תפסתי את בעלי בוגד בי - עם אמא שלי. @katenacious, צילום מסך
צילום מסך/@katenacious

גילתה דרך סבתא שלה שבעלה בוגד בה עם אמא שלה

עודכן לאחרונה: 3.2.2024 / 22:11

בסדרה של סרטוני טיקטוק שנצפו ע"י עשרות מיליוני בני אדם, קתרין הסעירה את הרשת עם חשיפה של השתלשלות העניינים והבגידה הנוראית. אבל לא תאמינו מה קרה אחרי שהיא עלתה על הבגידה הזו ומה היתה תגובתה האיומה של אמא שלה

"תפסתי את בעלי בוגד בי - עם אמא שלי"/@katenacious

אף אישה לא רוצה לחוות בגידה מצד בן הזוג שלה, על אחת כמה וכמה אם המאהבת של בעלה היא מישהי שאת מכירה, נגיד... אמא שלך. זה בדיוק מה שקרה לקתרין, אמא לשניים ששיתפה את העולם במה שעבר עליה וכיצד דווקא סבתא שלה הייתה זו שגילתה לה על הבגידה הנוראית.

"איך גיליתי שבעלי בוגד בי עם אמא שלי?", זו היתה כותרת הסרטון הראשון שלה ולאחר מכן במספר סרטונים נוספית שהיא העלתה ונצפו כבר על ידי עשרות מיליוני צופים, היא הסבירה איך הכול התרחש.

קתרין הודתה שנדלקו אצלה הרבה נורות אדומות בקשר שלה לגבי בעלה לשעבר ואמא שלה, אבל היא התעלמה מכל הסימנים האלה בגלל שהיא לא רצתה להאמין שדבר כזה יכול לקרות. אבל זה קרה, והיא סיפרה איך היא גילתה את זה

ככה זה התגלה לה

@katenacious How I found out my husband was having an affair with my mother PART 1 #cheater #cheaters #affair #mommyissues #adultery ♬ original sound - KATenacious

"לא רציתי להאמין ששני אנשים שאני סומכת עליהם יבגדו בי ככה", היא אמרה. הסימן הראשון שהיא קיבלה היה מהאופן שבו אמא שלה ובעלה בירכו אחד את השנייה לשלום. במקום חיבוק רגיל, אמא שלה היתה כורכת את זרועותיה סביב צווארו של בעלה.

היא גם טענה שבוולנטיינס, רק יומיים לפני שהיא גילתה על הרומן ביניהם, בעלה הביא לה זר פרחים וגם אחד לאמא שלה. "אבל תמרור האזהרה הכי גדול שקיבלתי היה כשאמא שלי ובעלי לשעבר אמרו 'אם קת'רין ואבא שלה היו מתים באופן טראגי באותו זמן... אנחנו היינו ביחד'".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בתגובה לשאלות שהיא קיבלה, כמו למשל איך היא לא הבינה מוקדם יותר שמשהו קורה, היא הסבירה שאמא שלה שטפה לה את המוח בילדותה והיא פשוט לא רצתה להאמין לזה. אלא שזו הייתה דווקא הסבתא, אמא של אמא שלה, שגרמה לה להתפכח ושיתפה אותה בכך שהיא שמה לב להתנהגות מוזרה של השניים.

קתרין שיתפה בתקרית שקרתה לה בפברואר כשהתאומות שלהם עוד היו תינוקות, כאשר היא עשתה שיחת וידאו עם בעלה בשעה 21:00 כדי להבין מתי הוא חוזר מהמשמרות שלו בעבודה בתור שליח והיא שמה לב שהוא באזור אחר מזה שהוא אמור להיות בו.

והיא ממש לא היחידה
"בעלי בגד בי עם אמא שלי - וזה אפילו לא החלק הכי גרוע בסיפור"

"גיליתי שהחבר שלי בוגד בי - עם... אמא שלו ואחותו"

@katenacious Replying to @Amelia Zeller ♬ original sound - KATenacious

"התחלנו להתווכח ולפתע שמעתי קול של אישה ברקע", היא סיפרה, "הלב שלי פעם בעוצמה. לקחתי לעצמי כמה דקות כדי לעכל ולבכות ולהבין שאני כנראה צודקת". קתרין ראתה שבעלה פונה למישהי בכיסא שלידו והתקשרה אליו כמה פעמים נוספות, אבל הוא סירב לצלם לה את הכסא שלידו.

"בשלב הזה, הייתי בטוחה ב-99 אחוז שזו אמא שלי. היתה לי פשוט תחושת בטן כזו", היא סיפרה. לאחר מכן היא החליטה להתקשר לאחותה הצעירה, שעדיין גרה עם ההורים. האחות אישרה לה שבעלה ואמא שלה נמצאים ביחד ושבעלה אסף את האמא מוקדם יותר באותו היום וביקש מאחותה לא לגלות לה.

קתרין התקשרה לאמא שלה שמונה פעמים ובסופו של דבר האמא ענתה והודתה שהיא היתה עם בעלה. קתרין דרשה ששניהם יבואו לבית שלהם, אבל שניהם הכחישו את הרומן, עד היום שלמחרת. קתרין לא חיכתה הרבה זמן ומיד עזבה את הבית עם התאומות הקטנות.

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>

@katenacious Replying to @punxsutawney__phil how we found out my husband was having an affair with my mother PART 4 #cheater #cheaters #affair #adultery #caught #mommyissues ♬ original sound - KATenacious
נכון שאתם מתים לדעת איך האמא נראית?. @katenacious, צילום מסך
נכון שאתם מתים לדעת איך האמא נראית?/צילום מסך, @katenacious

"בלילה שעזבתי את הבית עם הבנות, אמא שלי עברה לגור עם בעלי", היא סיפרה, "הם המשיכו להיות ביחד בבית עד שהגשתי לבעלי מסמכי גירושים, כולל משמרות מלאה על הבנות". הסיפור לא נגמר פה, כי אחרי לא הרבה זמן הבעל הבוגדני "זרק" גם את אמא שלה ואז אבא שלה מיד קיבל אותה בחזרה בזרועות פתוחות, למרות הבגידה.

"עד היום ההורים שלי מתנהגים כאילו הרומן בכלל לא התרחש", היא שיתפה, "הם טוענים שהרומן הזה לא היה קורה אם אני לא היתה בת כל כך נוראית ורעיה איומה".

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully