אותך, כשאת חוששת להראות לצד השני מי את באמת.

אבל היא צלחה את המשוכה הזאת והיום, כשהיא כבר עברה משהו עם עצמה וגם יודעת שרז לא הולך לשום מקום, היא נשמעה הרבה יותר בטוחה והיו פחות מלמולים מתמיד. פחות ועדיין, כמו שאומר פוליקר, כי זה בכל זאת גם עניין של אופי. היא ורז הובכו כל הדרך אל ה"כן" ההדדי וכל עוד הם ידעו להגיד אחד לשני גם דברים פחות נעימים ולהיכנס לאוטו כשגשום, מחכה להם עתיד כל כך מקסים שזה מביך.

חתונה ממבט ראשון חתונמי. קשת 12, צילום מסך
חתונה ממבט ראשון חתונמי/צילום מסך, קשת 12

נועם ומשה

ללא ספק, ההפתעה הגדולה של העונה. לא רק כזוג, אלא גם כל אחד מהם בנפרד. משה, שאותו מיהרתי לשפוט בהתחלה בגלל שפער הגילאים הפריע לו, התגלה כאחד הגברים הכי רגישים ומקסימים בתולדות חתונמי, ונועם של אתמול הייתה בדיוק הנועם שגלעד ביקש ממנה להיות כמה פרקים אחורה, זאת ששמה לעצמה את הכתר על הראש ולא צריכה שבן זוג כזה או אחר יכתיר אותה.

לאורך כל העונה, היה לי ברור כשמש שמשה לא נמשך אליה, לא מעוניין להיות שם, כן מנסה ומשתדל אבל אין סיכוי שזה יקרה. גם בפרק האחרון, כשנועם אמרה לו לא להגיד כן כדי לרצות אותה (או את הקהל) והוא הגיב בהקלה כל כך גדולה, אמרתי לעצמי: נו, ברור שזה לא יקרה. אבל תראו מה זה. מסתבר שמשה נדיר לא רק ברגישותו הגבוהה אלא גם ביכולת שלו לפתח משיכה עם הזמן, דבר שאצל רוב הגברים (כולנו מכירים את הדוגמאות) לא קורה בדרך כלל.

כשהם ישבו על הספה מול יעל וגלעד, הוא הסתכל עליה כמו שהוא לא הסתכל עליה כל העונה. זה היה ממש מבט אוהב, וכל המגע והקרבה הפיזית ביניהם היו משהו שלא ראינו עד עכשיו. ועדיין, יש בהם משהו מתעתע. אפילו את יעל זה בלבל, כשרגע אחד מולם היא אמרה "אנחנו עומדים מאחורי ההתאמה שלכם" ורגע אחר כך מול גלעד: "הם הפתיעו אותי, הצליחו לשכנע אותי שיש באמת פוטנציאל". גלעד ענה לה שהוא מפחד מהמילים של משה, וגם אני.

כי כשמשה מדבר על למה הוא מחליט לומר כן זה רחוק מלהישמע כמו הצהרת אהבה רומנטית. זה יותר סיכום שכלתני של השיקולים היבשים לכאן ולכאן. אולי משם זה יתחיל, שניהם הרי אומרים שרק בשבוע וחצי האחרונים התחיל ביניהם משהו ממש, ובטח שראוי לבדוק לאן זה מתפתח. אני מאחלת לשניהם שהרגש והרומנטיקה יגיעו גם, ואני מאחלת לנועם שעכשיו כשהכתר על הראש היא גם תדע להגיד שזה לא מתאים לה אם זה לא יקרה.

חתונמי חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
חתונמי חתונה ממבט ראשון/צילום מסך, קשת 12

רון וטל

כמו כל דבר שהם עושים, גם את פרק ההחלטות היה נראה שרון וטל עושים ביחד כבר עשרים שנה. לשניהם היה ברור שהם מסכימים, לשניהם ברור שהם ביחד להמשך החיים, אני רק מקווה שרון יפסיק לרצות שטל תיכנס לשגרה שלו וייתן לה מקום להכניס גם את השגרה שלה, את ההרגלים שלה, את הרצונות שלה. מעבר לזה - איחלתי לחיילים בהצלחה. ואגב - מה היה הקטע המוזר של הריקודים בסלון? הוכחה פתאומית שיש גם ברון צד שטותי? חלק אינטגרלי מהנרטיב של הזוג או עוד ניסיון של ההפקה לשפר את הרושם שנוצר על משתתף?

רותם ורונן, חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
רותם ורונן, חתונה ממבט ראשון/צילום מסך, קשת 12

רותם ורונן

כל כך הרבה פעמים רותם ורונן התבקשו היום לספר את הסיפור של רותם ורונן שזה כבר נהיה קומי. רונן: "רותם ורונן זה סיפור על קושי". רותם: "זה סיפור על אנשים שפתחו את הלב". רונן: "זה סיפור על זה שהיה לנו ממש קשה".

אני לא יכולה להגיד שהפתיע אותי שרונן אמר כן, אבל מאוד יפתיע אותי אם בפרק הבא יתברר שהם עדיין ביחד. אני בטוחה שיש להם גם רגעים יפים ושהם באמת נקשרו, יש גם חיבור פיזי לא מהעולם הזה וזה מבלבל ומערער את שיקול הדעת, אבל זה לא מחזיק זוגיות. הקשר הזה לא יכול לעבוד, עם כל הרצון הטוב, ויש המון רצון טוב, משני הצדדים.

רונן לעולם לא ירגיש שהוא עומד בסטנדרטים של רותם, את הביקורתיות שלה היא לעולם לא תצליח לגמרי להסתיר, את הרגישות שלו לביקורת יהיה לו מאוד קשה להקהות, ואת חוסר אמון והמטען האדיר שיושב ביניהם יהיה קשה עד בלתי אפשרי לשקם. אפילו המומחים התקשו לשמוח בשבילם. אנחת הקושי שיצאה מהם והכובד שהשתרר באוויר אחרי שרונן אמר כן היו אנטיתזה מוחלטת לחיוכים ולאווירה השמחה ששררו בחדר אחרי ההחלטות של כל אחד מהזוגות האחרים.

אני חושבת שכמו שרותם אמרה, רונן מצפה לראות שינוי מאוד גדול בהיעדר המצלמות. אבל רותם של סוף התוכנית היא לא רותם של תחילתה. היא התחילה כמי שרצתה להציג דמות מאוד מעוצבת ומצונזרת של עצמה, שנלחצת אפילו כשרונן מזכיר מסאז' או מביע טיפת ביקורת על ההתנהגות שלה, מחשש שהיא "תצא לא טוב". היום, ובכלל בפרקים האחרונים, היא לוקחת אחריות על ההתנהגות שלה, מודה שהייתה לא בסדר ואולי הבינה את זה מאוחר מדי, אפילו מדברת על סקס!

מהבחינה הזאת, קרה כאן משהו מאוד חיובי. אבל זה רק מראה כמה היא השתחררה מההשפעה המשתקת של המצלמות וכמה עכשיו - וואט יו סי איז פחות או יותר וואט יו גט. וזה לא רע, וואט יו סי, זה החיבור של שניהם שמוציא מהם את הצדדים הכי קיצוניים. לצערי, כשרונן יבין שזה המצב ושהוא לא עומד לראות גרסה שונה של רותם מחוץ לתוכנית, הוא רק יתאכזב עוד יותר, שלא באשמתה, ויוסיף עוד כעס לערמות הזעם שלו עליה, וברוך השם, כבר יש.

יואנה ותומר. קשת 12 חתונה ממבט ראשון, צילום מסך
יואנה ותומר/צילום מסך, קשת 12 חתונה ממבט ראשון

תומר ויואנה

בשבועות האחרונים שמעתי מיותר מדי אנשים שלדעתם תומר כבר לא בעניין, שירד לו מיואנה ושהוא הולך להגיד לא. גם בפרומו שיחקו לנו קצת בראש. אבל אני שמרתי על אופטימיות. אין מצב, אמרתי לעצמי. לא יכול להיות שהם לא ביחד היום.

אז אני אמנם לא יודעת עדיין אם הם ביחד היום או לא, אבל אמאל'ה, איזה זוג. הם הכי ריגשו אותי מכולם ולא רק בגלל שהם הצליחו "כנגד כל הסיכויים". משהו בזוגיות שלהם פשוט כובש. בקלילות, בהומור, באינטליגנציה, בקוליות, בכמה שהם שומרים על עצמם ובכמה שזה אנושי, ואז עוד יותר כשהם מתרגשים. מה שיואנה אמרה זה בעיני תמצית הזוגיות, דבר שצריך להיות חקוק על לבבותינו כשאנחנו בוחרות ובוחרים בני זוג - "אני אוהבת את מי שאני לידך". אני מרגישה כמו הגרסה הכי טובה של עצמי. הלוואי על כולנו ועל כל עונה 7 שמי ייתן כי תלוהק, תצולם, תיערך ותשודר במהרה בימינו, אמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully