ווילו וארוסה דיוויד. TikTok/@cowboy.and.angel, צילום מסך
צילום מסך/TikTok/@cowboy.and.angel

"אני בת 23, הוא בן 62. הכרנו בטינדר והתאהבנו - ולא. אני לא גולדיגרית"

6.2.2024 / 0:17

ווילו ודיוויד הכירו באפליקיציה ומאז הם מאוהבים מעל הראש. למרות שהטרולים ברשתות טוענים שהיא איתו רק בגלל הכסף וקוראים לו שוגר דדי, השניים כבר מתכננים את החתונה ולא שמים על אף אחד

ווילו ודיוויד מבלים באיי בהאמה/3633706

גיל הוא אולי רק מספר אבל עבור הזוג הזה, המספר הזה מעורר מחלוקת. הסיבה היא שהזוג הרומנטי הזה מורכב מווילו בת ה-23 ודיוויד בן ה-62. למרות פער הגילאים של ארבעים שנה, הם לא מבינים למה לאנשים יש בעיה עם הקשר שלהם ומספרים שהם רק רוצים עוד ועוד אחד מהשני!

בעוד שרוב הגברים בגילו מחפשים להאט את הקצב, דיוויד עדיין קיווה למצוא את אהבת חייו. ב-SUN הבריטי דיווחו שלמזלו זו הייתה אהבה מהחלקה ראשונה כאשר הוא נתקל בטינדר בווילו והזוג היה נואש להיפגש.

ווילו, דוגמנית מתחילה, טוענת כי היא הייתה הראשונה שנפלה בקסמו של דיוויד, והיא הרגישה שהיא מתאהבת תוך שעה בלבד מהפגישה איתו - כשגם דיוויד הודה שהוא הרגיש שמצא את החצי השני שלו.

"לא רציתי להיות מושפעת מכלום מבחוץ, רק רציתי להכיר אותו כאדם. תנו לי לראות אם גם אני אוהבת אותך, לפני שאתן לגורמים חיצוניים כלשהם להשפיע", היא אמרה כשהיא נזכרת בדייט הראשון שלהם בתוכנית "Love Don't Judge". גם דיוויד, יזם נדל"I מצליח, הסכים והוסיף: "זה היה חיבור לא ייאמן. פשוט נפלתי מיד".

לאחר הדייט הראשון שלהם הם התחברו במהירות וניהלו רומן סוער - וכתוצאה מכך הם עברו לגור ביחד אחרי שלושה חודשים בלבד. למרות שהייתם מצפים ששלב ירח הדבש יסתיים, נראה שהם עדיין מאוהבים וכבר יצאו למספר טיולי יוקרה ביחד - מלראות את הבקסטריט בויז בהופעה חיה ועד לבילוי סופ"ש באיי הבהאמה, מערכת היחסים שלהם לא מראה סימני האטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

דיוויד ווילו כל כך מסורים זה לזה, שהם אפילו פתחו דף טיקטוק בו הם משתפים את 150 אלף העוקבים שלהם על מערכת היחסים שלהם כשהם קוראים לעצמם "הקאובוי והמלאכית".

עוד מערכות יחסית קיצוניות
זוג עם פער גילאים של 22 שנים מגן על אהבתם: "זה לגמרי חוקי"

התחתן עם המורה שאנסה אותו בגיל 12 והביא איתה שתי בנות

עם זאת, לא כולם כל כך מרוצים מהזוג המאושר.

פער הגילים שלהם, ארבעים שנה כאמור, סופג ביקורת ברשתות החברתיות, כאשר טרולים מתמקדים בקביעות בנושא בתגובות של הסרטונים שלהם. ווילו מקבלת לעתים קרובות את עיקר האש, כאשר המגיבים מתייגים אותה כ"גולד דיגרית" ומכנים את דיוויד "השוגר דדי" שלה. "אסור לי לקרוא יותר את התגובות כי אני לוקח את הדברים האלה באופן אישי", אמר דיוויד שהודה שהוא מאוד מגן על ווילו.

למרות שהם נאלצו להעלים עין מההערות האכזריות ברשת, נראה שקרובי משפחתם של בני הזוג קיבלו הרבה יותר טוב את מערכת היחסים הלא שגרתית. דיוויד אפילו אמר: "אמא שלה משוכנעת שהכרנו אחד את השני בחיים קודמים... הי אומרת שהיא מעולם לא ראתה את הבת שלה כל כך מאושרת'".

והם כבר מתכננים את החתונה

@cowboy.and.angel Cowboy did the most PERFECT engagement. I'm posting the ring in part 3 at 2pm Las Vegas time so stay tuned!! -Angel ?? #fypシ #agegapcouple #agegaprelationship ♬ Just the Way You Are - Bruno Mars

לא קשה להבין למה היא מאושרת, כשהדוגמנית חושפת שהיא נהנית מהדרך בה גברים מבוגרים מתייחסים אליה, במיוחד כשזה מגיע למחוות קטנות - כמו הזזת הכיסא שלה כדיט שתוכל לשבת במסעדה. "בהחלט יצאתי עם גברים מבוגרים בעבר", היא חשפה והוסיפה: "הם כבר למדו ומכירים את החיים ואת לא צריכה לעשות להם בייביסיטר. הם אדיבים. הם יודעים איך להתייחס לאישה."

היא כל כך מוקסמת מהחבר המבוגר שלה, שלאחר שהוא הציע לה נישואים ווילו כבר מתכננת חתונה מפוארת, עם מטוס פרטי שייקח את משפחותייהם וחברייהם למיקום הסודי שהיא בונה עליו באיטליה..

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully