גבר בוגד. ShutterStock
ShutterStock

בוגד? שבע המילים האלה מוכיחות שאת לא חושדת בו סתם

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 9:09

משפט אחד שבוודאי אמרת ושמעת כבר הרבה פעמים בויכוחים עם בן או בת הזוג, הוא הלמעשה הודאה באשמה, כך חושבת אישה אחת ששיסעה את הרשתות החברתיות בטענה שמשפט מסוים זה יכול להוכיח שבן הזוג שלך בוגד בך

חברה שלי שוכבת עם גברים אחרים - אבל זו לא בגידה/LOVE DON'T JUDGE

בסרטון באינסטגרם, משפיענית בשם מריה פרננדו - שצברה קהל של יותר מ-231,000 עוקבים בפלטפורמה - אמרה משפט שנוי במחלוקת שקובע כי כל אדם שמשתמש בביטוי "יודעת מה? יאללה, תאמיני במה שבא לך" כשהוא מנסה להכחיש חשדות לבגידה שלו, כנראה אשם: "אם את מתעמתת עם בן הזוג שלך על בגידה, ויש לך תחושה שהוא בוגד בך - והוא אומר את המשפט הזה, לא נעים לי להרוס לכן את האשלייה בנות, אבל האיש כנראה אשם. הוא אשם", הצהירה בת ה-23, ממרומי נסיון החיים והחוכמה שצברה עד כה.

"זרקתי את החבר שלי אחרי שבע שנים, והוא נתן לי את המתנה הזאת"
מונוגמית סדרתית? הנה 6 סימנים שאת מוכנה לפתוח את היחסים
כל כך פשוט שזה מרגיז: "ככה פגשתי את האהבה הכי גדולה שלי"


למרות הנחישות שלה, התגובות היו מאד חלוקות בהקשר לשאלה האם המשפט הזה אכן נאמר רק על ידי גברים שאשמים בבגידה, או שיכול להיות שהם פשוט התייאשו מהשיחה. חלק הסכימו: "כל כך נכון. אני זוכרת ששמעתי את זה. לעולם אל תיתני לגבר להפוך אותך לשרלוק הולמס. זה לא שווה את זה", כתבה אחת. "אני מסכים, כי אם הוא היה חף מפשע הוא היה מגן על עצמו באגרסיביות", הגיב אחר. שלישי כתב: "נכון, הם לא יודעים מה להגיד כי הם נתפסו".

מנגד, אחרים זעמו מהטענה הגורפת של פרננדו ההחלטית:

"זה לא אומר בהכרח שהוא בוגד. למשל יכול להיות שהוא לא מעוניין להתווכח ויכוח חסר טעם עם אדם חסר ביטחון וילדותי", אמר אחד.

"אני עושה את זה אבל לא בגלל שאני אשם אלא בגלל שאין לי כוח להתווכח", הסכים שני.

"קבלי הוכחה לפני שאת אי פעם מאשימה מישהו בבגידה!" ענה עוד גבר בתוכחה "להתייחס להערה אחת כהוכחה זה הדבר הכי מטומטם ששמעתי אי פעם".

הועלתה גם הטענה כי יכול להיות שהגבר המדובר הואשם בבגידה כל כך הרבה פעמים שכבר לא אכפת לו יותר מה היא מאמינה, מה שכנראה אינו סימן מבטיח למערכת היחסים של השניים, גם אם בגידה פיזית לא התרחשה.

"לא בהכרח נכון. זה יכול להיות שאומרים במצב שבו לא משנה איזו הוכחה או הסבר תיתן, לא יאמינו לך", אמר אדם נוסף. "בכל מקרה, זה מה שהייתי אומר ומעולם לא הייתי רמאי. כל אחד הוא חף מפשע אלא אם יוכח אחרת, ובשלב זה, הייתי מסיים את זה בכל מקרה כי אני לא אהיה עם מישהו שלא סומך עליי". סיכם האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully