קוקו שיפר, סטייליסטית באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

כל כך פשוט שזה מרגיז: "ככה פגשתי את האהבה הכי גדולה שלי"

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 16:30

עם כל הכבוד לאפליקציות היכרויות, ליצור קשר עם זרים נאים את יכולה בכל מקום, ובטח שבכל רשת חברתית. אושיית סטייל ניו יורקרית אחת בשם קוקו שיפר מגלה בסרטון ויראלי את הטריק הכי מובן מאליו להביע עניין בלי להתחייב לכלום, אבל לא רבות מאיתנו עושות

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

עם כל הכבוד לאפליקציות היכרויות, ליצור קשר עם זרים נאים את יכולה בכל מקום, ובטח שבכל רשת חברתית. אושיית סטייל ניו יורקרית אחת בשם קוקו שיפר עלתה על זה ופרסמה בטיקטוק סרטון בשם "הטריק הכי טוב בעולם להיכרויות ומציאת אהבה". הסרטון הפך ויראלי בגלל הכותרת שלו, והטריק עצמו טיפה מרגיז ואפילו קצת מאכזב.

לא, אין כאן שום גילוי חדש או רעיון גאוני שמעולם לא חשבו עליו בעבר, אבל במחשבה שנייה - זה מאכזב רק בגלל שזה כל כך פשוט ומובן מאליו - פשוט - אבל מעטות הנשים שבאמת עושות את זה, והאמת? חבל, כי זה בטוח יותר נעים מסווייפים ימינה ושמאלה.

"חושדת שאת טובה מדי בשבילו? את כנראה צודקת, ואני יודע"
שק של נחשים? חמש נשים חוגגות יחד הריון מאותו גבר
טיקטוק אמר: גילחתי את הפנים במשך שבועיים. התוצאות מפתיעות


קוקו שיפר, חמושה בניסיון אישי, משתפת בלהט כיצד הפעולה הפשוטה הזו הובילה לשפע של דייטים, וגם בסופו של דבר מצאה לה אהבה. ואת זה היא מספרת לעוקבות שלה מהחופשה הזוגית שלה איתו, בבקתת סקי בדרום צרפת. ואם נוסעים יחד לסקי, זה כנראה רציני.

הסוד, לדבריה, טמון במילה אחת: "פולו".
המסע של שיפר עצמה החל כשעברה מלוס אנג'לס לניו יורק, להוטה ליצור קשרים חדשים בעיר שבה הכירה רק מעט, וכמובן, למצוא את אהבת חייה. כשרוצים להשיג משהו צריך להיות פרואקטיביים, אמרה לעצמה, ולקחה את העניינים לידיים שלה. במקום לעבוד קשה, היא פשוט לקחה מאנשים שפגשה ומצאו חן בעיניה את האינסטגרם שלהם, ועשתה להם "פולו".

אמנם לא כל מעקב כזה הוליד קשר מסוג כלשהו, אבל הרבה מהם הבשילו לכאלה אחרי תקופת מעקב הדדית. כמה צפיות בסטורי, כמה תגובות על פוסט, מפגש נוסף מקרי באיזה בר שכונתי "אה, את זו ש...", והופה - עולם ההיכרויות שלה הלך והתרחב, וכל זה בלי להתאמץ ובלי לקחת שום סיכון.

"אתם תסתכלו אחד על השני במשך כמה שבועות. בסופו של דבר מישהו יגיב למישהו", היא מבטיחה.
בשיתוף סיפור ההצלחה האישי שלה, שיפר חושפת, "וככה פגשתי את הדבר המדהים, הטוב ביותר שאי פעם קרה לי, החבר שלי."

את הסרטון היא מצלמת מבקתת הסקי שבה שוהים היא והאהבה שמצאה דרך כפתור הפולואו, וכולם יודעים שכשנוסעים לסקי ביחד זה אומר שאתם רציניים למדי. שיפר מעודדת את העוקבות שלה לאמץ את האסטרטגיה הזו, ומסכמת, "התזכרו מה שאני אומרת - זה עובד בכל פעם. טיפ היכרויות הטוב ביותר אבר. תודיעו לי איך הלך."

ואם את אומרת לעצמכן שזה ממש נשמע ברור מאליו ואפילו קצת טפשי, אנחנו פה ב-SHEEE לגמרי מסכימות איתך - אבל תשאלי את עצמך, אם זה כל כך פשוט ומטופש - למה אנחנו לא עושות את זה יותר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully