זוג עושה סקס. ShutterStock
ShutterStock

כמו חילופי סטודנטים, רק בעירום: חוויות סקסיות מומלצות במיוחד

12.12.2023 / 11:50

שלישייה, אורגייה או סקס במקום פומבי כבר אי אפשר לעשות אחרי שמתחתנים (ברוב המקרים), לכן הזמן הנכון הוא עכשיו, לפני גיל שלושים וחמש, כשהעור עדיין מתוח והכל עדיין במקום (גם אחר כך אפשר, אבל זה יהיה קצת יותר מביך)

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

כידוע, ישראל היא מדינה של פוריטנים. השיפוט של החברה שאנחנו חיות בה על כל סוגי ההתנסות המינית הוא מוגזם ברמות בלתי אפשריות - בחורה שהיו לה יותר מכמה עשרות פרטנרים מיניים בחייה מקוטלגת "זולה", אנשים שהטעמים המיניים שלהם טיפה יותר מגוונים מוקצים לפינת המוזרויות - אפילו בנושאים שבהם קיימת פתיחות יחסית בתל אביב, כמו למשל שני גברים שמתנשקים ברחוב, בפריפריות מתקבל עדיין בהרמת גבה.

ודור ה-Z הם הכי גרועים. מתחתנים בגיל 22 אחרי שגרו שלוש שנים ביחד עם הסקס השני שלהם, וחס ושלום שימתחו את גבולות המיניות שלהם, וממש חבל. אז הנה הרשימה שלדעתי מכילה את שבע החוויות שכל אחד ואחת צריכים לנסות לפני גיל 35 - כשהכל עוד במקום והעור עדיין מתוח:)

"הרווחתי מיליון דולר בשנתיים מכיסוח דשא בעירום - ובעלי תומך בי"
זה לא מדעי, אבל הנה 5 סימנים שמעידים שהיה לכם דייט טוב
איזו הקלה: הסימנים שמעידים על סופה של תקופת היובש

שני נשים וגבר באוירה סקסית. ShutterStock
בדרך ללסביזם עוצרים בשלישיה/ShutterStock

אנאלי

למה? כי זה כיף. לא אומרת שתמיד, לא אומרת שעם כל אחד, ולא אומרת שחייבים להפוך את זה לשגרה, אבל לא לנסות בכלל, אף פעם? זה כבר מתחסד. זה מעולה לנשים שיש להן קושי להגיע לאורגזמה כי זה משאיר את הדגדגן פנוי ומכפיל את הסיכויים, ולגברים זה חובה, כי לדעתי כל גבר חייב להתנסות לפחות פעם אחת בחייו בחדירה. לא ייתכן שאתם לא יודעים איך זה מרגיש בצד השני, וגם לא ייאמן איך כל כך הרבה גברים מוכנים לוותר על איזור ארוגני שלם. כאילו, תגידו תודה! אנחנו צריכת להסתפק בדגדגן אחד שגם הוא די קשה להפעלה. חצופים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

שלישיה

קודם כל, כי זה ה-gateway שלנו להתנסות בסקס עם בני אותו המין, למי מאיתנו שאין להם אומץ ללכת על חוויה חד-מינית עד הסוף. ולדעתי זה חשוב. זה פותח את הראש, ולא פחות חשוב - מכפיל לנו את האופציות :) מעבר לזה, יש בהתפשטות שלא במסגרת הזוגיות הסגורה משהו משחרר עכבות וכיפי, שעוזר גם להתגבר על בעיות דימוי גוף וגם לתת לגיטימציה להתנהגות מינית שונה מהרגיל. לא אומרת שתלכו מיד למסיבת הסקס הבאה של גילי מוסינזון, כי זה באמת הארד-קור, אבל לפני גיל 35 זה בדיוק הזמן לאיזו שלישייה נחמדה, מה גם שעכשיו אתם נראים במיטבכם. כשהתחת יפגע לכם במדרכה כל פעם כשאתם עוברים כביש, יתחשק לכם אולי קצת פחות להתפשט בפומבי.

שני גברים שתי נשים מתכוננים לאורגיה. ShutterStock
פליטים ממועדון סקס גרמני, בבוקר למחרת/ShutterStock

מועדון סקס גרמני

למה גרמני? כי הם מצד אחד הכי יצירתיים במועדונים שלהם, ומצד שני מתייחסים לסקס ועירום כאילו זה שום דבר, מה שגורם למבקרים במועדונים האלה להרגיש סופר נוח. חובה ללכת, אפילו רק בשביל החוויה - ואפילו בלי להשתתף. גם לצפות זה ממש מעניין. יש שם חדרים על גבי חדרים של אנשים שעושים את כל סוגי הסקס האפשריים, כולם ערומים אחד ליד השני ובסיטואציה הכי אינטימית שיש, בלי טיפה של מבוכה. במיוחד ישראלים מתחסדים כמונו צריכים לספוג קצת מהחופש הזה.

צעצועים

יש צעצועים זוגיים מעולים שחובה לנסות, כמו למשל נדנדת סקס - קודם כל כי מגוון התנוחות שאפשר לנסות עליה הוא עצום, וגם כי סקס אסור לקחת מדי ברצינות, ונדנדה זה תמיד משעשע. חוץ מזה, שערורייתי בעיני שיש נשים שלא מחזיקות ויברטור. אז לכי לקנות ויברטור ברגע זה בבקשה, אל תהיי סתומה. ואם זה גורם לך להרגיש "מלוכלכת", אז מצבך חמור מאד. מהר לכי לרכוש, ויפה שעה אחת קודם. אגב, יש גם מלא תנוחות שאת צריכה להכיר, אם כבר מדברים על זה.

קבוצת צעירים רב תרבותית עושים סלפי. ShutterStock
סקס רב תרבותי תמיד יתחיל בקמפוס אירופאי/ShutterStock

סקס רב תרבותי

למה? כי זה מעניין, קודם כל. ודבר שני, למה לא? מי החליט שאנשים לבנים צריכים לשכב רק עם לבנים אחרים? אל תהיו רד-נקים, תחוו מקרוב כמה תרבויות אחרות, מה יש? הרגלים מיניים משתנים מתרבות לתרבות, גופות שונים, ריחות חדשים - זה כמו חילופי סטודנטים, רק בעירום.

למקבל

נכון שלחלקכם מוזר לשמוע את זה נאמר, כי זה מובן מאליו, אבל תתפלאו - יש אנשים שמעולם לא הרגישו שזה לגיטימי, לצאת עם שני אנשים במקביל ולהרגיש עם זה לגמרי סבבה. קוראים להם מונוגמיסטיים סדרתיים - תזהו אותם לפי זה שהם תמיד במערכת יחסים ארוכה, וגם בין מערכות, הם "יוצאים לדייטים ברצינות", עד שימצאו את הזוגיות הבאה. ולאנשים האלה אני אומרת - אם עוד לא עשיתם את זה, זה הזמן - צאו עם שניים במקביל מבלי להרגיש אשמים, עשו סטוץ בכוונה תחילה ותבינו שגם זה בסדר גמור. 35 זה לגמרי הגיל שבו צריך גם ללמוד לעשות סקס רק בשם הסקס. עד החתונה זה בכל מקרה יעבור.

פריס הילטון. GettyImages
ככה עושים את זה בסטייל/GettyImages

לצלם סרט סקס

אלא אם כן אתם מפורסמים בישראל, כאילו, כי אז זה פשוט מהלך אסטרטגי מפגר שלעולם לא ישכחו לכם. אבל אתם אנשים מן השורה ומעולם לא צילמתם את עצמכם עושים סקס, אז אתם חייבים. קודם כל זה סקסי כבר בזמן הצילום - הידיעה שהאקט מצולם הופכת אותו ליותר מרגש מהרגיל. דבר שני, לצפות בזה זה ממש מחרמן. אני מחזיקה בדעה שחרמנות היא יחסי גומלין שלנו עם עצמנו - שאנחנו לא באמת נמשכים למישהו אחר, אלא נמשכים אל עצמנו דרך מישהו אחר, בתנאי שהוא משמש לנו מראה מחמיאה מאד של עצמנו - אז לצפות בעצמך עושה סרט סקס זה בסך הכל ויתור על המתווך, ומה הכי מחרמן? יעילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully