התאומות טוקס. toxtwins, צילום מסך
צילום מסך/toxtwins

צמד התאומות הזהות שהצליחו לבלבל אפילו את הבעלים שלהן

12.1.2024 / 0:17

סטפני וסמי בנות ה-30 לא רק נראות אותו דבר. הן גם החברות הכי טובות, שכנות קרובות ונכנסו יחד להיריון. לאחרונה הן העלו לרשת סרטון שחשף כיצד אפילו הבעלים שלהן מתבלבלים ביניהן. צפו

האם הבעלים של האחיות התאומות מבדילים ביניהן?/toxtwins

סטפני בקמן וסמי נובאקובסקי, צמד תאומות זהות בנות 30, החליטו לקחת את החיבור ביניהן צעד קדימה ולהישאר ביחד גם הרבה אחרי שהן עזבו את בית ההורים. שתי הנשים ילידות פלורידה מספרות שהן גם פגשו את הבעלים שלהן לעתיד באותו היום ב-2014 והן גם נכנסו להיריון בדיוק באותו היום (ואנחנו מאוד מקווים שזה לא היה מתוכנן) - וכיום הן גרות בשכנות.

זה לא נגמר כאן. כשהן למדו בקולג' הן היו שותפות לחדר וכיום הן עובדות יחד כמסייעות לרופא אסתטיקה בג'קסונוויל. אבל זה לא הכול, מסתבר שיש להן גם את אותו רכב והן חולקות את אותן בגדים וגם בדיחות דומות באינסטגרם, שם יש להן כמעט 100 אלף עוקבים.

אחד ה"גאגים" שלהן באינסטגרם היה סרטון שהן העלו ובו הם העמידו את הבעלים שלהן במבחן. "האם הבעלים שלנו יבחרו את האישה הנכונה?", הן כתבו בסרטון שהן העלו לרשת ובו רואים את הבעלים שלהן מנסים להבדיל ביניהן כשהן עומדות בתנוחות שונות, מסדרות את השיער בצורה שונה ואפילו שמות כובעים, שהצליחו בסופו של דבר להפיל אותם בפח.

"הקולות שלנו... מאוד דומים - הבעלים שלנו לא תמיד יכולים להבדיל בינינו כי אנחנו נשמעות אותו הדבר", אמרה סטפני לג'אם פרס, והוסיפה שאפילו שני הגברים בחייהן - ג'ונתן וג'ייק - דומים מאוד זה לזה עם אהבה משותפת לטניס ומשחקי לוח.

הבעלים הצליחו (בקושי רב) לבחור את אישה הנכונה במבחן האחרון, שכלל בחינת צלליות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

האם הבעלים שלהן מבדילים ביניהן?

לסטפני וסמי יש גם מעל 167 אלף עוקבים בטיקטוק, שם הן משתפות את מעשי הקונדס שלהן. "רוב האנשים חושבים שזה מדהים שאנחנו כל כך קרובות וחברות טובות", סיפרה סטפני, "ברור שיש אנשים שלא מבינים למה אנחנו מנסות להיות כל כך דומות בהכול ואנחנו יודעות שלפעמים קשה להבין את זה, במיוחד אם אין לך אח תאום".

עוד אחיות תאומות
התאומות הלסביות שחיות ביחד מגיל 0 - ובנות הזוג גרות איתן

הכירו את האחיות שחולקות תחתונים, מברשת שיניים ומיטה - לצד בעלה של אחת מהן

ומה עם ההורים?

@thetoxtwins Can our parents tell us apart? We put it to the test ? #fyp #twins #twinsisters ♬ Monkeyshine-JP - Lt FitzGibbons Men

היעד הבא - בתים תאומים

נאדי, בתה של סמי, ביום בת שנתיים והיא נולדה שלושה שבועות לפני נואה, בנה של סטפני. "אם נחליט להביא עוד ילדים, אנחנו מקוות שניכנס ביחד שוב להיריון", שיתפה סטפני.

בימים האלה הן מצפות בקוצר רוח שיהיו להם גם בתים תאומים - מה שאמור לקרות עד דצמבר. "עברו שלוש שנים מאז שאנחנו שכנות, אבל אנחנו לא גרות דלת ליד דלת. אז זה פשוט היה החלום שלנו. זה לא קרוב מספיק עבורינו להיות באותו רחוב", אמרה סמי ל"ניו יורק פוסט", "שתינו תמיד חלמנו לבנות את הבתים שלנו מהיסוד והיתה לנו הזדמנות מצוינת לבנות משהו ממש קרוב לעבודה וקרוב להורים שלנו ובאמת קרוב להכל",".

באופן טבעי, לבתים החדשים שלהן עם ארבעת חדרי השינה יהיה את אותו עיצוב פנים, בנוסף לחצר אחורית מחוברת כך שגם הכלבים שלהן יוכלו לשחק יחד, כי גם הם - אחים תאומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully