זוג במיטה. GettyImages
GettyImages

טרנד הסקס הלוהט של 2024 מבטיח אורגזמות מטורפות

עודכן לאחרונה: 12.1.2024 / 13:37

המילה "רדוד" מעולם לא נשמעה טוב יותר, כאשר שמו של טרנד הסקס הכי לוהט בעולם כרגע הוא Shallowing - טכניקה שמתמקדת בעיקר בסנטימטרים הראשונים של פתח הנרתיק מבלי להיכנס לעומקו. למחזיקים מעמד המומחים מבטיחים אורגזמות עוצמתיות

בני הזוג שעושים סקס בטבע/kaylee_killi0n

טרנד סקס חדש זורח בשמי הסצנה העולמית, וכתבנו עליו כבר מזמן, אבל הנה תזכורת. הוא נקרא Shallowing (רדידנות) ושמו מעיד על הטכניקה. בעיקרון מדובר בחדירה מוגבלת בלבד, וחיכוך לאורך זמן רק בסנטימטרים הראשונים של הנרתיק.

כמה דברים שכדאי לדעת לפני שנכנסים (אבל רק קצת):

המגמות המתעוררות כיום בתחום הבריאות המינית מצביעות על שינוי לעבר גישות גמישות יותר ופתוחות יותר להגדרות של מעשים מיניים, ורצונות והעדפות שהיו בעבר טאבו הופכים למקובלים יותר, לצד העלייה באורחות חיים כגון אי-מונוגמיה אתית או פוליאמוריה. סקר הסקס של LELO לשנת 2023 מצא שאחד מכל 10 בריטים שוקל כיום צורה כלשהי של יחסים ללא מונוגמיה (CNM). והשתתפות במסיבת מין לפחות פעם אחת. בשנת 2024 אנו יכולים לצפות לראות עלייה נוספת לכיוון ההגדרות הגמישות והמתירנות, ויותר ויותר אנשים יעזו לחקור את ניהול הזוגיות שלהם בדרכים חדשות.

למה? ככה: אלה תוצאותיו של המחקר הכי פחות חשוב שנעשה אי פעם
היא קיימת! רופאים גילו ראיות חותכות למיקומה נקודת הג'י
לא קשור לכסף: "התאהבתי בשוגר דדי שלי, שמבוגר ממני ב-32 שנים"

אצבע בתוך תאנה. GettyImages
אצבע מחטטת בחצי תאנה :)/GettyImages

לאחר המגיפה, אנשים הפכו מודעים יותר לבריאותם הפיזית והנפשית יותר מאי פעם, מה שהוליד את הצמיחה של טרנד "נסיעות הבריאות" - אלו נסיעות במטרה לשפר את הרווחה האישית באמצעות פעילויות פיזיות, פסיכולוגיות או רוחניות - כולל סמינרים שונים של בריאות מינית.

ריטריטים לבריאות מינית צצו ברחבי העולם - סדנאות מין, מפגשים אינטראקטיביים המתמקדים ביציאה מאזור הנוחות ובניית ביטחון מיני, אף פעם לא היו פופולריים יותר, מכיוון שאנשים מחפשים באופן אקטיבי להתחבר מחדש לעצמם ו/או לבני הזוג שלהם.

עוד מגמה שצוברת תאוצה לקראת שנת 2024 היא טכניקת יחסי המין הידועה כ"Shallowing". צורה של משחק מיני הכוללת גירוי מוגבל לכניסה לפתח הנרתיק, ללא חדירה מלאה, שמבטיחה, לדברי המומחים, "אורגזמות מטורפות" למי שמצליחים להחזיק מעמד את הזמן הנדרש. ניתן לחקור זאת גם סולו על ידי שימוש בצעצוע - הכניסה לנרתיק עמוסה בקצות עצבים ספציפיים שיכולים להעצים את ההנאה הנשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully