מתילדה וסמואלי אריקסון, אחים חורגים שהתחתנו. Instagram/matildaeriksson_, צילום מסך
צילום מסך/Instagram/matildaeriksson_

"התחתנתי עם אחותי החורגת אחרי לילה של תשוקה - זה הרגיש לא נכון אבל אנחנו מאושרים"

5.1.2024 / 0:09

בתחילה לא היה ניצוץ רומנטי בין האחים החורגים מטילדה וסמולי, אבל אחרי שבילו "בטעות" לילה במיטה הם נדלקו זו על זו ולא הקשיבו לביקורות, עד שלבסוף התחתנו. ההורים תומכים, אבל מה אומרים ברשתות החברתיות?

מתילדה וסמואלי אריקסון, אחים חורגים שהתחתנו/@matildae1

מטילדה וסמולי אריקסון הם אחים חורגים שנפגשו לראשונה כשההורים שלהם התאהבו אחד בשני, ולמרות שהקשר ביניהם לא התחיל באופן מיידי, הם מצאו את עצמם אחת בזרועותיו של השני אחרי לילה אחד של "תשוקה", לדבריהם. האחים החורגים חשפו את מערכת היחסים הלא שגרתית שלהם, והם כל כך אוהבים אחד את השנייה עד שהם לבסוף התחתנו. מטילדה בת ה-25 וסמולי בן ה-29, אמנם לא קשורים בקשר דם, אבל עדיין הם הודו כי זה הרגיש להם "מוזר" כשהם שכבו בפעם הראשונה, בין היתר כי הם חשו לאחר מכן שיפוטיות מצד החברים שלהם, כמו גם מצד אנשים זרים.

למרות התגובות וההערכות השליליות שהם מקבלים מכל מיני טרולים, הם לא התחרטו מעולם על ההחלטה שלהם, כשמערכת היחסים ביניהם ממשיכה לצמוח ולהתחזק מיום ליום. הם הופיעו בתוכנית "אי אפשר לשפוט אהבת אמת" והזוג מפינלנד הודו שכשההורים שלהם התחתנו והם הפכו לאחים חורגים, מטלידה חשבה בהתחלה שסמולי "מעצבן". מאז היא שינתה את דעתה.

צפו בסיפור שלהם

השניים נפגשו לראשונה ב-2018 במסיבת יום ההולדת של אמה ומטילדה נזכרת: "היחסים בינינו לא היו קרובים במיוחד. לא ממש אהבתי אותו - למעשה חשבתי שהוא די מעצבן. אף פעם לא תיארתי לעצמי שנסיים כזוג".

עם זאת, לאחר שבילו יחד לילה של תשוקה במה שהם מגדירים כ"תאונה" (ולא. הם לא מפרטים איך בדיוק קרתה התאונה הזו), הם התאהבו. מתילדה אמרה: "חשבתי שזה לא בסדר, כי זה הרגיש כל כך מוזר, ולא ציפיתי לזה". סמולי הוסיף: "זה היה מוזר, אסור ומהנה".

"הרגשנו את הקשר בינינו בכל שיחה, ב-2021 התחלנו לבלות ביחד באופן קבוע, אבל בהתחלה בתור חברים או אחים חורגים", היא אמרה וסיפרה שיום אחד כשסמולי התקרב לנשק אותה נשיקה תמימה, מטילדה הפכה את הנשיקה למינית. למרות זאת, השניים החליטו שזה יהיה הדבר הרומנטי היחיד שיקרה בניהם, בגלל שפחדו לאבד את החברות ביניהם. שבוע לאחר מכן זה קרה שוב והם החליטו ש"לא לדחות את התשוקה והרגשות", שיש להם אחד כלפי השנייה. במאי 2021 הם החליטו לצאת באופן רשמי ביחד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מתילדה וסמואלי אריקסון, אחים חורגים שהתחתנו. Instagram/matildaeriksson_, צילום מסך
"סמולי התקרב לנשק אותה נשיקה תמימה, מטילדה הפכה את הנשיקה למינית"/צילום מסך, Instagram/matildaeriksson_

בהתחלה הם ניסו להסתיר את רגשותיהם, אך לבסוף הם לא יכלו להכחיש יותר את הקשר והודו בכך בפני משפחתם. בתוכנית הצטרפו אליהם טינג'ה, אמא של מתילדה, וג'וחה, אבא של סמולי, ששיתפו.איך הם גילו על הקשר בין ילדיהם. טינג'ה אמרה: "אני זוכרת שהפעם הראשונה שמטילדה סיפרה לי על רגשותיה לסמולי כשהיא התקשרה אליי לא ממש הופתעתי. אבל, כמובן, שמחתי מאוד".

עוד מקרים של יחסים במשפחה

גילתה שחבר שלה שוכב עם אחותו החורגת - והראתה את הסרטון לאמם

בני זוג כוכבי רשת עוררו סערה גדולה אחרי שחשפו שהם אחים חורגים

"גיליתי שהחבר שלי בוגד בי - עם... אמא שלו ואחותו"

הזוג התחתן ביולי 2022 סמוך להלסינקי, אחרי שהתארסו באוקטובר 2021. מטילדה הודתה שזה כיף שהיא עם אותו שם משפחה כמו אמה והוסיפה: "זה מוזר שאבא של סמולי הוא האבא החורג שלי וחמי, אבל אני חושבת שזה נחמד".

למרות שההורים שלהם תמכו, זה לא מנע מאנשים להביע את דעתם הנחרצת ברשתות החברתיות: "קיבלנו הרבה תגובות שליליות", מספרת מטילדה, כולל אנשים שאומרים שאנחנו צריכים טיפול ושאנחנו מגעילים". אבל המילים הלא יפות לא מנעו ממערכת היחסים שלהם לפרוח. "אם היינו בקשר דם, לא היינו עושים את זה. אבל זאת לא הסיטואציה, אז הכל בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully