ביבי בוגאטי. bibibugattiofficial, צילום מסך
צילום מסך/bibibugattiofficial

הוציאה 800 אלף שקלים על ניתוחים וכמעט מתה בניסיון להיות ברבי אנושית

22.2.2024 / 14:50

ביבי בוגאטי בת ה-27 עשתה עשרות ניתוחים מאז גיל 24. אחד מהם כמעט עלה לה בחייה, אבל היא ממש לא מתכוונת לעצור: "אני שונאת מראה טבעי", היא אומרת ומודה שכל החברות שלה ניתקו איתה קשר

ביבי בוגאטי/bibibugattiofficial

שמענו כבר על נשים שמוציאות הון על ניתוחים פלסטיים, אבל ביבי בוגאטי, בחורה בת 27 שנולדה בהולנד וחיה כיום בדובאי לקחה לקיצון את הרצון שלה להיות ברבי אנושית. ביבי סיכנה את חייה במהלך שני ניתוחי אף, שלושה ניתוחי הגדלת ומיצוק החזה, שאיבת שומן, הזרקת שתלים לשפתיים, ניתוח לעיצוב העיניים כדי לגרום להם להיראות כמו עיני חתול ושלושה ניתוחי הרמת ישבן ברזילאית - הניתוח הפלסטי הקטלני ביותר.

למרות שביבי כמעט מתה במהלך אחד הניתוחים להרמת הישבן שעברה בשנה שעברה בגלל מחסור בחמצן, היא לא פוסלת את האפשרות שתעשה עוד ניתוחים בעתיד. ועוד לא דיברנו על זה שהיא הוציאה מעל 170 אלף יורו (כ-800 אלף שקלים) על כל הניתוחים האלו.

את הניתוח הראשון שלה ביבי עשתה ביום הולדתה ה-24, בהשראת אהבתה לבובות הברבי ומאז היא עברה למעלה מ-15 ניתוחים נוספים ומודה שהוריה וכמה מחבריה לא ממש מרוצים מכל הניתוחים והכסף שהוציאה עליהם בשלוש שנים. למרות החוויה המפחידה שהייתה לה בשנה שעברה, היא עשתה מאז עוד עשרה ניתוחי פנים ועוד מספר ניתוחים גופניים לכבוד יום הולדתה ה-27, שעלו לה 42,000 ליש"ט (כמעט 200 אלף שקלים).

זו התוצאה של כל הניתוים

ביבי לא מתכוונת לעצור והיא רוצה לעשות עוד ניתוחים על מנת לשמור על המראה שלה ויש לה מטרה - להשיג פרופורציות גוף קיצוניות עוד יותר עם 3,000 סמ"ק בשדיים ו-3,000 סמ"ק בישבן.

"קיבלתי השראה מהאהבה שלי לברבי ומהתשוקה שלי למראה קיצוני", סיפרה ביבי, "אני שונאת את המראה הטבעי, ובגלל זה אהבתי את ברבי מאז שהייתי ילדה קטנה. הייתי אובססיבית לגבי ברבי והזיוף והשלמות הקיצוניים שלה. בסך הכל עברתי הקיץ 10 ניתוחי פנים, כולל פרוצדורות כמו עיני חתול, הרמת לחיים, הרמת שפתיים, ניתוח אף ועוד".

עוד ברביות קיצוניות
הברבי האנושית הגשימה את חלומה להיות האישה עם החזה הגדול ביותר בגרמניה

הברבי האנושית החליטה לשכפל את עצמה כדי ליצור "צבא ברביות"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"מוקדם יותר השנה הזו עברתי שלוש הגדלות חזה ושלושה ניתוחי הרמת ישבן ברזילאית עם שאיבת שומן ושתלים בישבן" היא סיפרה ואז הוסיפה: "הניתוח שכמעט עלה לי בחיי היה הרמת ישבן ברזילאית שבה חוויתי קשיי נשימה עקב מחסור בחמצן לאחר הניתוח. זה קרה שנה לפני ניתוחי יום ההולדת. כמעט מתתי כי לא קיבלתי מספיק חמצן, והצוות הרפואי התמודד עם האתגר וטיפל במצב. הייתה בעיה קריטית באספקת החמצן שלי לאחר הניתוח וזו הייתה חוויה מטרידה מאוד. ההבנה שיכולתי למות גרמה לי לתערובת של פחד, התבוננות פנימית ותחושה עמוקה של פגיעות".

למרות זאת ביבי החליטה לעבור עוד למעלה מעשרה ניתוחי פנים רק בשנה שלאחר מכן, אבל אמרה שהיא עושה את זה כדי לשמור על השלמות שלה, למרות שזה מגיע עם עלות גבוהה. "העצה שלי למי ששוקל שינויים קוסמטיים נרחבים כמוני היא להמשיך לעשות את מה שמביא לך אושר, אבל לעשות לפני זה מחקר יסודי", אמרה ביבי.

אין לה חברים, אבל זה היה שווה בשביל סרטונים כאלה

"עד כה, לא נתקלתי בבעיות פיזיות", היא טוענת ומוסיפה: "הצורך בשדרוגים קבועים חשוב לי כדי להישאר עקבית מבחינה אסתטית. עד כה שילמתי על הניתוחים שלי למעלה מ-170,000 ליש"ט, והעומס הכספי הזה נובע מהצורך בשדרוגים לשמירה על השלמות".

אם תהיתם מאיפה הכסף - היא מתחזקת מספר עמודי מעריצים בתשלום בשלל אתרים למבוגרים, בהם היא גובה כסף עבור תמונות וסרטונים מיניים בוטים שלה, כולל הגשמת פנטזיות, פטישים שונים, BDSM, מכירת תחתונים, פינדום ועוד.

ביבי מודה שהחברים והמשפחה שלה לא מרוצים מכל הניתוחים שלה. "כל החברים והחברות שלי מהולנד נהיו ביצ'יים איתי", אמרה ביבי, "הם התחילו להתווכח איתי על הניתוחים ואמרו שאני עושה לעצמי נזק - אז חסמתי אותם. הם סתם מקנאים ולא התכוונתי לתת להם לעצור אותי, אני לא מקשיבה לאף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully