גילתה שההורים שלה פוליאמורים. gooninandbaiting, צילום מסך
צילום מסך/gooninandbaiting

"חזרתי מהקולג' וגיליתי שההורים שלי פוליאמורים. זה מה שעשיתי"

15.12.2023 / 0:05

סטודנטנית חזרה הביתה רק כדי לגלות שמשפחתה התרחבה - ולא בדרך שאתם חושבים. בסרטון טיקטוק היא חשפה שההורים שלה התחילו לצאת עם זוג שיהפכו כנראה להיות ההורים הנוספים שלה

גילתה שההורים שלה פוליאמורים - וככה היא הגיבה/@gooninandbaiting

עד כמה אתם בטוחים שהחברים הטובים של ההורים שלכם הם רק חברים שלהם באופן אפלטוני ואין שם שום דבר מעבר? אולי הסיפור הבא יגרום לכם לפקפק בזה. סטודנטית אמריקאית שיתפה סרטון בטיקטוק בו היא מעדכנת שחזרה מהקולג' לביקור משפחתי רק כדי לגלות שמשפחתה התרחבה - ולא מדובר באח או אחות קטנה. היא סיפרה שגילתה כי ההורים שלה החלו במערכת יחסים רומנטית ומינית עם זוג נוסף, שבקרוב היא תוכל לקרוא להם הוריה הנוספים.

הסטודנטית המכנה את עצמה ברשת "Iz on the low" שיתפה סרטון בו כתבה כי אביה ואמה החורגת החלו לצאת עם זוג אחר. בזמן שהיא רוקדת בסרטון מופיע הטקסט הבא: "חוזרת הביתה מהקולג' כדי לגלות שההורים שלי נמצאים במערכת יחסים פוליאמורית עם זוג אחר. אני מוכנה לחזור לחדר המעונות שלי". הסרטון שלה צבר קרוב ל-2 מיליון צפיות ב-4 ימים. - ואז היא מחקה אותו ולאחר מכן העלימה את כל חשבון הטיקטוק שלה.

הצופים הזדעזעו מהתגלית. "צחוק בצד, זה שינוי עצום ואני מצטערת שזה קרה לך ככה. זה לא הוגן", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "לאמי ולאבי החורג היו 'חברים' כשהייתה קטנה. עכשיו אני במערכת יחסים פוליאמורית עם החבר שלי. לא יכולה לדמיין שינוי כזה קורה באופן אקראי".

גילתה שההורים שלה פוליאמורים. gooninandbaiting, צילום מסך
קודם היא רקדה/צילום מסך, gooninandbaiting

בסרטון המשך שצבר גם הוא כמה מאות אלפי צפיות, איז הודתה לצופים על האכפתיות אך הבהירה שהיא רגילה לתעלולים מהסוג הזה כשמדובר באביה. "תודה על הדאגה חברים. ההורים שאליהם אני מתייחסת בסרטון שלי הם למעשה אבא שלי והאמא החורגת שלי. זו הפעם השלישית שאבא שלי מתחתן מאז אמא שלי. אל תדאגו, עברתי הכשרה רגשית להתמודד עם המצב המטורף הזה כל חיי ואני שוב רגועה לגמרי בקולג'".

עוד בנושא:
שני זוגות נשואים שחיים ברביעיה: "לא יודעים של מי הילדים"

"זה בעלי, ויש לי גם חבר. קוראים לי אגואיסטית, ולא אכפת לי"

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
גילתה שההורים שלה פוליאמורים. gooninandbaiting, צילום מסך
עכשיו הכל בסדר/צילום מסך, gooninandbaiting

בסרטון שלישי בנושא היא הוכיחה עד כמה היא לא לוקחת את העניין הזה קשה כשחשפה לצופים שהיא נוהגת להנאתה ברכב של "ההורים האחרים החדשים" שלה.

איך אתם הייתם מגיבים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully