מילה קוניס, אשטון קוצ'ר. ספלאש
ספלאש

מתחרטת שלא התחתנת עם האהבה הראשונה שלך? תני לנו לעודד אותך

25.1.2024 / 9:25

קרה שמצאת את עצמך חושבת אחורה ומתחרטת שפגשת את האהבה הראשונה שלך מוקדם מדי בחייך? לפי עורך הדין, מומחה הגירושים והסכמי הממון, לפני גיל 30 לא כדאי לאף אחד להתחתן. הסטטיסטיקה מסכימה איתו. טיקטוק פחות

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

עורך הדין של בוסטון טיילר סאמרס, שמתמחה בגירושים והסכמי ממון, חשף מדוע צעירים לא צריכים להתחתן בשנות ה-20 לחייהם, ושרף את הטיקטוק בסרטון של 26 שניות של TikTok עם 3.5 מיליון צפיות, הוא מסביר מדוע אנשים צעירים צריכים לחכות עד שהם לפחות בני 30 כדי למסד את הקשר.

"בשנות ה-20 שלך, אתה עדיין מחפש את עצמך", אמר סאמר בסרטון. "בגיל הזה אין לך מושג מה אתה רוצה לטווח ארוך."

הו, החרדה: צורת הדייטינג הנחותה ביותר מאיימת לשוב לחיינו
בוגד? שבע המילים האלה מוכיחות שאת לא חושדת בו סתם
"זרקתי את החבר שלי אחרי שבע שנים, והוא נתן לי את המתנה הזאת"


סאמרס מאמין שלאנשים בשנות ה-30 לחייהם יש הבנה טובה יותר של עצמם, שלר לדבר על יציבות פיננסית: "אנשים שמתחתנים בפעם הראשונה כשהם בני 30 כבר נמצאים במצב מתקדם יותר בקריירה", הוסיף. "יכול להיות שיש להם קצת כסף, הם בטוח יותר בוגרים, ויותר מוכנים לנהל מערכת יחסים מחייבת ארוכת טווח, מה גם שהאדם שאתה מתחתן איתו בגיל 21 עשוי להיות אדם שונה לגמרי בגיל 28", קובע סאמרס.
.

@bostonfamilylawyer Discovering yourself in your 20s? Check. Transformations by 30s? Double-check! As a divorce lawyer, trust me when I say: Skip the 20s weddings! Find the right timing for lasting love. ⚖?? #Divorce #DivorceAttorney #DivorceLawyer #DivorceSupport #DivorceTips #DivorceTok #HappilyEverAfter #LawyersofTiktok #Marriage #RelationshipSecrets #TimingIsKey ♬ original sound - Boston Prenup & Divorce Lawyer

הסטטיסטיקה מוכיחה שיש בזה משהו - לזוגות שמתחתנים בשנות ה-20 לחייהם יש סיכוי גבוה ב-50% להתגרש מאשר זוגות שמחכים עד שהם מתבגרים, זאת על פי מחקר של Psychology Today, שבו המסקנה היא שהגיל הטוב ביותר להתחתן ולהחזיק מעמד, הוא בין 28 ל-32.

אבל ממתי אפשר לבלבל את מגיבי הטיקטוק עם עובדות? גם נשואים וגם גרושים הציפו את הפיד שלו בתגובות, וקריאה מהירה מגלה כי הם מתקשים עם הקביעה הזו: "להתחתן צעיר יותר גם גורם לכם לגדול ביחד ולהתעצב ביחד", טענה אישה אחת "התחתנתי בגיל 21 ולא מתחרטת. גדלנו ביחד." "תתחתנו מתי שתרצו. אין גיל נכון", דרש אחר.

רבים מהאנשים גם הסכימו עם העצה של סאמרס: "30 זה הגיל המושלם!" שלח גרוש. "התחתנתי בגיל 25 ועכשיו אני מתגרש בגיל 27". "כל מי שלא מסכים איתו הוא בשנות ה-20 לחייו", צחק למוד ניסיון אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully