התחתנתי עם אבא שלי החורג. @christywho_, צילום מסך
צילום מסך/@christywho_

"להתחתן עם אבי החורג הייתה ההחלטה הטובה ביותר בחיי" - הסיפור האמיתי נחשף

14.3.2023 / 0:05

משתמשת טיקטוק שיתפה קטע מרגש מחתונתה וסיפרה לצופים המבועתים שהבעל הטרי הוא למעשה אביה החורג שגידל אותה כל חייה. מאוחר יותר היא חשפה מה באמת קורה ביניהם

התחתנץי עם אבא שלי החורג/@christywho_

בימינו יש מגוון משפחות לא שגרתיות ודרכים מפתיעות בהן בני זוג נפגשים ומתאהבים - אולם במקרה הבא נראה שנחצה קו אדום, אם כי מבחינה טכנית לא מדובר בקשר אסור. משתמשת טיקטוק זעזעה את העוקבים שלה כששיתפה סרטון מיום חתונתה בלאס וגאס, בו היא מציגה לצופים את בעלה הטרי - שהוא למעשה אביה החורג.

כריסטי, @christywho_ בטיקטוק, טוענת שההחלטה להינשא לאביה החורג היא ההחלטה הטובה ביותר שעשיתה בחייה. הסרטון הקצר כולל את רגע הנשיקה שלאחר הכרזתם כזוג נשוי, כשכריסטי כורכת את רגליה סביב מותניו והקהל מוחא כפיים מאחור. על הסרטון היא כתבה: "להתחתן עם אבי החורג הייתה ההחלטה הטובה ביותר שעשיתי אי פעם".

הטיקטוקרית שיתפה עוד מגוון סרטונים מהחתונה שלהם בווגאס שנערכה במאי בשנה שעברה ולפי המגיבים לסרטון נראה שזו אמה של כריסטי - כלומר האקסית של החתן - שמתעדת את הרגע ובהחלט נוכחת שם בחתונה ושמחה עבור הזוג הצעיר (לפחות חצי ממנו צעיר).

יתרה מכך, מתברר שלטיקטוקרית ולאביה החורג לשעבר יש כבר שלושה ילדים, כשלאחרון עדיין לא מלאה שנה. גם סרטונים על המידע הזה שותפו בטיקטוק במטרה לעורר זעזוע. באחד הסרטונים, מעל תיעוד שלה ושל אביה החורג לשעבר מתרפקים על התינוק שלהם בבית החולים, כתבה כריסטי: "כשהבנת שאת היא זו שהוא רוצה לבנות איתה משפחה". יש להניח שהיא התייחס לעובדה שאביה החורג לשעבר לא רצה להביא ילדים לעולם עם אמה - ואיתה דווקא כן. היא הוסיפה בכיתוב הסרטון: "היינו צריכים אחד את השני".

עוד זוגות בעייתיים
כלה תפסה את החתן יונק מהשדיים של אימו - והוא לא היחיד (ויש תיעוד)

כשההורים בני דודים ממש רחוקים: נפגשו פעמיים בחיים, ומאורסים

האהבה מנצחת: זוג אחים חורגים התחתנו שלוש שנים אחרי חתונת הוריהם

בפוסט נוסף כריסטי סיפרה שהיא גילתה שהיא בהריון בירח הדבש שלהם במאי 2022. התינוק נולד בדצמבר האחרון ולזוג יש עוד שני ילדים משותפים.

כריסטי מתגאה בפער הגילאים המשמעותי ביניהם, כשציינה בעבר שהוא כבר נחשב לאדם מבוגר כשהיא הייתה רק פעוטה. בסרטונים שלה היא בעיקר מנסה לזעזע את הצופים במערכת היחסים הייחודית שלה ובאסוציאציות שעולות מכך. טקסט על המסך בסרטון הנוגע לפער הגילאים ביניהם חושף כיצד "בעלה אמר שהיה מאחל לעצמו לפגוש איתי בתיכון", לדבריה. בסרטון מוצגות תמונה של בעלה בתיכון לצד תמונה שלה כפעוטה.

רבים מהצופים הודו שמערכת היחסים של השניים מטרידה אותם. היה מי שהשווה בין המצב שלהם לנישואיו הידועים לשמצה של וודי אלן לבתו החורגת סון-יי פרווין, "מה לאלוהיי וודי אלן קורה כאן?!", ציין אחד בתגובה לסרטון. אחרים הצביעו על פרטים אחרים בסרטונים של כריסטי שעלולים להניף דגלים אדומים: "שימו לב עד כמה החתונה הזאת ריקה", כתבה אחת הצופות בטוויטר, "זה לא במקרה. נראה שהוא בודד אותה מהמשפחה". משתמש נוסף ציין שהבעיה היחידה בקשר ביניהם היא העובדה שהוא גידל אותה: "הוא היה בתפקיד האב עבורה כשהייתה ילדה, הוא גידל אותה. הבעיה כאן היא לא גילוי עריות. זו העובדה שהוא גידל אותה".

"יש 7 מיליארד אנשים בעולם. למה דווקא הוא?" כתב אחד בתגובה ואחרת הוסיפה: "הוא באמת הפך מ'אבא' ל'אבאל'ה'".

בסרטון נוסף היא הבהירה שאביה החורג לא גידל אותה ושלא פגשה אותו כשהייתה קטינה. היא גם הבהירה שהיא ואמה עדיין מדברות.

@christywho_ This filter is insane ??? plz leave my kids and unalived brother out of this. #agegap ♬ Love - kouz1

היו גם כאלה שפרגנו למערכת היחסים שלהם. "חוץ מהפרש הגילאים, זה לא עניין גדול", כתב אחד המשתמשים בטוויטר, "זה לא אביה הביולוגי". צופה נוסף כתב: "נראים זוג מהמם. אל תתנו לאחרים להוריד לכם".

היו גם כאלה שלא לגמרי קנו את הסיפור שלה: "לדעתי זה שקר שנועד למשוך צופים", כתב אחד בתגובות ואחר הוסיף: "הם בקשר כבר הרבה זמן. יש סיבה שעד היום היא לא חשפה את זה".

הסיפור האמיתי

כריסטי המשיכה לעדכן בפרטים על הזוגיות יוצאת הדופן שלה, כשבסרטון נוסף הבטיחה שהיא הולכת לחשוף את "הסיפור האמיתי". בסרטון הזה היא מספרת שאחיה הגדול, שון כריסטופר האריס, מת באופן טרגי בתאונת אופנוע. כריסטי נזכרת שמצאה חיבור קרוב עם חברו הטוב ביותר של אחיה לאחר אותו אובדן קשה.

בני הזוג התאהבו בסופו של דבר והקימו משפחה משלהם. הם הביאו לעולם את הבת קאלי שיין והבן קאש כריסטופר - שניהם נקראים על שם שון, אמרה כריסטי. "זה לא מעניין כמו הסיפור האחר, אבל עכשיו כולכם יכולים לעזוב את הילדים ואת אח שלי בשקט", כתבה כריסטי על הסרטון ששיתפה ב-2 במרץ וצבר יותר מ-267,000 צפיות.

"הוא לא האבא החורג שלה. זו הייתה בדיחה שהפכה לוויראלית באופן בלתי צפוי", הגיב אחד הצופים על הסרטון ההוא. "לא ציפיתי שהסרטון יתפוצץ ברשת כפי שהוא התפוצץ", הגיבה כריסטי.

@christywho_ Not as interesting as the other story but ? now y'all can leave my kids and brother alone ? . #agegap #vegas #marryyourmomsex #itsworthit #brother #rip ♬ Dandelions (slowed + reverb) - Ruth B. & sped up + slowed

בהודעה שמסרה ל-The Post, כריסטי הודתה שהסרטון הראשון שלה היה רק "משחק" על פער הגילאים של 16 השנה בינה לבין בעלה.

"רציתי גם להוכיח שכולם יהיו מאוד מוטרדים ויאמינו לכל מה שהם רואים באינטרנט בימינו", הסבירה, "אנשים כעסו ש'התחתנתי עם האבא החורג שלי' והם כעסו כשפרסמתי את הסיפור האמיתי שלי וגיליתי שזה לא באמת האבא החורג שלי. האינטרנט ניזון מהדרמה. כמות איומי המוות שקיבלתי, אנשים שאיחלו שהילדים שלי ייוולדו בלי ידיים ורגליים - שמחו שאחי נפטר. היו גם כאלה שרצו לקרוא למועצה לשלום הילד. זה היה מטורף לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully