מתוך "פשוט ככה", 16 ביולי 2023. HOT, VOD_HOT
VOD_HOT/HOT

יש למה לצפות: חיי המין האמיתיים של נשים שעברו את החמישים

6.9.2023 / 9:30

הקלישאה אומרת שמיניותה של האישה ממשיכה להתפתח ולהשתפר אחרי גיל 40, אבל תמיד נחמד לשמוע עוד כמה סיפורים אופטימיים של נשים שגילו את עצמן מחדש. בדיוק כמו ב"פשוט ככה", עוד נשים חוות התעוררות מינית בשלבים המאוחרים יותר של חייהן

מתוך "פשוט ככה", 16 ביולי 2023/מערכת וואלה! תרבות

סקס והעיר, או יותר נכון "שוט ככה", חזר לחיינו בסערה, וסחף למרות שלא מדובר באותן ארבע רווקות בשנות השלושים לחייהן. קארי (שהתאלמנה ושוה מחפשת, ואנסמבל החברים שלה מנווטים את מה שהחיים, האהבה - והכי חשוב, המין - טומנים בחובם עבור אנשים בשנות החמישים לחייהם.

לפחות ממה שמשתמע מהסדרה ובניגוד לאמונה הרווחת, חדר השינה לא מתחיל לצבור אבק כשאת מגיעה לעשור החמישי שלך. למעשה סקר שנערך על ידי אפליקציית היכרויות מצא כי אנשים בגילאי 50-80 מקיימים יחסי מין פעם בשבועיים בממוצע - כאשר 57% מהנשאלים דיווחו כי חיי המין שלהם, כמו יין, רק השתפרו עם הגיל.

לא מתחרטת על כלום והייתה עושה הכל שוב? סליחה, אבל לא קנינו
"הבקשה האחרונה של אשתי לפני מותה זעזעה אותי"
זה לא מקסים ולא רומנטי: רון רוצה את הילד, את הזוגיות - פחות

האישה תפסה את הבעל והמאהבת ועשתה מעשה מפתיע

אישה מבוגרת מול מחשב נייד. ShutterStock
ממליצה לכולם לחזור לשוק/ShutterStock

"החזרתי לחעצמי את הגוף שלי"

"הייתי מונוגמיסטית סדרתית בצעירותי. התחתנתי בשנות השלושים לחיי - היינו יחד 10 שנים והיו לנו שני ילדים, אבל גם חוסר התאמה טוטאלי בין הצרכים. פחדתי כשנפרדנו בשנות ה-40 לחיי - הגוף שלי היה שונה, הגישה שלי הייתה אחרת. זה היה מפחיד, אבל הכרחתי את עצמי לצלול פנימה ולאמץ את המיניות שלי. אחרי הגירושים שלי, אחד המפגשים הראשונים שלי היה עם אישה. זה קרה עם מישהי שהכרתי היטב, וזה הרגיש כמו מקום בטוח לחקור. כל הפחדים שישפטו על הגוף שלי, על סימני המתיחה שלי, כל הרגשות האלה שנכפתה עלינו על ידי החברה... הם נמסו. כבר לא היה אכפת לי איך הגוף שלי נראה. הניסיון הראשון שלי עם אישה אפשר לי להבין מה אני רוצה - זה היה פשוט כיף. בפעם הראשונה שקיימתי יחסי מין עם גבר, השפרצתי בפעם הראשונה מזה שנים - זה הרגיש כאילו החזרתי לעצמי את הגוף שלי."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"אני ובעלי חוקרים את המיניות שלנו יחד"

"לפני המגיפה, נהניתי ממערכות יחסים עם גברים צעירים יותר עם דינמיקה מינית שונה. אני הייתי זאת ששולטת במתרחש, אבל רציתי להבטיח שכל חוויה תרגיש בטוחה - עשינו דברים בכבוד והיה לנו בדיקות קבועות לפני כל מה שעשינו. אנשים שחושבים שלבדוק ולשאול זה לא סקסי... ובכן, אולי הם לא מספיק יצירתיים כדי להפוך את השיחה הזו לסקסית. הכרתי את בעלי החדש לפני חמש שנים והתחתנו בשנה שעברה לאחר מערכת יחסים מרחוק. שנינו בעלי אנרגיה מינית עזה ושנינו מעוניינים לחקור - ולכן יש לנו נישואים פתוחים. אנחנו לא פוליאמורים, אבל יש לנו כמה 'חברים' שאנחנו נהנים לבלות איתם במיטה. אני מרגישה יותר נוח לחקור עם בעלי, בידיעה שהוא שם בשבילי."

"אנדי היה רוצה שאהיה מאושרת"

"פגשתי את אנדי בשנת 2002. נפגשנו באתר דייטינג עוד כשהיה מביך לצאת לדייט באינטרנט. הוא עבד במשטרת מנצ'סטר רבתי, אני ניהלתי חברת אירועים. הרומן שלנו היה סוער. החיים המשותפים שלנו היו מלאים בכיף: עברנו הרפתקאות וסופי שבוע מטורפים. הוא ביקש ממני לעבור לגור איתו אחרי כמה חודשים בלבד, לפני שנסענו לחופשת הכול כלול יוקרתית לג'מייקה, שבסופה הוא שאל אותי אם אני רוצה להתחתן. ב-2007 והדברים בינינו היו מושלמים.

כשחזרתי מטיול שער שנים אחר כך, משהו לא היה בסדר. אנדי נאבק מכאבים בחזה, ואושפז בבית חולים. באותו ערב, אנדי לקה בהתקף לב שהוביל לפגיעה מוחית מסיבית. הוא נזקק לטיפול 24/7, אז קיבלנו את ההחלטה הקשה להכניס אותו לבית אבות. כשהקורונה התחילה בשנת 2020, ידעתי שזו תחילת הסוף, ואכן, הוא נפטר באפריל באותה שנה. הייתי באבל, אבל זו הייתה הקלה - אנדי היה תוקפני ומבולבל לאחר גיעת המוח שלו, ואני יודעת שגם הוא לא היה רוצה להיות כזה.

מסיונרית. ShutterStock
״כשהתחלתי להכיר היו לי רגשות אשמה קשים״/ShutterStock

"כשהתחלתי להכיר אחרי שאנדי מת היו לי רגשות אשם קשים. בראש שלי, הייתי עדיין נשואה ומאוהבת
אבל זה גם היה מרגש. הרגשתי שאני נכנסת לעולם חדש. מאד מהר הבנתי שאני חייבת לעדכן לחלוטין את מגירת התחתונים שלי. האיש שפגשתי לא היה אמור להפוך לשום דבר רציני, אבל הוא היה הסחת דעת מענגת והוא גרם לי להרגיש שוב נשית, מועצמת ושלמה, וזה הכניס שמחה לחיי. זכיתי להכיר הרבה אלמנים אחרי שאנדי מת, שמעט מאוד מהן היו באפליקציות היכרויות בעבר. זה נתן לי את הרעיון לאפליקציית היכרויות במיוחד לאלמנות ואלמנים. זהו מרחב בטוח באמת ואנו מבקשים מכל המשתמשים לספק תעודת פטירה לפני ההצטרפות.

לעולם לא אפסיק להתאבל על אנדי. הוא היה הג'ון ליוקו שלי. אבל זרקתי את עצמי בחזרה לעולם של ההיכרויות ויש לי את צלקות הקרב להוכיח את זה. היו לי כמה דייטים נוראיים. היו לי כמה דייטים כיפיים שלא הלכו לשום מקום. היו לי כמה סשנים של לילה אחד של כיף, אבל בכל מקרה הייתי מייעצת לאנשים מבוגרים לאפשר לעצמם את האפוציה להיפתח מחדש - זה בריא, זה נחוץ, והשותפים המנוחים שלנו היו רוצים לראות אותנו מאושרים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully