מייגן ג'יימס. טיקטוק, צילום מסך
צילום מסך/טיקטוק

לדייט באו עוד שתי נשים חוץ ממנה, ואז התברר שזה לא קרה בטעות

Sheee חו"ל

27.9.2023 / 8:37

כשמייגן קבעה עם מתיו, בחור ממוצע, לדייט מהאפליקציה, הדאגה הכי גדולה שלה הייתה שהוא יראה כמו בפרופיל שלו. כשהגיעה למסעדה שבה קבעו לשבת, הבינה שזה הרבה יותר גרוע מזה. יש דברים שבחורה אפילו לא יכולה להתחיל לדמיין

מייגן ג'יימס חשפה ב-TikTok סרטון שהפך ויראלי ובצדק. הסיפור הוא של דייט, איך אומרים - מגיהנום - שקבע איתה במסעדה אבל מסתבר שהזמין עוד שתי נשים חוץ ממנה, וגם הייתה לו סיבה.

"מת'יו, אם אתה צופה בזה, בבקשה לך לטיפול... אלוהים יודע שאני צריכה טיפול אחרי זה", כתבה ג'יימס, בת ה-26, מתחת לסרטון, שצבר כבר מעל 384,000 צפיות. שתיים וחצי דקות הספיקו לבחורה האומללה להעביר את ההשפלה שחשה בדייט הכי גרוע שלה אי פעם.

כשהיה לה מאץ' עם הבחור באפליקציית היכרויות ידעה כבר שדייטים זה תמיד הימור, אבל לא ציפתה לזה: "הוא היה פחות או יותר בחור ממוצע כזה," אמר ג'יימס. "ממש שום דבר בפרופיל שלו לא יכול היה להכין אותי למה שעתיד לבוא." השניים קבעו להיפגש במסעדה איטלקית שנמצאת במרחק של 15 דקות מביתה של מייגן, וכשהיא הגיעה ליעדה, הדייט שלה כבר חיכה בחוץ. הוקל לה שהוא נראה כמו בתמונת הפרופיל שלו - "לפחות זה לא קאט-פיש" אמרה לעצמה ונכנסה למסעדה באופטימיות.

רווקה בת 36: "גברים עושים לי גוסטינג כשהם מגלים שאני בתולה"
תודה קוביד: גילינו כמה סקס אנשים עושים במקום לעבוד מהבית
במעגל סגור: זו הסיבה שאין טעם להתנצל בפני אף אחד

@megan_a_james matthew, if youre watching this, please go to therapy… lord knows i need to after this #grwm #storytime ♬ original sound - Megan James

הם מתיישבים בפנים ליד שולחן לארבעה, מה שלא גרם לה לחשוד בדבר. כמה דקות לאחר מכן מייגן רואה אישה מתקרבת לשולחן. שהיא מניחה שהיא המלצרית "היא קצת מסתכלת עליי בצורה מוזרה ומציגה את עצמה. זה היה מוזר קצת", היא מספרת ובעוד היא מנסה להבין מה קורה, עוד אישה, שלישית במספר מתקרבת ומתיישבת בשולחן. אחרי שדיברו קצת ביניהן בעוד מתיו מתבונן, שאלה מייגן את אחת הבנות איך היא מכירה את מתיו, לתומה היא חשבה שהוא פשוט הזמין לדייט חברים, כי "אנשים יכולים להיות קצת מוזרים", כפי שהסבירה בסרטון לעוקבים שלה לאחר מעשה. כשישבה בשולחן פשוט פנתה לאחת הנשים ושאלה

"זה הדייט הראשון שלנו. איך את מכירה את מתיו?"

"חשבתי שזה הדייט הראשון שלנו", הגיבה הבחורה.

ואז מתיו גילה להן שהוא הזמין את שלושתן בכוונה, כי הוא מחפש את ה"שלישייה המושלמת".
אכן בחור מוזר.

"הוא קבע את התאריך הזה באותו זמן כדי ששלושתנו ניפגש," היא נזכרת, וזה בערך היה הרגע שבו שלושת הנשים החליטו שהגיע הזמן לסיים את הדייט המרובע הזה. "כולנו עזבנו, והשארנו אותו שם."

גם העוקבים של מייגן היו המומים לנוכח התרחיש המוזר. "מדהים הביטחון שהיה לו לחשוב שזה הולך לעבוד", כתב עוקב המום אחד בעוד אחרת הטילה קללה, "אני מקווה שהוא יהיה רווק לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully