מתוך הסרט "אישה יפה". סרטי touchstone, אתר רשמי
אתר רשמי/סרטי touchstone

למה אתן חייבות לנקות את הפנים עם סבון ייעודי אנטי בקטריאלי

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 15:04

ניקיון הפנים חשוב, את זה אנחנו כבר יודעות, אבל סבון רגיל אפילו לא מספיק - ניקיון יסודי צריך להיעשות עם סבון אנטיבקטריאלי, במיוחד במצבי עור שבהם נדרש טיפול מיוחד

חשיבות ניקיון פנים יומי כבר ידועה לכולנו - מאיפור, מזיעה, ומלכלוך שמצטבר בנקבוביות ועלול לגרום לגירויים מסוגים שונים, חלקם אפילו כרוניים. קובי ברוך מייסד המותג KB פיור, הוציא את סבון עץ התה המוכר שלו, שהינו תכשיר שעשוי מחומרים טבעיים יחסית, ויש לו תכונות אנטי בקטריאליות. עכשיו יוצא הסבון הזה במהדורה מיוחדת ומוגבלת לכבוד החגים, בניחוח תפוח ויערת הדבש.

נשים בשוק כשהן מגלות באיזו תדירות גברים חושבים על הנושא הזה
הייתי בשוק שאפשר לחיות ככה במחיר של קופסת אשפה בדרום העיר
"היה לנו ריב ענק, הרמנו טלפון חירום ליעל": הקשיים של רז ועינב


סבון פנים עץ התה בניחוח תפוח ויערת הדבש, משמש לניקוי עדין לעור הפנים, מותאם לכל סוגי העור, מעניק לחות ומגע קטיפתי, מועשר בתמצית שמן עץ התה ובניחוח מרענן. התכשיר אנטי ספטי, אנטי חיידקי, אנטי בקטריאלי, מעניק לחות, מרגיע, מעודד חידוש תאים, יעיל כטיפול מקומי לזיהומים אקוטיים, כוויות, זיהומי עור, אקזמות, יבלות ויראליות ועוד.

סבון עץ התה KB פיור. ישראל כהן,
מהדורה מיוחדת בריח תפוח ביערת דבש/ישראל כהן

הוראות שימוש למטרת ניקוי רגיל: יש למרוח מהתכשיר על עור לח בתנועות עיסוי ולשטוף באופן יסודי.

הוראות שימוש לניקוי טיפולי: יש לנקות את הפנים בפעם הראשונה, ולאחר שטיפה וייבוש העור למרוח מהתכשיר בשכבה נדיבה על גבי העור המיועד לטיפול, לחכות משך של כחמש דקות ולשטוף באופן יסודי. בסיום הטיפול יש למרוח תכשיר לחות מותאם.

מחיר: 103 ש"ח

התכשירים מאושרים על ידי התקנים המחמירים ביותר של משרד הבריאות בישראל והתקן האירופאי, מיוצרים בישראל. להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות, לאיתור: 03-6742323

דרים לונג לוריאל פריז. אור דנון,
דרים לונג, אלביב/אור דנון

סדרת הטיפוח המצליחה DREAM LONG מתרחבת ונוסף אליה קרם בלואו דריי, לשימוש לפני פן, המגן מחום, עשיר בוויטמינים, ובשמן קיק המזין את קצוות השיער.

הקרם מיועד לשימוש לפני ייבוש שיער בפן, מזין את הקצוות ומקל על ייבוש השיער, לעיצוב ויצירת מראה מוגדר עד 72 שעות. הקרם משלב יכולת מתוחכמת המסייעת ומקלה בייבוש השיער על ידי עיצובו וקיבוע של השיערה.

הוראות שימוש: למרוח על שיער לח, רגע לפני ייבושו בפן. ללא שטיפה. יש לחמם ולעצב באופן הרצוי.

מחיר: 34.90 ש"ח, להשיג ברשת סופר פארם ובסופר פארם אונליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully