נשים שואלות גברים כמה פעמים הם חושבים על האימפרייה הרומית. TIKTOK, צילום מסך
צילום מסך/TIKTOK

נשים בשוק כשהן מגלות באיזו תדירות גברים חושבים על הנושא הזה

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 12:18

אם חשבתן שגברים הם יצור מוזר אך פשוט, תופתעו לגלות שיש להם מורכבות שלא העליתן בדעתכן - יש טרנד חדש בטיקטוק שבמסגרתו נשים שואלות את בני הזוג שלהן באיזו תדירות יוצא להם לחשוב על האימפריה הרומית. התשובות שלהם לא פחות ממדהימות

נשים שואלות גברים כמה פעמים הם חושבים על האימפרייה הרומית/Tiktok

טרנד חדש ב-TikTok, מגלה דבר מדהים. בסרטונים רבים שואלות נשים את בני זוגן באיזו תדירות הם חושבים על האימפריה הרומית - והתשובה שלהם היא לא "אף פעם", או "כשאני רואה סרט על גלדיאטורים", אלא החל מפעם ביום, המשך בתשובה הכי ממוצעת שהיא 2-3 פעמים בשבוע, וכלה בגברים שממש חושבים על האימפריה הרומית כמה פעמים ביום או בהקשר לפעילויות יומיומיות אחרות.

גבר אחד למשל חושב על האימפריה הרומית כשהוא הולך לחרבן, כי הרומאים המציאו את השירותים. גיליתי את זה עכשיו, ומיד הלכתי לברר עם הגברים בסביבתי אצת הסוגיה הזאת, ומסתבר שכולם חושבים עליה, על האימפריה הרומית, מלבד גבר אחד שחושב המון על השואה, במקום.

הייתי בשוק שאפשר לחיות ככה במחיר של קופסת אשפה בדרום העיר
"היה לנו ריב ענק, הרמנו טלפון חירום ליעל": הקשיים של רז ועינב
יצרים, קנאה, ואפילו האגו משחק תפקיד: נשות חתונמי מודות

@ambarrail This trend is incredible. Some of the best ones #romanempire #romanempirecompilation ♬ original sound - ambarrai

בהתבסס על התשובות שאנחנו רואים, אם לא חשבת על האימפריה הרומית בתדירות גשל פעם ביום או לפחות שלוש ארבע פעמים בחודש, אתה כנראה עושה משהו לא נכון. הגברים בסרטונים האלה רציניים בתשובותיהם, ומנסים גם לנמק בצורה הגיונית את התדירות הזו כאשר בנות הזוג שלהם מגיבות בדיוק כמוני וכמו רובכן כשאתן שומעות את זה, והיא: מה????

הפעם האחרונה שחשבתי על האימפריה הרומית הייתה מעולם לא, ותשובה של אישה אחת על סרטון טיקטוק מסכמת את זה הכי טוב: "גם כשאני מנסה לחשוב בכוונה על האימפריה הרומית, לא עולה לי כלום".

זה מצחיק מאד, וזה מוזר מאד, והשוק של בת הזוג ברגע הגילוי ניפח את האשטאג #RomanEmpire למספר המטורף של למעלה מ-893 מיליון צפיות, כרגע. סרטון אוסף אחד של הסרטונים הפופולריים ביותר צבר למעלה מ-8 מיליון צפיות. במסגרת ניסיון להתחקות אחר המקור לטרנד הגיעה כתבת הטיים ליישות רשת בשם גאיוס פלאביוס (שמאד אוהב את האימפריה הרומית, כנראה) שפרסם באוגוסט סרטון בנושא.

@themasculineedge Roman Empire trend expalined from a man's perspective. #romanempire #trend ♬ original sound - The Masculine Edge ⚔️

בסרטון טען פלאביוס, שנשים לא מבינות כמה גברים חושבים על האימפריה הרומית, והציע להם לשאול "בעל, חבר, אבא או אח" כי הם "יופתעו מהתשובות שלהם". מסתבר שהוא צדק.

נכון, לציוויליזציה העתיקה הייתה השפעה מתמשכת על החברה המודרנית שלנו, ויש הרבה שאנחנו יכולים ללמוד מזה, אבל זה עדיין לא מסביר למה היא מעסיקה כל כך הרבה גברים דווקא.

סיבה נוספת לחלום בהקיץ הספציפי הזה בקרב גברים יכולה להיות הגבריות והסמכות שהיו ברשותם של גברים. האימפריה הרומית נתפסת דרך הפריזמה של לוחמה, פוליטיקה, שליטה, וכוח שהיו במובהק רק גבריים. או בקיצור - גברים חושבים על האימפריה הרומית מאותה סיבה שהם אוהבים לראות סרטי גיבורי על - כי כוח מחרמן אותם, וכנראה שבתקופה הזו הם מרגישים בעיקר בחסרונו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully