קיילי ג'נר. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם רשמי

קיילי ג'נר כבר מזמן הבינה שמה שלא עושה הטבע, יעשה הצבע

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 19:35

קילי ג'נר, בת למשפחת קרדשיאן הידועה, היא גם הבעלים של ליין האיפור המאד מאד מוצלח על שמה. המותג מכיל המוני מוצרים שמתחדשים בכל עונה, אבל אלה שלושת המוצרי הדגל של המותג ששווה לנסות

מוצרי העשור שלנו/מערכת Sheee

לפני שנצלול פנימה, בואו נזכור שאנחנו כאן כדי לחקור בהומור את הסיבות מאחורי זה. כחלק משבט קרדשיאן-ג'נר, משפחה שידועה ב"עניינה הרב" בשינויים אסתטיים. זה לא רק טרנד, אלא מסורת משפחתית של ממש. זה כמו שלמשפחות מסוימות יש מסורת של אפיית אוזני המן ביחד בכל פורים, רק שכאן מזלפים חומצות היאלרוניות בצפיפויות שונות.

אי אפשר להאשים אותה - הרי צורת החיים שלה יכלה לגרום לכל אחת להוית מודעת לעצמה ברמה קצת מדי בגיל צעיר קצת מדי. בואו, רובנו מרגישים לא נוח למראה תמונה שלנו בתיכון. עכשיו, דמיינו שמיליוני אנשים רואים את התמונות האלה.

אימא שילמה לבת שלה לצאת ל-100 דייטים לפני החתונה
נשים בשוק כשהן מגלות באיזו תדירות גברים חושבים על הנושא הזה
הייתי בשוק שאפשר לחיות ככה במחיר של קופסת אשפה בדרום העיר


לא פלא שהמשפחה הזאת מכילה יותר סיליקון מרקמות, ובטח שלא פלא שרובן הצטרפו כך או אחרת לתעשיית היופי, ובהצלחה. לקיילי יש את "קיילי קוסמטיקס" שהבאזזז עליה כבר שנים לא נרגע. זה לא מבטיח שהמוצרים יהיו טובים, כמובן, אבל זה מבטיח שאני אנסה אותם. הנה כמה שדווקא עבדו לי מעולה:

עפרונות קיילי קוסמטיקס. חו"ל,
עיפרון גבות עמיד למים/חו"ל

עיפרון הגבות של My Kylie Cosmetics הוא כלי האידיאלי ליצירת גבות יפות ובעלות מראה טבעי.
זמין ב-6 גוונים כדי להתאים למגוון רחב של צבעי שיער, כולל קצה נשלף דק במיוחד ניתן לשליפה איתו אפשר ליצור גימור במראה דומה לשיער אמיתי, עם גבות מלאות ומעוצבות. הפורמולה של העיפרון היא טבעונית

ה'ספולי' שבצד השני מסרקת באופן מושלם את שערות הגבה כך שניתן לעצב אותן במקום, במקביל לשילוב המרקם לקבלת גימור בעל מראה טבעי. הפורמולה בעלת הפיגמנטים החזקים היא קרמית מספיק לנוחות משופרת ותוצאות חזקות, אך עדיין קשיחה מספיק לקבלת דיוק משופר ובלי שבירות. העיפרון מושלם למילוי נקודות, פרטים מדויקים ובנייה מחדש, וכולל רכיבים אוהבי גבות כמו תמצית ג'ינסנג וחמאת שיאה.

מחיר 80 ש"ח

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ליפסטיק נוזלי עמיד קיילי קוסמטיקס. חו"ל,
ליפסטיק עמיד/חו"ל

ליפסטיקים עמידים Lip Blush בגימור מאט רך, ו-4 גוונים של שפתונים בגימור מט, בהירים ואטומים יותר.
שפתון בעל מרקם עם פורמולה המאפשרת מריחה נוחה בעלת פיגמנט עז שעמיד עד 8 שעות, במרקם קרמי בעל טקסטורה של פודרה. שלא מייבש ונשאר על השפתיים לאורך היום, עם כיסוי ניתן לבנייה. טבעוני, ללא גלוטן, ללא פארבנים, לא נוסה על בעלי חיים ובעל ניחוח וניל עדין.

מחיר 80 ש"ח

היילייטר קיילי קוסמטיקס. חו"ל,
היילייטר דחוס, אבל ממש/חו"ל

היילייטר דחוס מאד, שימר במרקם משי עשיר ונוצץ בטכנולוגיה ייחודית, נוח לשימוש, טבעוני ואינו מכיל טלק, פארבנים וגלוטן. מחיר 110 ש"ח, להשיג ברשת סופר פארם ובאון ליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully