התחתנתי עם אחי החורג. @girl_meets_bro, צילום מסך
צילום מסך/@girl_meets_bro

"התחתנתי עם אחי החורג ואני לא חושבת שעשינו דבר רע"

12.3.2024 / 0:10

משתמשת הטיקטוק שמתגאה בזוגיות ארוכת השנים שלה עם אחיה החורג יוצאת נגד כל מי שטוען שהיא נדונה לאסון

התחתנתי עם אחי החורג/@girl_meets_bro

אומרים שאהבה מתגברת על כל מכשול והנה ההוכחה המנצחת (או מטרידה) לכך. לינדזי בראון פתחה עמוד טיקטוק שכולו נועד לספר את סיפור האהבה המוזר והמעט קריפי שלה עם לא פחות מאשר אחיה החורג. לא מדובר ברומן קצר שיצא משליטה אלא בזוגיות ארוכת שנים שהסתיימה בחתונה ושני ילדים. לפני שאתם ממהרים לשפוט את האחים, חכו שעד שתוכלו לראות את התמונה המלאה.

לינדזי, מאמנת שצברה למעלה מ-57 אלף לייקים לסרטונים שלה בטיקטוק (@girl_meets_bro) בזכות מערכת היחסים המטרידה משהו שלה ושל בעלה קייד, סיפרה כיצד הם החלו להתראות כשהיו רק בני 14 - ולא קרובי משפחה. כמו כל טינאייג'רים מאוהבים הם הפכו לאובססיביים האחד לשנייה וקייד היה מתגנב לביתה בשעת לילה מאוחרת מבלי שלאמה היה מושג מכך. אחרי חודשים ארוכים השניים נתפסו על חם בידי אמה של לינדזי שאסרה עליהם להתראות שוב. זה לא עזר לה והם הצליחו ליצור קשר דרך הרשתות החברתיות וניהלו מערכת יחסים מתחת לרדאר. כשאמא של לינדזי גילתה על כך, היא ניגשה להתעמת עם אביו של קייד שיעשה משהו כדי לעצור את בנו, רק שאז קרה הדבר ששני ההורים לא ציפו לו: הם התאהבו.

אז כן, לפני שאתם שופטים - האחים החורגים לינדזי וקייד התאהבו הרבה לפני שהם הפכו לאחים חורגים. רק בגלל סיפור האהבה שלהם גם הוריהם התאהבו זה בזו ובסופו של דבר נישאו, מה שהפך אותם רשמית לאח ואחות.

מאחר שלינדזי לא הייתה עוד בטוחה מה היא רוצה לעשות בחיים, היא הצטרפה לחיל האוויר, עברה לטקסס והשאירה את קייד מאחור. זה, לדבריה, רק חיזק את מערכת היחסים שלה עם קייד - אבל במקביל זה גם סייע לאמה ולאביה של קייד להתקרב יותר ויותר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בסופו של דבר לינדזי וקייד התחתנו ב-2014 - וכמה שנים לאחר מכן אמה וחמה של לינדזי התחתנו גם הם. "אז, לא. ההורים שלנו לא התחתנו לפנינו. אנחנו עשינו את זה קודם. לא עשינו דבר רע".


עוד בנושא:
האהבה מנצחת: זוג אחים חורגים התחתנו שלוש שנים אחרי חתונת הוריהם

גילתה שחבר שלה שוכב עם אחותו החורגת - והראתה את הסרטון לאמם

והנה הסיפור המלא שלהם בהמשכים:

על אף ההבהרה, השניים קיבלו תגובות לא מפרגנות על מערכת היחסים שלהם. "אוי, זו תאונת רכבת מוחלטת שמחכה לקרות - ואני לגמרי כאן בשביל זה", כתב אחד ואחר הוסיף, "אז הילדים שלכם יהיו גם אחים וגם בני דודים? זה נורא".

@girl_meets_bro Part 7 of 1,000 of how I ended up being married to my stepbrother. #lovestory #couplestiktok #marriage #storytime ♬ original sound - Lindsay Brown
@girl_meets_bro Part 7 and I brought my stepbrother in for these next ones! #storytime #marriage #couplegoals #girlsbelike #fyp ♬ original sound - Lindsay Brown

אחרים היו יותר סלחניים: "כל עוד הייתם ביחד לפני שהם היו, זה לא דבר רע כמו שזה נשמע", כתב אחד ואחר הוסיף: "אנחנו באותו מצב! התחתנו ואז הורינו התחתנו 3 שנים מאוחר יותר". על כך השיבה לינדזי: "זה קורה יותר ממה שאנשים חושבים! שמחה שאני לא לבד!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully