זוג עושה סקס. GettyImages
GettyImages

בלי מגע ובלי ידיים: 11 סוגי האורגזמה השונים ואיך להגיע אליהם

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 10:09

אפשר להגיד שהמהפכה הפמיניסטית עשתה לנו טוב - למשל העובדה שעכשיו אנחנו יכולות להתרכז בעצמנו ובאורגזמה שלנו, שאם זה לא היה מניע עיקרי לפמיניזם - הוא לגמרי היה צריך להיות. אז מנקודת ג'י לגוף מלא - 11 סוגי האורגזמה שאת יכולה להגיע אליהם

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

קרולין חווה אורגזמה בלי מגע/karolintsarski

לרובנו יש מושג די טוב על מה עושה לנו את. זה ואיך לגרום לגוף שלנו להרגיש טוב. אבל יש לנו חדשות רעו וחדשות טובות. החדשות הרעות הן שאין לנו באמת מושג בכלל, והחדשות הטובות הן שכשזה מגיע לאורגזמות, סביר להניח שהגעת רק לקצה הקרחון, לא משנה כמה מנוסה את, ולא - גירוי דגדגני אוֹ נַרְתִיקִי הם ממש לא האורגזמות היחידות שקיימות.

הסקסולוגית המוסמכת ויועצת המיניות אליס צ'יילד אמרה ל-Sun Health: "יש כל כך הרבה דרכים שהגוף יכול לבנות עונג ולהגיע לאורגזמה, ורבות מהן יפתיעו אתכן", והיא מונה לא אחד, לא שתיים... אלא 11 דרכים שונות בעזרתן הגוף שלך יכול להגיע לשיאים מיניים. אז בין אם את מנסה את זה סולו או קופצת לנסות את זה הערב עם בן או בת הזוג, הנה 11 דרכים שונות להגיע לאורגזמה:

"אני מקווה שתמות יהודי מטונף רקוב, חחח אני כמו היטלר החדש"
גברים סוערים, נשים שוקטות: מה קורה למוח שלנו באורגזמה
קיבלה חצי דירה אחרי 5 שנות נישואים, למרות שנקנתה בכספי הבעל

אורגזמה. ShutterStock
בלי ידיים!/ShutterStock

1. אורגזמת דגדגן חיצונית

נראה שסוג זה של אורגזמה הוא הנפוץ ביותר, לדברי אליס "בהינתן שלראש הדגדגן יש יותר מ-10,000 קצות עצבים והוא החלק הרגיש ביותר בגוף האדם, זה לא מפתיע מדי", אמרה "על פי מחקרים , כ-70 עד 85 אחוז מהנשים אומרות שהן זקוקות לצורה כלשהי של גירוי חיצוני של הדגדגן כדי לבנות עוררות ולהגיע לאורגזמה." גירוי חיצוני כולל הפעלת לחץ ועיסוי של ראש הדגדגן הידוע גם בשם העטרה או לבד וגם עם בן זוג, עם הידיים עם ויברטור או צעצוע שואב, או אפילו ראש המקלחת.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

2. אורגזמת דגדגן פנימית

ראש הדגדגן הוא רק החלק הקטן ביותר שלו. למעשה "הדגדגן הוא רשת עצבים שלמה שעוברת מתחת לפני השטח של העור." למעשה הדגדגן הוא בגודל של כ-11 ס"מ, כאשר רובו מתחת לפני שטח העור, מסתעף משני צידי פתח הנרתיק ומטה בצורה של שתי רגליים וקצוות עגולים בצורת נורות. "הדגדגן כולו רגיש מאוד ומתמלא בדם בזמן עוררות" אליס אמרה ל-Sun Health "ניתן לעורר אותו גם חיצונית - על ידי עיסוי הפות והשפתיים - וגם פנימית, ליד הכניסה לנרתיק. במקום להתמקד רק בקצה, זה רעיון מצוין לעורר את שאר הדגדגן, זה מונע מהעטרה להיות רגישה יתר על המידה ומביא להנאה מלאה יותר."

3. אורגזמת נקודת ג'י

אפשר להגיע לאורגזמת ג'י על ידי "גירוי הקיר העליון של הנרתיק באמצעות האצבעות, איבר המין או צעצוע מעוקל". באתר שלה, אליס מסבירה איך לאתר את המקום ואומרת כי זה יכול להוביל ל"אורגזמות מרעידות ברכיים" עבור חלק מהנשים. כמו הדגדגן, נקודת ה-G עשויה מרקמת זיקפה שמתמלאת בדם כאשר האישה מגורה, והופכת "גדולה יותר, רגישה יותר, ומהנה יותר למגע, ככל שהגירוי עולה. כדי להגיע לנקודת הג'י, חשבו "פנימה ולמעלה" לכיוון הטבור, מבפנים, ייעצה אליס, אבל הישארו רגישים, כי אצל כל אישה הנקודה היא במקום טיפה שונה.

"אצלנשים מסוימות, נקודת הג'י קרובה מאוד לחלק החיצוני של הגוף - רק סנטימטר בערך אל תוך הנרתיק, כשאצל רוב האנשים היא נמצאת ויתר עמוק", הסבירה הסקסולוגית "אם זה עמוק מדי בשביל להגיע אליו עם האצבעות, ויברטורים בהחלט יכולים להיות שימושיים. נקודת ה-G נוטה להרגיש במרקם קצת שונה משאר האיזור, וכך תזהו אותה "אורגזמות של נקודת G הן אינטנסיביות מאוד", הזהירה אליס "גירוי שלה עשוי גם להביא השפרצה או שפיכה נשית שיכולה להיות צורה נוספת של חווית עונג - אבל היא לא תמיד אורגזמה", הוסיפה.

אישה לוחשת לגבר באוזן. ShutterStock
כל הגוף הוא ארוגני/ShutterStock

4. אורגזמת צוואר הרחם

אורגזמות נרתיקיות אינן מסתיימות בכך, לדברי הסקסולוגית אלא ממשיכות לעומק "עמוק יותר לתוך הנרתיק הוא צוואר הרחם, וגירוי שלו יכול להוביל גם הוא לאורגזמות פנימיות חזקות ואינטנסיביות מאוד", המשיכה אליס "למרבה הצער, אנשים רבים מקשרים את החלק הזה בגופם עם כאב, לא הנאה, במהלך יחסי מין עקב תחושות מקריות בתנוחות מסוימות. כמובן שאין סיבה לחוות כאב בזמן יחסי מין, אבל אם נקשיב לגוף, נאט מעט ונבנה הנאה בקצב שלנו, אפשר לחוות יותר חוויות מהנות, חלק חדשות לגמרי".

5. אורגזמה משולבת

רק אורגזמות דגדגן או נרתיקית כבר יכולות להרגיש די טוב - אבל אפשר בהחלט לשדרג אותן על ידי גירוי של יותר מנקודה אחת בו זמנית, ולקבל עונג כפול. אליס הסבירה: "כאשר אנו מקבלים גירוי גדול בשניים - או יותר - אזורים ארוגניים, יכול לקרות מה שאנחנו מכנים 'אורגזמה מעורבת' לדוגמה, כאשר אנו מקיימים סקס חודרני תוך גירוי הדגדגן החיצוני."

6. אורגזמה אנאלית

עבור נשים רבות האיזור האחרוי הוא איזור לא מיושב, איך לומר, ואפילו אסור, אבל אליס טוענת שהתעלמות ממנו גורם להפסד של הרבה הנאה " פי הטבעת הוא אזור ארוגני רגיש מאוד גם חיצונית וגם פנימית. גם גירוי או עיסוי חיצוני, וגם פנימי יכולים לעורר אורגזמות מאוד מאוד חזקות", ציינה אליס, והסבירה כי הדבר החשוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא לנסות להרפות את החלק תחתון שלך עם נשימות עמוקות ושימוש בשפע של חומריסיכה. בנוסף, היא ממליצה לך לא להתחיל עם משהו גדול כמו פין, אלא לתעדף פקק אנאלי קטן או אצבעות, למתחילים ומתחילות.

7. אורגזמת שינה

האם אי פעם התעוררת מחלום מטורף משוכנע שחווית אורגזמה? לדברי אליס, זה בהחלט בגדר אפשרות הגיונית. "למעשה, נשים רבות יכולות לחוות אורגזמה בשנתן בלי שום מגע בכלל", אמרה, ולהרבה נשים יש זכרונות של אורגזמות ללא מגע מהילדות, לפעמים בגלל חלומות מסוימים או פנטזיות, אבל ממש לא תמיד."

זוג עושה סקס. GettyImages
אל תפחדו לנסות מגע חדש/GettyImages

8. אורגזמת גוף מלא

הנטייה היא לחשוב שההגעה לאורגזמה היא תוצאה של גירוי חלקים ספציפיים בגוף, אבל אליס טוענת שזו ראייה צרה מדי של הפוטנציאל: "צריך לזכור שכל הגוף שלנו יכול להיות אזור ארוגני אם ניתן לו את הסוג הנכון של זמן ותשומת לב. אל תתמקדו רק באיברי המין, אל תפחדו לנסות מגע חדש, להזיז את הגוף, להשמיע קולות ולנשום. כך אנשים מתחילים ללמוד איך לבנות לחוויות אורגזמיות חזקות יותר של גוף מלא."

9. אורגזמת פטמות

יש סיבה שזה מרגיש טוב שנוגעים בפטמות בזמן משחק מקדים, והפטמות הן לטענת אליס "אזור ארוגני רגיש מאוד עבור רבות ורבים, שעם תרגול, לגמרי יכול להביא אותך לאורגזמה רק באמצעות גירוי הפטמה", אמרה הסקסולוגית.

10. אורגזמת ספורט

זה אולי נשמע בלתי סביר, אבל זה למעשה אפשרי להגיע לאורגזמה במהלך פעילות גופנית, לדברי אליס "אלה אפילו לא חריגות כמו שאת עשויה לחשוב," היא אמרה לסאן "אימוני ליבה מסוימים או אימוני משקולות יכולים לעורר בנייה ושחרור של הנאה שמרגישה כמו סוג של אורגזמה."

11. אורגזמת נשימה

ולבסוף, אורגזמת הנשימה, שזה בדיוק מה שזה נשמע. לדברי אליס: "יש אנשים שיכולים לבנות גירוי מיני ולהגיע לאורגזמה ללא מגע כלל "עם תרגול, הם יכולים להשתמש בכוח של נשימה, תנועה פנימית ותשומת לב כדי להגיע לאורגזמה "זה סוג של מין טנטרי - בניית אנרגיה אירוטית בצורה שונה מאוד - אך אינטנסיבית ומהנה באותה מידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully