כוכבת הפורנו לשעבר לנה רודס. Lanarhoades/Instagram, צילום מסך
צילום מסך/Lanarhoades/Instagram

כוכבת פורנו לשעבר חושפת: "חנקו את חברות שלי על הסט עד שהתעלפו"

14.6.2022 / 0:10

כוכבת הפורנו לשעבר לנה רודס מספרת שהיא עדיין חווה התקפי חרדה מימיה בתעשיית הפורנו, 6 שנים מאז שפרשה: "זה מרגיש כמו מאסר עולם. אני עדיין סובלת ומתמודדת מדי חודש עם דיכאון ומחשבות אובדניות"

בסרטון - השיר שמקדם את הוולוג של לנה רודס/Lanarhoades/Instagram. Song credit @chelseacollinss Cartoon @vantoontv

כנערה צעירה לנה רודס השתוקקה לאמץ את אורח החיים של שפנפנת פלייבוי זוהרת, אך לאחר שהצטרפה לתעשיית המין בגיל 18, היא שרדה שם רק 8 חודשים ופרשה כשהיא סובלת מצלקות נפשיות קשות, ביניהן מאבק בדכאון, מחשבות אובדיות והתקפי חרדה. היא מספרת שגם היום, 6 שנים מאז פרשה, היא לא מצליחה להחלים מהטראומה שעברה. בפודקאסט בו התארחה סיפרה על המראות הקשים שנחשפה להם ("חנקו את חברות שלי על הסט") ועל הדברים שנאלצה לעשות בניסיון לרצות אחרים ("אמרתי שלעולם לא אשתתף באורגיה. נכנעתי לזה מהר מאוד").

לנה רודס בת ה-25 אומרת ששום סכום כסף שבעולם לא יגרום לה לחזור לעבוד בתעשיית הפורנו. מאז שפרשה היא משתפת תמונות וסרטונים חושפניים שלה ב-OnlyFans ולדבריה עושה הרבה יותר כסף ברשתות החברתיות ממה שעשתה ככוכבת פורנו. בראיון לפודקאסט BFFs של Barstool היא גם חשפה את בנה הצעיר, מילו, וסיפרה שלא תתן לעברה להשפיע עליו.

"הקריירה הקודמת שלי היא כמו מאסר עולם שמרחף לי מעל הראש", היא סיפרה, "אני לא יכולה לברוח מזה. בכל מקום שאליו אני הולכת, כולם ראו אותי כבר מזד**** ואני פשוט צריכה לחיות עם זה". לנה, ששמה האמיתי הוא אמרה מייפל, היא במקור משיקגו ועבדה כחשפנית ומארחת לפני שניסתה את מזלה בתעשיית המבוגרים. היא שאפה לעבוד בתחום עוד כשהייתה בת 12 כש"פינטזה" לברוח מילדותה הקשה, אך מודה כעת שזו הייתה טעות וכי לא הייתה מודעת לכל ההיבטים השליליים המלווים לזה.

על אף שמעולם לא נאלצה להופיע בניגוד לרצונה, לנה סיפרה שלעיתים מצאה את עצמה במצבים שקשה היה לה לסרב להם - ואלה הם שהותירו אותה עם פציעות נפשיות קשות. "אני לא חושבת שכל סצנה שעשיתי הייתה איומה, אבל יש קומץ שהוא מספיק כדי לגרום נזק", אמרה, "היו 3 עד 5 סצנות שהיו ממש טראומטיות עבורי - בין אם זה כשהגעתי לסט עם מישהו שהיה הרבה יותר מדי מבוגר בשבילי או שדחקו בי לעשות משהו שפחדתי לעשות כי זה היה קיצוני מדי. זה בהחלט יכול להיות טראומטי מאוד. היו לי חברות שנחנקו כל כך הרבה במהלך הצילומים שהן למעשה התעלפו. פשוט קורים שם דברים ממש מטורפים שפוגעים בגופם של אנשים לשארית חייהם. למזלי מעולם לא התמודדתי עם תופעות לוואי גופניות ארוכות טווח. זה בעיקר בנפש".

היא סיפרה בעבר לפלייבוי שכמה מהסצנות שצילמה הובילו אותה להתקפי חרדה קשים, לפני ואחרי הצילומים. "את יכולה להיכנס לתעשייה ולהגיד 'לעולם לא אשתתף באורגיה ולעולם לא אעשה את זה או את זה', אבל סוכנים יודעים מה להגיד לך כדי לתמרן אותך לעשות מעבר. הם יגידו דברים כמו 'כל הזו**ת הטובות ביותר עושות את זה. ככה אנשים יאהבו אותך. אם את עושה את זה, את חייבת לעשות את זה ואת זה גם'. את לא רוצה לאכזב אף אחד, אז את בסופו של דבר עושה את זה. אני מתמודדת מדי חודש עם דיכאון ומחשבות אובדניות בגלל העבר שלי בפורנו".

היא חשפה את אחד הדברים הנוראיים ביותר שעשתה בתור שחקנית פורנו: "זה היה אחד הרגעים הגרועים ביותר. לבחור אחד הייתה קערה והוא חנק אותי עד שהקאתי לתוכה ואז הוא השתין לקערה. במהלך הסצינה הוא ביקש ממני לשתות אותה ולא ידעתי איך לסרב. זו הייתה אחת הסצנות המגעילות והנבזיות ביותר".

והיום היא גם אמא:

הפכה למולטי מיליונרית כשהפסיקה להצטלם לסרטי פורנו

עשרות הסרטונים של לנה מככבים עד היום באתרי פורנו והיא מדורגת באופן כמעט קבוע במקום הראשון ככוכבת הפורנו המבוקשת ביותר באתר פורנהאב. השינוי בקריירה של לנה הגיע כשזו החלה להתראות עם יוטיוברים שהרוויחו כסף ברשת כמשפיענים. היא התחילה לפרסם תוכן משלה ברשת ומתגאה כעת ביותר מ-16.7 מיליון עוקבים באינסטגרם. בפודקאסט סיפרה לנה שהפכה למולטי מיליונרית כשהפסיקה להצטלם לסרטי פורנו ועברה לעסוק בתכני רשת. "בתעשייה לא שילמו לי כלום. היה לי רק 100,000 דולר כשהפסקתי לצלם פורנו, עכשיו אני מולטי מיליונרית", סיפרה, "בגלל זה אני מזהירה בנות. זה לא זוהר כפי שזה נראה, אפילו לא משלמים טוב. זה הרבה יותר חכם להיכנס לאינסטגרם או פשוט לעשות OnlyFans".

לנה רודס נזכרת בכל הדברים המשפילים שעשתה:

כשנשאלה בפודקאסט Raw Talk של בראדלי מרטין אם היא מודאגת מההשלכות האפשריות של עבודתה הבוגרת על בנה, היא השיבה: "בכלל לא. אני נגד פורנוגרפיה עכשיו מניסיוני. לא הייתה לי חוויה טובה ואני לא חושבת שזה דבר טוב עבור נשים אחרות, או אפילו גברים. ברור שיש לזה רמות שונות, אני מדברת בעיקר על פורנוגרפיה הארדקור, איתה יש לי בעיה. בסופו של יום, כל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה. אני פשוט לא חושבת שהן מקבלות את ההחלטה הטובה ביותר עבורן כשהן נכנסות לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully