גבר מודד את פינו. ShutterStock
ShutterStock

לא יאומן כי יסופר: לדוגמנית יש חדשות טובות לגבי גודל האיבר

14.12.2023 / 11:30

שמונים אחוזים מ"דוגמניות" אונליפאנז שנסקרו ונשאלו את השאלה הקריטית - מהו לדעתן גודל הפין ה"אידיאלי" - ענו ברוב מדהים שלא לא רק שיש דבר כזה גודל פין אידאלי, אלא שהוא לא בלתי נגיש, ורובן מעידות כי להן זה מספיק והם אפילו מרוצות

דירוג עשר המדינות הכי משוחררות מבחינה מינית נכון ל-2022/@chloeexplains

תראו מה זה, עם כל החיבה לגדלי איברים קיצוניים בגודלם, בסוף הבינוניות הבלתי מאיימת מנצחת את הכל:

תהיתם פעם מה גודל הפין ה"אידיאלי"? ובכן, על פי סקר חדש פורץ דרך, 80% אחוז מהדוגמניות (כך נקראות הנשים שעושות פורנו רך באונליפאנז) מרוצות ממידות הפינים של הלקוחות שלהן.
זה מעודד מאד, כי גודל הפין תמיד היה נושא של חרדה עבור בחורים, ועבור חלקם גם מושא לדאגה כרונית והשואות בלתי פוסקות במלתחות לאורך חייהם הבוגרים.

לא באמת קשה לקרוא נשים - תרגומון המחוות המלא לגבר
שלווה פנימית ושמיכה מכרבלת מול הזריחה: צבע השנה של פנטון
כמו חילופי סטודנטים, רק בעירום: חוויות סקסיות מומלצות במיוחד


מה מסתבר? לפי סקר שנערך בקרב "דוגמניות" אונליפאנז, מסתבר שהמצב הרבה פחות מלחיץ ממה שהיה נדמה לנו. הן לא ממש עושות עניין מהמידות, ואלה חדשות טובות עבור גברים שכן 80% מהן מעידות כי הן מרוצות ומסופקות.

זוג עושה סקס. ShutterStock
80 אחוז סיכוי שהיא מסופקת/ShutterStock

על פי סקר חדש שנערך על ידי XFHub, דווח שרוב הדוגמניות מרוצות מגודל האיברים של הלקוחות. רק 20% לא היו מרוצות מגודל הפין של הלקוחות שלהם, בעוד 11% חושבות שהמנויים שלהם מתברכים בפין גדול במיוחד.

הסקר הראה גם כי רק 57% מהנשים הללו מעדיפםת גודל פין בין 15 ל-17 ס"מ, ואף אחת מהן לא טענה בתוקף שהיא מעדיפה גודל פין בטוחח שבין 20 ס"מ ל25 ס"מ. רק אחוז בודד אחד מהנשים מהנשים היו מעוניינות להתמודד עם איבר בגודל כזה. כמו כן, מצא המחקר מצא ש-5% העדיפו פין שנמדד בין 17 ל-19 ס"מ.

XFHub סקר 2,000 יוצרות תוכן שבין היתר נשאלו שאלות פין נוספות וחשובות לא פחות - 28% אחוז מהן מתעניינות באורך, בעוד ש-39% אוהבות דווקא פין מעוקל (מישהו חיפש את נקודת ה-G?). באופן מפתיע, רק 33% חשבו שההיקף של הפין חשוב מאד, ולאף יוצרת תוכן לא היה אכפת אם הוא ישר או לא.

אז לפי הסקר הזה, רוב נשים מעדיפות איבר בגודל ממוצע, אבל Sheee מציעה לא לשכוח דבר אחד חשוב - ה"דוגמניות" של אונליפאנז מספקות שירות, ואתם יודעים שהלקוח תמיד צריך להיות צודק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully