קנדיס בושנל. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

"לעשות קריירה ולא ילדים דורש אומץ, צריך לעודד נשים כאלה"

עודכן לאחרונה: 4.1.2024 / 14:19

קנדיס בושנל כותבת הספר שעליו התבססה הסדרה האייקונית "סקס והעיר הגדולה", ודמותה של קארי בראדשו, עדיין יוצאת לדייטים. בושנל מדגישה כי מערכת יחסים ואימהות זה רק חלק מהחיים, ושאפשר גם לוותר עליו, אם את אמיצה מספיק

טריילר "פשוט ככה: סקס והעיר הגדולה, פרק חדש מתחיל"/HOT

קנדיס בושנל היא זו שכתבה את דמותה של קארי בראדשו, המבוססת עליה, וספרה היוה השראה ל-Sex And The City. כיום היא בת 64, ויוצאת עדיין לדייטים (עם כל הגילאים) וממשיכה להאציל מחוכמתה ונסיונה גם עכשיו: "יאם את בשנות הארבעים לחייך, רווקה ועם ילדים, אני לא חושבת שדייטים זה רעיון טוב. במקום זאת, אני חושבת שאת צריכה לדאוג לעצמך ולהבין שאת אחראית לאושר שלך, ולא ליפול לתוך המיתוס הזה שמערכת יחסים תגרום לחיים שלך לעבוד." וקנדיס ממשיכה: "יש נשים שהיו נשואות 20 או 30 שנה, ואז הן מתגרשות - והן כל כך שמחות לקבל את החופש שלהן".

יותר מדי פן או יותר מדי ספורט? גלי למה השיער שלך נושר
כוכב הפורנו ההומוסקסואלי מוחרם כי חתם את שמו על טיל לעזה
חוק וזרג: בינה מלאכותית הופכת סלבס לכוכבות פורנו דיפ-פייק


הסופרת, שהייתה נשואה לרקדן צ'רלס אסקגרד, בן ה-54, בין 2002 ל-2012, כעת רווקה ומאמינה שנשים לא צריכות להתבייש לאמץ את עצמאותן ולדאוג לעצמן: "אני לא מרגישה כמו רוב האנשים לגבי מערכות יחסים. אני חושבת שמערכת יחסים היא רק חלק אחד מחייו של אדם, ואם את באחת כזו, מאוד חשוב שיהיה לך משהו שהוא רק הקטע שלך. במערכות יחסים הטרוסקסואליות נשים הן לפעמים משניות. לגברים יש את הכסף, את הכוח. זה באמת קשור לשאלה אם אתה רוצה להיות האדם מספר אחת בחייך או לא."

"צריך הרבה אומץ כדי להיות נטול ילדים"

לשים את חייה ועבודתה לפני מציאת אהבה השתלם לקנדיס, שתביא את תוכנית האישה האחת שלה, True Tales Of Sex, Success And Sex And The City, לבריטניה בשנה הבאה, שם היא מספרת על התחלה צנועה כסופרת שאפתנית במנהטן בשנות השמונים המאוחרות, הכשהטור בעיתון "ניו יורק אובזרבר", שהתבסס על הדייטים שלה, הפך את מנהטן.

הסיפור הרי הפך להשראה לסדרת הטלוויזיה, שרצה במשך שש עונות ושני סרטי ספין-אוף וכיכבה שרה ג'סיקה פרקר בתור קארי - גרסה בדיונית של קנדיס, וחברותיה. הסדרה הפכה את קנדיס לשם מוכר ואישה עשירה בין לילה. רק דבר מעולם לא היה לה, מבחירה, ואלו ילדים.

היא טוענת שאין בה חרטה: "לא רציתי להיות אמא. אני חושב שזה נהדר ללדת ילדים אם את רוצה אבל זה לא בהכרח הדבר הנכון לכל אחת."החברה אומרת לנשים שלהולדת ילדים זה באמת הערך היחיד שלהן. ואני חושבת שזו שיימינג נוראי. צריך הרבה אומץ כדי להיות אישה ללא ילדים, כי את הולכת להיות חלק מאחוז קטן מאוד של נשים. את צריכה להיות אישה מאוד אמיצה ובטוחה בעצמך כדי לצאת מחוץ לקוים של המערכת הזאת".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

היא מוסיפה כי לדעתה ילדותה השפיעה על הדרך בה היא רואה את עניין ההורות: "גדלתי בשנות השישים בסביבה שבה אנשים הרגישו שהולדת ילדים זה בלתי נמנע, בלתי נמנע ולא הדבר הכי טוב שקרה לך בחייך. היום, אנשים מרגישים שלהביא ילדים זה הדבר הכי נפלא בעולם. ואם זו הבחירה שלך, אני חוגגת את זה".

והעובדה היא שאנחנו צריכים את שניהם בחברה שלנו. אנחנו צריכים כל מיני אנשים. אני מרגישה שאנחנו צריכים לתגמל נשים על כך שלא הביאו ילדים ועל תרומה בדרכים אחרות. זה רעיון כל כך קיצוני וזה מזעזע אותי שזה רעיון רדיקלי, אבל אנחנו באמת צריכים לחגוג נשים על כך שאמרו, 'היי, את יודעת מה? אני מנכ"ל ונחשו מה? אין לי ילדים.' אני חושבת שבעתיד יותר נשים יהיו נטולות ילדים.

עם חיים זוהרים של מסיבות, לא פלא שהיא יוצאת להרבה דייטים עד היום. עם זאת, היא אכן עלתה לכותרות לאחרונה כשנחשף שיצאה עם ילד בן 21 וילד בן 91 תוך שבוע, מה שנותן טווח גילאים של 70 שנה: "אני כן יוצאת עם אנשים, אבל אני לא באמת יוצאת עם מישהו", היא אומרת, ומוסיפה "זה היה מעניין. מסתבר שבחורים צעירים נוטים לשאול יותר מדי שאלות", היא אומרת, "והמבוגרים יעשו מונולוג של שעה או שעתיים שבו הם אפילו לא שואלים שאלה עליך. הרבה נשים אומרות שהן היו בדייטים עם גברים שמעולם לא שאלו שאלה לגביהן ואני לא באמת האמנתי בזה. אבל כן, זה דבר אמיתי".

למרות שזה לא הסתדר עבור קנדיס וג'ון בחיים האמיתיים, האלטר אגו שלהם, קארי ואיידן, בסופו של דבר התפייסו לאחר עשרות שנים בסדרת ההמשך, וקנדיס עומדת מאחורי ההחלטה במלואה, "חשבתי שחזרה של קארי ואיידן מרגישה אמיתית ממש מהחיים", היא אומרת "זה קורה שבסופו של דבר נשים מוצאות את עצמן עם מישהו שהם יצאו איתו פעם - זה באמת אחד מסיפורי היכרויות הנפוצים ביותר ואנשים בסופו של דבר מאושרים מאוד יחד. אז חשבתי שהסיפור הזה הגיוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully