לייסי ג'יין. טיק טוק, צילום מסך
צילום מסך/טיק טוק

"בעלי בגד בי עם אמא שלי - וזה אפילו לא החלק הכי גרוע בסיפור"

מערכת Sheee

עודכן לאחרונה: 10.1.2024 / 21:22

לייסי ג'יין הגרושה פעמיים מספרת בטיקטוק בשני סרטונים את הסיפור המזעזע של יחסיה שהסתיימו בגירושים. מסתבר שבעלה בגד בה עם האישה הכי פחות צפויה בעולם. וזה עוד החלק הטוב של הסיפור

ככה גיליתי שבעלי בוגד בי - עם אימא שלי/@laci_jane/

רוב האנשים שבוגדים עושים את זה עם צעירים לוהטים יותר מבני זוגם, אבל הגרושה פעמיים לייסי ג'יין מספרת את הבלתי סביר - שהבעל שלה בגד בה עם צמישהי מבוגרת ממנה בהרבה: "זה הסיפור על איך גיליתי על כך שבעלי ואמא שלי ניהלו רומן", גילתה מעצבת הפנים Laci Jane מאינדיאנפוליס, בפני קהל המום של למעלה מ-2.7 מיליון צופים.

הבלונדינית הנבגדת סיפרה שהבגידה התרחשה לפני 14 שנים - זמן קצר לאחר שילדה את בתה והייתה בבעיות גופ ניות בריאותיות. היא מספרת כי אמה גרה איתה ועם בעלה באותו הזמן, כדי לעזור עם הילד "ואחרי כמה חודשים, היא שכרה ביתרחוב מאיתנו... ובעלי והיא היו נוסעים יחד לעבודה כל בוקר". אחרי זמן מה הזוגיות עלתה על שרטון וג'יין עזבה את בעלה, שעבר לגור בדירה של האם, כשאמא חזרה להתגורר בבית הראשי - עם הבת שלה והנכד.

"אספנו גופות בעוטף. כל שובל דם, כל חור ברצפה סיפר לנו סיפור"
להתחייב או להיפרד? 9 סימנים שהזוגיות שלך שווה מאמץ נוסף
סקארה במגמת שיפור עצבנית, ויש גם בשורה טובה לתלתלים שלך

"כשהיא גרה איתי, התחלנו להתקרב", מספרת ג'יין "והיא התחילה לספר לי על כל הפעמים שבהן בעלי בוגד בי עם נשים שונות, לפי דעתה, וגרמה לי להבטיח לא לספר לו ששמעתי את זה ממנה". בתחילה הסכימה ג'יין להגן על אמה, אבל בסופו של דבר הכעס הכריע: "נכנסתי למכונית שלי, והלכתי להתעמת איתו", היא נזכרה.

"אמרתי לו, 'היי, אמא שלי אמרה שאתה בוגד בי כל הזמן הזה'", נזכרה ג'יין. "והוא הסתכל לי ישר לתוך העיניים ואמר, 'אוקיי, אז אולי כדאי שהיא תספר לך גם מה היא ואני עשינו'".
ג'יין חזרה מיד הביתה כדי להתעמת עם אמה - שלדבריה הפכה לבנה ונראתה אשמה עד מאוד, וכשג'יין דרשה ממנה לצאת מהבית שלה, האם טענה שהבעל רק התחיל איתה והחזיק לה את היד בכמה הזדמנויות, ושאמא שלה (הסבתא) גם שמעה על כך, ויודעת שלא קרה שום דבר מעבר לזה., והכחישה בתוקף שהיה אי פעם רומן.

אבל זה עוד לא הכל.

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"כל הזמן הזה, סבא וסבתא שלי - שהם החיים שלי, אנשים שהיו שם בשבילי כל החיים שלי כשאף אחד אחר לא היה - הם ידעו שהוא ואמא שלי מחזיקים ידיים... ואף אחד לא אמר לי", קוננה ג'יין, וכאילו זה לא מספיק, האם, שמעולם לא הודתה בפשע, גם ניסתה מאוחר יותר להוציא אותה מהבית לרחובות, לטענת הבת.

"היא ניסתה לקחת ממני את הבית שלי," אמרה הבת שבורת הלב. "לבת שלה - אימא חד הורית עם בעיות בריאות, בלי עבודה, בלי קריירה, בלי כלום."

למזלה של ג'יין, יצא משהו טוב מהפרידה הנוראית שלה מבעלה והריב עם אמה: "בסוף יצא משהו טוב מכל הסיפור. הקמתי עמותה, שבה אנחנו בונים בתים קטנים לאמהות חד הוריות. הפחד להיות ברחוב בלי כלום, זה מה שנתן לי את הרעיון. הבנתי מה זה שהביטחון נעלם, ומה זה אומר להיות בלי מערכת תמיכה ובלי אף אחד במערכת התמיכה שלך", אמרה ג'יין. "רציתי לדאוג שזב לא יקרה לאף אחת יותר - והנה - דברים מדהימים יכולים לצאת מדברים איומים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully