כוכבת הפורנו לשעבר לנה רודס. Lanarhoades/Instagram, צילום מסך
צילום מסך/Lanarhoades/Instagram

אחרי שפרשה ותקפה את תעשיית הפורנו: לנה רודס חוזרת לצלם מין

3.11.2023 / 0:05

לנה רודס, שמדורגת באופן כמעט קבוע במקום הראשון ככוכבת הפורנו המבוקשת ביותר למרות שפרשה לפני שנים והפכה למבקרת גלויה של התעשייה חשפה שהיא חזרה לצלם סצינות מין וגם פעילה שוב ב"אונליפאנס": "זו דרך יצירתית להביע את עצמך"

בסרטון - השיר שמקדם את הוולוג של לנה רודס/Lanarhoades/Instagram. Song credit @chelseacollinss Cartoon @vantoontv

זוכרים שסיפרנו לכם על לנה רודס? כוכבת הפורנו הצהירה בעבר שהיא רוצה למחוק את כל סצינות המין הישנות שלה וגם העידה שהיא חוותה התקפי חרדה בעקבות החוויות המחרידות שלה בתעשייה. רודס, כיום בת 27, נכנסה לתעשיית המין בגיל 18 בלבד ופרשה ממנה אחרי שמונה חודשים בלבד - אבל עשרות הסרטונים שלה מככבים עד היום באתרי פורנו והיא מדורגת באופן כמעט קבוע במקום הראשון ככוכבת הפורנו המבוקשת ביותר באתר פורנהאב. בשנים שחלפו מאז היא הפכה למבקרת גלויה של התעשייה וחשפה באומץ את השפעותיה המתמשכות על חייה ועל בריאותה הנפשית.

אלא שכעת, בפודקאסט שבו היא השתתפה ביחד עם הכוכבת אמילי רטאייקאוסקי היא חשפה שהיא מעוניינת לחזור לתעשייה ואפילו התחילה לצלם סרטוני מין. בפודקאסט היא משתפת בחוויות שלה מתעשיית הפורנו, מספרת איך היא הפכה להיות כוכבת הפורנו הכי פופולארית ב-PornHub וגם הצהירה על חזרתה לתעשייה והעלאת תכנים מיניים חדשים ובלעדיים.

כאשר נשאלה על ידי רטאייקאוסקי איך ההרגשה לחדש את הפעילות שלה ב-"אונליפאנס", היא אמרה: "עירום מרומז ומיניות מרומזת הם ממש יפים וזו דרך יצירתית להביע את עצמך. אלו דברים שאני וחברה שלי עושות בחיים האמיתייים", היא הוסיפה, "אלה דברים שאני ממש רואה אותם כיפים ויצירתיים. אבל אנחנו אף פעם לא מגיעות רחוק מדי - כמו למשל שהשדיים שלי חייבים להיות מחוץ לסצינה".

צפו בה בפודקאסט

"הייתה לנו סצינה שאנחנו בנהר והיינו לבושים במעין פיג'מות לבנות עם זרימה חזקה ברקע וכן, אפשר היה לראות את הפטמה שלי דרך הבגדים, אך הרגשתי בנוח", אמרה רודס, "בצילום של הסצינה השדיים שלי צריכים להיות מחוץ לקטע, ואני לא חושפת אותם כי מאלצים אותי לעשות את זה".

ואכן בתחילת השבוע פרסמה רודס ל-16 מיליון העוקבים בעמוד האינסגטרם שלה הצצה לסרטון וכתבה "זה הגיע! אני והחברה שלי אלכס ג'ני בסרט 'בנות האיכר'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ככה זה נראה

בסרטון הקצר, שנצפה כבר 6 מיליון פעמים, נראית לנה ובת זוגה מסתובבות בתחתונים, לפני שהן מתגופפות על הדשא עם מעט מאוד בגדים.

וככה היא דיברה בעבר
הצד האפל של הפורנו נחשף: הכוכבת שרוצה למחוק את הסרטים שלה

לנה רודס חושפת: "חנקו את חברות שלי על הסט עד שהתעלפו"

כנערה צעירה לנה רודס השתוקקה לאמץ את אורח החיים של שפנפנת פלייבוי זוהרת, אך לאחר שהצטרפה לתעשיית המין בגיל 18, היא שרדה שם רק 8 חודשים ופרשה כשהיא סובלת מצלקות נפשיות קשות, ביניהן מאבק בדכאון, מחשבות אובדיות והתקפי חרדה. רק לפני שנה היא סיפרה שגם 6 שנים מאז שפרשה, היא לא מצליחה להחלים מהטראומה שעברה. בפודקאסט בו התארחה אז היא סיפרה על המראות הקשים שנחשפה להם ("חנקו את חברות שלי על הסט") ועל הדברים שנאלצה לעשות בניסיון לרצות אחרים ("אמרתי שלעולם לא אשתתף באורגיה. נכנעתי לזה מהר מאוד"). כעת היא חוזרת שוב, רק בגרסה יותר עדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully