ז׳קלין אדס. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

"אני מקווה שתמות יהודי מטונף רקוב, חחח אני כמו היטלר החדש"

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 9:27

בחורה פגשה בחור, הם יצאו לדייט, ועד כאן הכל היה נורמלי למדי. אחרי הדייט הראשון הקשר נותק מצידו, והיא החליטה להמשיך אותו בכוח. אחרי שפרצה לדירתו והשאירה לו לא פחות מ-159000 הודעות, נעצרה בעוון הסגת גבול והטרדה אלימה

כל מה שצריכים לדעת על דייטים/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

בשנת 2018, ג'קלין קלייר אדס הואשמה בשליחת 159,000 הודעות טקסט לגבר שאיתו יצאה לדייט יחיד.
לפי מסמכי בית המשפט, במהלך 10 חודשים, אדס שלחה לגבר שפגשה באתר היכרויות מקוון עד 500 הודעות טקסט ביום, לאחר שפגשה אותו באופן אישי רק פעם אחת. משטרת פרדייז ואלי עורבה ביולי 2017, כאשר האיש דיווח שאדס מטרידה אותו באמצעות הודעות טקסט, כולל הודעות "מאיימות" ו"איומי מוות מרובים".

אפליקציות אאוט, חיים אין: האהבה הזו פרחה במקום הכי לא רומנטי
העמידה את בתוליה למכירה פומבית וקיבלה הצעת עתק מפוליטיקאי
שמת לב שמתחילים איתך יותר כשאת לא פנויה? יש לזה סיבות מדעיות


"אל תנסה אף פעם לעזוב אותי... אני אהרוג אותך... אני לא רוצה להיות רוצחת!" הם חלק מהטקסטים לכאורה שנקראו. "אני מקווה שתמות... יהודי מטונף רקוב... חחח אני כמו היטלר החדש... האיש היה גאון", נכתב בטקסט אחר, לפי דו"ח המשטרה, כך לפי הוושינגטון פוסט. בסופו של דבר, משם המצב הסלים למעקב פיזי, לאחר שעל פי הדיווחים האיש חסם את אדס באפליקציית ההיכרויות, היא לקחה זאת כסימן לעבור מפלורידה לאריזונה, בסמוך למקום מגוריו. "אמרתי לו שאם הוא אי פעם יחסום אותי באפליקציה הזו, אני אבוא לעבור לכאן", אמרה האישה לכתבים. "והוא חסם אותי, אז באתי לכאן."

דיווחי בית המשפט קובעים כי המשטרה עצרה את אדס לאחר שפרצה לביתו של האיש בזמן שהיה בחו"ל, וכשהם הגיעו, היא הייתה באמבטיה של האיש, מתרחצת, והמשטרה מצאה סכין קצבים גדולה על המושב של מכוניתה. כמה חודשים לאחר מכן אדס הופיעה במקום עבודתו של האיש והעמידה פנים שהוא אשתו לפני שהמשטרה ליוותה אותה מהנכס.

לאחר שני המקרים הללו, אדס נלקחה למעצר, וכשכתבת שאלה אותה אם לדעתה שליחה של כל כך הרבה הודעות לאיש אחד אחרי דייט היא לא "קצת מוגזמת", היא ענתה: "אהבה היא דבר מוגזם." אדס אמרה שהיא יודעת שההצהרות שלה "מטורפות", אבל שהיא עומדת מאחוריהן בכל זאת. "אם הוא רוצה שאלך לכלא, אני צריכה להיות בכלא", אמרה אדס לכתבים. "הוא האור, אני האהבה. הוא יודע מה לעשות ואני פועלת לפי הכללים".

"הרגשתי שפגשתי את הנפש התאומה שלי והכל היה בדיוק כמו שהיה", אמר אז אדס בראיון לתקשורת "חשבתי שנעשה מה שכולם עשו, ונתחתן, והכל יהיה בסדר, אבל זה לא מה שקרה." כשנשאלה אם היא משוגעת, אדס פשוט אמרה, "לא, אני פשוט אדם שגילה מה זו אהבה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

המקרה הסתיים כשאנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש בדקו את כשירותה הנפשית של אדס כדי לקבוע אם היא מבינה במלואה את הפעולות שעשתה ואת ההאשמות שהוגשו נגדה. אדס נמצאה כחסרת יכולת נפשית, והאישומים נגדה בוטלו. פרקליטה מטעם בית המשפט אמר בהצהרה: "אני מרגישה שהצדק יצא לאור. ברור שהיא חולת נפש, ואני מקווה שהיא תוכל לקבל את הטיפול הדרוש".

אדס שהתה במרכז בריאות זמן מה לאחר מכן, ואז הוריה החזירו אותה לפלורידה שם היא תקבל טיפול נוסף. כמו כן, אסור לה ליצור קשר עם הגבר שאחריו היא רודפת. הסיפור של אדס זכה להחייאה מקוונת בפברואר 2024 לאחר שעמוד האינסטגרם @wasted פרסם על מעצרה, מה שגרם לאנשים לשאול היכן היא נמצאת היום, לכך אין תשובה ברורה - לפי הדיווחים, נראה שג'קלין אדס מתה ב-2021 בגיל 34, ואפילו יטש עדויות לכך שנקברה ב-7/11/2021, אבל חלקיות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully