גיליתי שארוסי בוגד בי - באמצע הצעת הנישואים. TIFFANYLYYNN, צילום מסך
צילום מסך/TIFFANYLYYNN

טיימינג זה הכל בחיים: גילתה שהחבר שלה בוגד בה - ברגע שהציע לה נישואים

20.2.2024 / 0:23

טיפאני לין זכתה להצעת נישואים מרגשת מול קהל של אלפי צופים כשהיא מצלמת את החבר שלה כורע ברך על הבמה. באותו זמן בדיוק צצו לה פתאום על המסך הודעות מהמאהבת שלו. ככה היא הגיבה

גיליתי שארוסי בוגד בי - באמצע הצעת הנישואים/TIFFANYLYYNN

הצעת נישואים היא אחד הרגעים המרגשים והגדולים ביותר בחייו של אדם - ורבים מפנטזים על הרגע הזה. יש שיעדיפו הצעה אינטימית ואחרים ישמחו לעשות או לזכות להצעה מול חברים, משפחה או אפילו אלפי איש - כמו במקרה שלנו כאן. בעוד שהצעת הנישואים המרגשת הזאת בהחלט הייתה יכולה להסתיים בדמעות של שמחה, היא הסתיימה בהרבה כאב ויסורים. למה? כי ממש במהלך הצעת הנישואים גילתה האישה שלבעלה לעתיד יש מאהבת. אחלה טיימינג.

טיפאני לין (tiffanylyynn בטיקטוק) סיפרה בסרטון שזכה ל-7.5 מיליון צפיות על הצעת הנישואים הטראומתית שקיבלה, כשגילתה שהארוס שלה בוגד בה - ממש באמצע ההצעה שלו. "הייתי מאוהבת בטירוף בגבר הזה, עד מעל הראש. הייתי עושה כל מה שהוא אומר", סיפרה טיפאני והוסיפה שהשניים יצאו במשך שנתיים. בתקווה להפתיע אותה בהצעת נישואים מרגשת (על אף שהיא הרגישה שזה מוקדם מדי), הוא לקח אותה לאורלנדו "לבילוי קטן בפארקי השעשועים". "ברגע שהגענו לפארק הוא החליט להירשם כדי להתמודד באחת מהתחרויות שהיו להם בפארק הזה", סיפרה טיפאני. עם זאת, ממש לפני תחילת התחרות, בן זוגה דאז ביקש ממנה לצלם את התחרות באמצעות הטלפון שלו: בקשה שהובילה בסופו של דבר לחשיפת מעלליו.

על הבמה הבחור כרע ברך והציע לאהובתו שבקהל נישואים אבל במקביל, בזמן שהיא מצלמת את ההצעה היא רואה ש"הוא מתחיל לקבל הודעות טקסט שצצות על המסך. התברר שההודעות היו מהמאהבת שלו איתה הוא ניהל רומן כל הזמן שהיינו ביחד" היא סיפרה, "אני מניחה שבאותו בוקר הוא הודיע לה ש'היי, זה נגמר בינינו כי אני עומד להתארס היום' והיא הוציאה עליו את העצבים שלה".

צפו בחלק הראשון של הסיפור שלה:

מה אתם הייתם עושים באותו רגע? מסרבים להצעה שמוקרנת על המסך הגדול מול אלפי האנשים בקהל או אומרים "כן"? טיפאני מסבירה שהיא מסוג האנשים שלא מסוגל לעשות דרמות והיא נאלצה לומר "כן" ולשתף פעולה עם ההצעה, על אף שהיא יודעת טוב מאוד שארוסה הטרי בוגד בה. היא חיכתה עד הרגע שהשניים ישבו יחד בבר כדי להתעמת עמו.

כשהבין שהוא נתפס, הוא לא הכחיש את הרומן ובמקום זאת ניסה לומר לה "כל מה שהוא חשב שהיא תרצה לשמוע". כל מה שטיפני יכלה להגיד לו היה: "טבעת היהלומים הזו במשקל שני קראט? זה פשוט לא יספיק".

עוד בנושא:
"תפסתי את האקס בוגד בי אז 'דפקתי' את אחותו"

ארבע נשים בגלל גבר אחד: צפו בקטטת הענק במלון שנגמרה בעירום

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

וזה חלקו השני:

בסרטון המשך סיפרה טיפאני שלאחר העימות השניים חזרו הביתה בשתיקה מביכה וכעבור יומיים היא החליטה בכל זאת לתת צ'אנס לזוגיות הזאת, על אף שהרגישה כל הזמן הזה שלא תוכל לסמוך עליו שוב. "כיומיים לאחר מכן, הגרסה הלא בריאה של עצמי שהייתי אז גרמה לי להסכים לשים את הטבעת ולשחק אותה מאורסת", הודתה, "חלפו חודשיים או שלושה לכל היותר אחרי ההצעה הזו - וכמובן שנפרדנו".

"הוא לעולם לא יכל היה לזכות באמון שלי בחזרה. זה אף פעם לא היה עובד. השקעתי כל כך הרבה בקשר הזה שהיה ממש קשה להתנתק. שוב, אנחנו בני אדם ואני לא אדם שקשה להסתדר איתו, אז באמת ניסיתי", היא סיכמה.

לאחר שהשניים נפרדו, טיפאני פנתה לטיפול במהלכו הבינה שנגררה יותר מדי זמן בסיפור הזה וכי היא לא תחזור שוב על הטעות הזאת: "זה לקח בערך שנתיים ו-10,000 דולר של טיפולים רק כדי סוף סוף להיות שוב שלמה עם עצמי". כיום היא מעבריה סדנאות ומרצה בנושא "מטראומה לניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully