בתולה בת 36. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

רווקה בת 36: "גברים עושים לי גוסטינג כשהם מגלים שאני בתולה"

Sheee חו"ל

26.9.2023 / 8:37

כן, יש דבר כזה. סונאלי צ'נדרה היא רווקה בת 36 ובתולה, ולא בגלל בעיה רפואית וזרה אלא כי היא מחכה להיות נשואה לפני שהיא מקיימת יחסי מין. נשמע מיושן? זה גם מסובך - רק עכשיו היא חושפת כמה זה נפוץ שגברים פשוט מחזלשים אותה כשהיא מספרת להם את האמת

בתולה בת 36 חשפה כיצד הכנות שלה מבריחה ממנה גברים. סונאלי צ'נדרה שטוענת שהיא מחכה עם הסקס עד אחרי הנישואים, מספרת כי עוןלם ההיכרויות היה קשה עבורה בגלל השקפותיה הייחודיות על אינטימיות ומגע מיני. הרקדנית וקומיקאית, מניו יורק, ארה"ב, מעידה כי חוסר הניסיון שלה בחדר המיטות הוא דיל ברייקר עבור יותר מכמה בחורים. היא גדלה "באופן שמרני", לדבריה, ולכן רואה את האינטימיות המינית כ"קדושה ומיוחדת", והערכים המסורתיים שלה גורמים לגברים לעזוב אותה לעתים קרובות כשהם מגלים.

אין על מה להתנצל, ואין סיבה. הכל קורה במעגל סגור
הישמרו מפני אשמה - זה יהרוס לכם את היחסים
אחת שיודעת: ככה תכתבי את הצ'יק ליט הראשון שלך, שלב אחר שלב


סונאלי מספרת כי הייתה בת 26 כשסיפרה לראשונה לבחור על סטטוס הבתולים שלה ותוכניותיה בנוגע לעתידם: "הבחור שהיה הנשיקה הראשונה שלי, מערכת היחסים הראשונה שלי בפועל, היה בהלם. הלסת שלו נשמטה והוא שאל אם אני הולכת להיות בתולה לנצח. ואני כזה 'תקשיב אחי, אני צריכה טבעת, אתה מבין?' הוא עזב אותי אחרי שישה חודשים ביום ההולדת שלי". למרבה הצער של סונאלי, הוא לא היה הגבר היחיד שברח מהקשר איתה מהסיבה הזאת.

לדבריה, זה קרה עם שני בחורים נוספים שהיא הייתה "רצינית" לגביהם. הם הפנו לה עורף לאחר שגילו שהם לא "יסגרו את העסקה" עד לאחר הנישואין, והוסיפה: "גם הם הלכו כשהם גילו שהם לא יכולים לקיים איתי יחסי מין לפני הנישואים. זה צובט את הלב. סזה גורם לי לחשוב שגברים חושבים רק שאני טובה רק לסקס".

סונאלי ממשיכה: "גברים שאלו אם אני סטרייטית,אמרו שאני א-מינית או שכנראה שאני לסבית. והאמת היא שאני נקבה הטרוסקסואלית רגילה לגמרי, פשוט יש לי ערכים ומוסר ואני רואה סקס אירוע קדוש ומיוחד."
בנוסף לחינוך הקפדני שלה, שהייתה לו השפעה עמוקה על חיי האהבה שלה, סונאלי גם טוענת שמין מחוץ לנישואים מפחיד אותה גם בלי קשר.

היא מודה: "להיכנס להריון בטעות, למשל - זה מדאיג אותי מאד. זה כל כך קל לגברים. זה להיכנס ולצאת. עבורנו הנשים, זה, זה תהליך מורכב וארוך. חוץ מזה, יש כל כך הרבה בעיות בריאותיות, מחלות מין, דלקות - ופרישות מסקס כרגע אומר שאני לא צריכה להתמודד עם כל הדברים האלה".

בנתיים לסונאלי לא היה הרבה מזל בתחום הרומנטי, ולאחר שפרסמה את הבעיות האישיות שלה, גברים החלו לפנות אליה באופן קבוע במטרה לסחוף אותה: "עכשיו כשהם יודעים שאני בתולה, אני משהו שהם רוצים לכבוש. יש לי אישיות ורגשות, ואני רוצה שהגבר שחי ירצה אותי עם כל אלה. לא רק בגלל שאני בתולה.ֿ".
וסונאלי מבקשת שיפסיקו ללחוץ עליה "פשוט לעשות את זה" ואומרת שהחברה צריכה לכבד אנשים על הבחירות שלהם, לא משנה כמה חריגות "צריך לנרמל את היציאה לדייטים בלי לקיים יחסי מין - אין שום דבר רע בתעדוף קשר רגשי על פני רצונות פיזיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully