טיילור סוויפט במשחק של קנזס סיטי צ'יפס. Jason Hanna, GettyImages
GettyImages/Jason Hanna

לא הטיפוס? אם טיילור סוויפט עושה את זה, אולי כדאי גם לנסות

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 10:53

הזוגיות החדשה של טיילור סוויפט עם כוכב ה-NFL טראוויס קלסי, מוכיחה שטיילור סוויפט קודם כל לא נחה, וכנראה עברה בהצלחה את שברון הלב האחרון שלה. בזוגיות החדשה הזו היא גם מיישמת את מה שכולנו יודעות שאנחנו צריכות, ונתנה צ'אנס לגבר שהוא לא הטיפוס הרגיל שלה

כל מה שצריכים לדעת על דייטים/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

לא הרבה תפס את התודעה הקולקטיבית של העולם כמו טיילור סוויפט ומערכות היחסים המגוונות שניהלה בשנים האחרונות. שברונות הלב שלה שמתבטאים במילות שיריה גלויים לכל עין, ומעריציה עוקבים בעניין אחרי כל נשיקה שלה שנתפסת בעדשת מצלמה.

הזוגיות הנוכחית של סוויפט עם כוכב ה-NFL, מקבוצת קנזס סיטי צ'יפס טרוויס קלסה, הפתיעה את העולם מכמה סיבות - אחת מהן היא האמונה הרווחת שהיא עדיין לא התאוששה ממערכת היחסים הקודמת שלה עם הארי סטיילס, ובעיקר כי טראוויס קלסי, הוא לא הטיפוס הרגיל שלה.

אנחנו יודעות מה טיילור אוהבת, גברים מתוסבכים, אומנים מסתוריים ולא יציבים, גברים שלוקחים יותר ממה שהן מסוגלים לתת - הגבריות הפשוטה של טראוויס לא נראית קשורה אליה בכלל. אולי טיילור מתבגרת, ואולי היא פשוט החליטה לעשות את מה שכולנו צריכות היינו כבר מזמן לעשות - לצאת מאיזור הנוחות (המאד לא נוח) שלנו, לנטוש את המשיכה ההרסנית לפרויקטים של בריאות הנפש, ולהתחיל לצאת לדייטים רק עם גברים שהם לא הטיפוס הרגיל שלנו.

צמד התאומות הזהות שהצליחו לבלבל אפילו את הבעלים שלהן
טרנד הסקס הלוהט של 2024 מבטיח אורגזמות מטורפות
למה? ככה: אלה תוצאותיו של המחקר הכי פחות חשוב שנעשה אי פעם

ג׳ו ג׳ונאס, 4 בספטמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ג'ו ג'ונאס - לא יציב - תשאלו את סופי טרנר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הזוגיות החדשה של סוויפט השאירה את העולם במצב תמיהה, כי הוא נראה כמו אחד שלא שייך לעולם שלה, למרות שהוא מפורסם ועשיר מספיק. כפי שניסחה זאת כותבת הטור מוניקה הסה בוושינגטון פוסט, קלסי "נראה כמו צעיר נחמד".

"מה שהוא לא נראה, לעומת זאת, זה אדם שקיים באותה סטרטוספירה כמו טיילור סוויפט". נתונים עדכניים מפלטפורמת ההיכרויות Bumble, לעומת זאת, רומזים שסוויפט עושה את מה שהרבה נשים וגברים עושים בשנה האחרונה, וזה להפסיק עם ה"טייפקאסטינג" (לבחור את אותו טיפוס לאותו תפקיד, תמיד) ועברו ל"אופן קאסטינג" (ליהוק פתוח, בתרגום חופשי) שזה אומר בעיקרון לצאת לדייטים מחוץ לטיפוס הרגיל שלך, באופן מנוגד לדפוס שטבוע בך, מתוך ההבנה שאולי את שמה לעצמך רגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
טום הידלסטון, הנוקמים. Cindy Ord, GettyImages
טום הידלסטון - לא סתם הוא משחק את לוקי, האל המטורלל/GettyImages, Cindy Ord

מסתבר שמדובר בתופעה שהחלה בזמן מגיפת הקורונה העולמית: "בעוד ש-typecasting עוסק בשיוך לתפקיד מסוים, ליהוק פתוח עוסק ביצירת רשת רחבה יותר בעת היכרויות כדי להתמקד יותר בבגרות רגשית ובקשרים חיוביים, במקום רק דרישות פיזיות או תחומי עניין ספציפיים", אמרה מנהלת התקשורת של באמבל לוסיל מקארט. "המגיפה", הסבירה, "נתנה לנו הזדמנות לחשב מסלול מחדש ולחשוב טוב יותר מה אנחנו מעריכות בבן זוג רומנטי, איזה סוג של מערכת יחסים אנחנו רוצות לנהל ומה באמת חשוב לנו".

לפי הנתונים, אחד מכל שלושה (38 אחוזים) מהמשתמשים של האפליקציה פתוחים כעת יותר לסטייה הצידה מהטיפוס שהם בדרך כלל נוטים אליו בחיפוש אחר אהבה, כך מצא דו"ח הטרנדים 2023.

"זה הגיוני שלצאת עם טיפוס קבוע יכול לגרום לתהליך ההיכרות להרגיש מוכר, ולכן פשוט יותר לניווט - אבל דווקא בגלל זה יש סיבה טובה להרחיב את האופקים שלך גם כאן", אמרה מקארט "אפשר להיות כל כך ממוקד באנשים שמתאימים ל'טיפוס' שלך, עד שקשה לשים לב ולהודות שחלקים גדולים של אורח החיים או האישיות שלהם בכלל לא מתאימים למה שאת/ה מחפש/ת, וכי הם לא באמת מתאימים לך לטווח ארוך,"

ג'ייק ג'ילנהול. ., צילום מסך
ג'ייק ג'ילנהול - לא בחור ״רגיל״, זה בטוח/צילום מסך, .

למה לא לנסות ללכת נגד הנטייה שלנו ולצאת דווקא עם גברים שהם לא ה"טיפוס" שלנו, אפילו רק כדי לפתוח את הספקטרום, להכיר אנשים שחושבים אחרת מאיתנו, ואולי, רק אולי להיות מופתעות ממה שעלול לקרות כשאנחנו מרחיבות את השיפוט שלנו מעבר לנתונים פיזיים נוקשים כמו מראה חיצוני, עיסוק, טעם במוזיקה או אםילו גובה.

"כשאתה מאוד ממוקד במשיכה פיזית או בתכונות אסתטיות מסוימות, אתה עלול לפספס הזדמנות לפגוש אנשים מדהימים שיכולים להיות התאמה מצוינת עבורך", אמרה מקארט "יש הרבה נשים שמגדירות את מסנן הגובה שלהן למטר שמונים מעלה, אבל תחשבו כמה גברים הן מפספסות, תיאורטית, בגלל שלושה סנטינמטרים כלפי מטה".

הארי סטיילס בהופעה. DAVE J. HOGAN, GettyImages
הארי סטיילס - באמת שלא צריך לפרט/GettyImages, DAVE J. HOGAN

הרי מנסיון אישי של כל אחת שנמשכת לטיפוס מסוים של גבר, הרי הרדיפה אחרי הטיפוס הזה מובילה תמיד לאותו סוג של מערכת יחסים, שמגיעה עם אותן בעיות, ובדרך כלל גם נגמרות באותה צורה - אז למה לא לנסות משהו אחר? הדו"ח מצא כי 28 אחוז מהרווקים ש"דבקים בטיפוס שלהם מודים שזה לא עובד טוב, מכיוון שהם תמיד נתקלים באותן בעיות".

אם ההגדרה של אי שפיות היא לעשות את אותו הדבר שוב ושוב ולצפות לתוצאה אחרת, איך הייתן קוראות להתעקשות לצאת שוב ושוב עם אותו טיפוס של גבר שלא מסוגל לתת לך את מה שאת צריכה ורוצה? אולי זה הזמן לקחת צעד אחורה ולשקול לאיזה סוגי אנשים את עושה ימינה, ושמאלה, ואפילו ללכת באופן מלאכותי "נגד" ה"טעם" שלך, שהוא בעצם סוג של קיבעון, ואולי גם לשחרר גם כמה סנטימטרים מדרישות הגובה, אהבת חייך לגמרי יכול להיות גם מטר שבעים וחמש. תחליקי ימינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully