טליה מדיסון. @tailamaddison, צילום מסך
צילום מסך/@tailamaddison

נחרדה לגלות שהמעריץ הגדול ביותר שלה ב-OnlyFans הוא אביה החורג

10.11.2023 / 0:06

צעירה גילתה שאביה החורג הוא המשתמש שהוציא יותר מ-2,000 דולר על תכנים מיניים פרובוקטיביים שלה ב-OnlyFans - וכך היא הגיבה

גיליתי שאבא שלי מנוי לערוץ האונליפאנס שלי - ואלו היו הבקשות שלו/@tailamaddison)

טאילה, דוגמנית עירום בעלת חשבון ב-OnlyFans, בת 28 מאוסטרליה, חשפה בסרטון טיקטוק עד כמה נורא זה היה כשגילתה שאחד המעריצים הגדולים ביותר שלה - אדם שהוציא יותר מ-2,000 דולר על התכנים המיניים הבוטים שלה - הוא לא אחר מאשר אביה החורג.

טאילה הרוויחה יותר מ-6 אלף דולר בחודש ממנויים ב-OnlyFans, כשכמעט שליש מרווחיה הגיעו מהמעריץ הכי גדול שלה - אביה החורג. "הרסתי את הנישואים של אמא שלי. מעולם לא תכננתי לספר את הסיפור הזה בטיקטוק, אבל הנה אנחנו כאן", היא אמרה בסרטון, "אז כשפתחתי את עמוד ה-OnlyFans שלי לראשונה, היה לי מנוי שהיה הלקוח מספר אחת שלי. הוא קנה כל דבר ששלחתי לו, היה עוקב אחרי די מההתחלה. היינו מדברים כל יום, הוא שלח בקשות מותאמות אישית, דברים מאוד ספציפיים - וגם היה לו שם משתמש מאוד ספציפי באתר". לטענת טאילה, הגבר הוציא המון כסף כדי לצפות בתכנים מפורשים שלה, ביניהם תמונות יומיות של התחתונים שלה, תוכן נועז של טאילה עם בן הזוג שלה וסרטונים שתועדו בחדרים מסוימים בביתם המשותף. בכל הזמן הזה לטאילה לא היה מושג שהמשתמש הזה הוא למעשה בן הזוג של אמה.

"עשיתי כל מה שאני יכולה בניסיון להבין מי הבן אדם הזה מתוך אנשי הקשר שלי", היא הוסיפה. בטיקטוק הודיעו לה שהמשתמש נמצא גם באנשי הקשר שלה בטלפון, כך שהיא בהחלט מכירה אותו. "צמצמתי את רשימת החשודים לשישה אנשים ואחד מהם היה אבי החורג. הלכתי עם תחושת הבטן שלי ושלחתי הודעה למשתמש באתר וכתבתי לו: 'אני יודעת מי אתה'". אחרי שהמשתמש הכחיש שהם מכירים, טאילה אמרה שהיא תספר לאמה - אם הוא לא יספר (על אף שבאותו הזמן היא עדיין לא הייתה בטוחה שזה אביה).

עוד בנושא:
"להתחתן עם אבי החורג הייתה ההחלטה הטובה ביותר בחיי" - הסיפור האמיתי נחשף

דוגמנית העירום באונלי פאנס המומה: המורה שהתעלל בה הציע סכום עתק לתמונות שלה

הנה היא מספרת את סיפורה:

"תוך שתי דקות קיבלתי הודעת טקסט מאבי החורג בה נכתב: 'היי טאי, אפשר לדבר?' אז הבנתי סופית. הלב שלי נפל לתחתונים". טאילה שיתפה את אחיותיה ואלו התקשרו אז לאמא שלהן כדי לספר לה מה קרה. היא השתתקה לחלוטין על הקו. אביה החורג של טאילה התחנן לדבר עמה לפני שהיא סיפרה לאמה - אך טאילה התקשרה אליו רק אחרי, כשאמה על הקו מאזינה ללא ידיעתו.

טאילה מספרת את מה שקרה בתוכנית האירוח Insight:

"אבי החורג צפה בי מקיימת יחסי מין במשך חודשים"

"כשתפסתי אותו הוא הכחיש את זה בפני כל החברים שלו וברור שאמא שלי נפטרה ממנו מידית", היא סיפרה. היא מודה גם שאמה התקשתה לעכל את כל הסיפור בהתחלה הוציאה את העצבים עליה, כשהאשימה אותה ואת חשבון ה-OnlyFans שלה. "בשבועיים הראשונים הוא היה 'הבחור הרע' אבל כשהוא נעלם זה התחיל להשפיע על מערכת היחסים שלי עם משפחתי. שתי אחיות שלי עובדות במשרה מלאה ולאמא שלי לא היה על מי לפרוק אז היא פרקה את הכעס עליי. הייתי האויב מספר אחד של משפחתי במשך כמה חודשים".

"אבל כן, אם אתם רוצים לדבר על טראומה משפחתית, אבי החורג צפה בי מקיימת יחסי מין עם בן זוגי במשך חודשים". טאילה סיפרה שאביה החורג היה חלק מחייה מאז שהייתה בת 11. בפרק Sex and Subscriberss של תוכנית האירוח האוסטרלית Insight, סיפרה טאילה כיצד הגיבה ברגע הגילוי: "נכנסתי למצב מוחלט של הלם - והייתי ככה במשך שבוע. הוא לא 'רק' ראה אותי חושפת חזה, הוא ראה סרטונים שבהם אני נוגעת בעצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully