יצאתי לחופשה של 9 שבועות עם חבר שלי - אחרי שגיליתי שהוא בגד בי. TikTok/@iknow_girl, צילום מסך
צילום מסך/TikTok/@iknow_girl

"יצאתי לחופשה של 9 שבועות עם חבר שלי - אחרי שגיליתי שהוא בגד בי"

8.12.2023 / 0:11

משתמשת טיקטוק שיתפה סרטון יצירתי שערכה בו נראה בן זוגה בטיול המשותף שלהם כשמלפניו פתקית המתארת את מערכת היחסים שלהם. מהר מאוד היא חושפת למצלמה שגילתה שהוא בגד בה ושהחליטה לצאת לטיול מבלי לספר לו על כך ולנקום בו

יצאתי לחופשה של 9 שבועות עם חבר שלי - אחרי שגיליתי שהוא בגד בי/@iknow_girl

הדרך שבה האישה הזאת החליטה לנקום באקס הבוגדני שלה זכתה ברשת לתיאור "הנקמה הבוגרת ביותר". יום לפני שבני הזוג יצאו לחופשה של תשעה שבועות באירופה, היא גילתה שהוא בגד בה. היא הייתה יכלוה לבטל את הכל אבל החליטה לצאת לחופשה המשותפת מבלי לספר לו שהיא יודעת - ולתכנן את הנקמה שלה. במהלך הטיול היא צילמה אותו בכל מיני מקומות תיירותיים כשהיא מציגה למצלמה פתקיות החושפות את סיפור מערכת היחסים שלהם, הבגידה והפרידה הצפויה - מבלי שהוא בכלל יודע שהיא כותבת את הדברים האלה ממש לנגד עיניו. כשחזרה הביתה ערכה סרטון של כל התמונות, שלחה לו ושיתפה ברשת לכל מי שרק רוצה לקבל השראה.

האישה שעונה לשם המשתמש @iknow_girl ברשתות החברתיות, פירטה את תחילתו של סיום מערכת היחסים בת ה-18 חודשים שלהם - לאחר שמצאה הודעות בינו לבין חבר שלו יום לפני הטיול הגדול. בסרטון שזכה לשני מיליון צפיות בטיקטוק, היא שיתפה סדרה של תמונות שצולמו במהלך ההרפתקה האירופית שלהם כשבהן מופיע החבר ופתקיות המספרות עם הסיפור, כשכל טקטסט מסתיים בהאשטאג "אני יודעת".

כך נראית נקמה מושלמת:

@iknow_girl Went on a 9 week Europe trip with my bf who has been cheating on me our whole relatiosnhip bc I found out the day before and didn't want to lose thousands of dollars in cancellation fees! #cheater #cheating #serialcheater #toxic #karma #player #intuition #betrayal #secretsandlies #cheatersexposed #womenempowered #keepitinyourpants #cheatingboyfriend #fuckboy #knowyourworth #selfworth #unfaithful #lifelesson #redflags #deception #manipulation #sociopath #insecureman ♬ original sound - Bdazzle

"נסעתי לטיול של 9 שבועות באירופה עם החבר שלי שבגד בי במשך כל מערכת היחסים שלנו כי גיליתי את זה יום קודם ולא רציתי להפסיד אלפי דולרים על דמי ביטול", היא כתבה לצד הסרטון.

בסרטון אחר הסבירה כיצד הם הכירו לראשונה דרך אפליקציית ההיכרויות הפופולרית, Bumble, אך חיו במדינות שונות. הם ניהלו קשר בשלט רחוק בחמשת החודשים הראשונים לפני שהוא התוודה על אהבתו אליה בחודש השישי. הם לקחו את העניינים צעד קדימה כשהחליטו לעבור לגור ביחד - אבל זה רק אחרי שהוא יצא לטיול של שישה שבועות לקולומביה עם חברו, שם כנראה הוא החל לבגוד בה.

"הוא באמת גרם לי להרגיש סופר אהובה ומוערכת", היא כתבה באחת הפתקים בסרטון הויראלי שלה. פתק אחד חשף שהחצי השני שלה, שפניו טושטשו בסרטון, היה "לעתים קרובות יוצא לטיולים עם חברו כדי לשכב עם נשים אחרות", כאשר הבחור נראה נעמד לתמונה על רקע מגדל אייפל בפריז. באחרת, שצולמה מול הביג בן הלונדוני, נכתב: "הוא לא יודע שאני יודעת שהוא בוגד בי". התמונה הסופית מציגה אותו מול גשר לונדון עם פתקית שחשפה שהיא "תיפרד ממנו אחרי הטיול הזה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
@iknow_girl I know you all want to hear the story of how I found out the day before I had to leave for a 9 week vacation through Europe with my bf who I knew was cheating on me. He paid for the entire trip and I had reimbursed him months before we had to leave, so if I didn't go I would have lost thousands in cancellation fees or he could have kept all my money and gone without me, that's why I had to go. Keep following to get the full story! @Bdazzle #Iknow #cheater #cheating #serialcheater #toxic #karma #player #intuition #betrayal #secretsandlies #cheatersexposed #womenempowered #keepitinyourpants #cheatingboyfriend #fuckboy #unfaithful #redflags #deception #manipulation #sociopath #insecureman #relationships #dating #monogamy #redflags #dating101 #healing #love #greenflags #healthyrelationship #knowyourworth #therapy #selfworth #lifelesson #secureattachment #romance #traditional ♬ original sound - Bdazzle

עוד בנושא:
"תפסתי את האקס בוגד בי אז 'דפקתי' את אחותו"

תיעוד מטורף: גבר הסיח את דעת חברתו בזמן שהמאהבת שלו נכנסה לתא המטען


לאחר המאמצים האדירים שלה לשרוד את כל הטיול מבלי לחשוף את הבגידה שלו, @iknow_girl ערכה את הסרטון ושלחה לחבר, בזמן שהוא עדיין מטייל לו ברחבי אירופה. "רק כשהגעתי הביתה שלחתי לו את הסרטון שהכנתי, יחד עם הודעה מאוד ארוכה שמתארת כיצד אני נפרדת ממנו", היא אמרה, "בסופו של דבר הוא השאיר לי הודעה קולית של 30 שניות בסנאפצ'ט עם התנצלות".

צופים רבים הרעיפו לעברה שבחים ואמרו שזו דרך מאוד בוגרת לנקום בעקבות בגידה. "אני לא הייתי יכולה להחזיק מעמד. כל הכבוד", כתבה אחת, "זה מושלם. את אייקון", הסכים אחר. צופה נוסף כתב: "אף פעם לא כיבדתי מישהו יותר ממך! הכוח שזה ודאי צרך ממך".

אחרים ניסו להבין איך היא החזיקה בפתקים מבלי שהאקס שלה חשד, ולשאלה זאת היא השיבה שאמרה לו שהיא מכינה מונטאז' של החופשה שלהם, כשכל פתקית מתארת משהו מתוק שהוא עשה עבורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully