זוג מקיים יחסי מין. Aloha Hawaii, ShutterStock
ShutterStock/Aloha Hawaii

שיא החוצפה: בחיים לא תנחשו איזה פורנו בומרים אוהבים לצרוך

עודכן לאחרונה: 25.12.2023 / 14:15

אם לא הספיק לכם המידע המחריד שנוסף לנו לאחרונה באשר לאנושות והפוטנציאל ההרסני שלה, מניתוח הנתונים של אתר הפורנו הגדול בעולם פורנהאב מסתבר שהקבוצה הכי גזענית כלפי אוכלוסיה מסוימת, גם מפנטזים עליהם מינית הכי הרבה

הרגלי הפורנו של אנשים מביאים לתובנות מעניינות לפעמים - למשל בשנת 2022, נתוני הצפייה של Pornhub גילו לנו שנשים נמצאות יותר ויותר באתר וצופות בעיקר בפורנו לסבי.

השנה, הסקירה השנתית העשירית של האתר מגלה לנו מידע מעניין דווקא על דור הבומרים (שפורנהוב מחשיבה אנשים בני 55 ומעלה) צופים יותר ויותר בפורנו שמככבות בו טראנסיות, ליתר דיוק ב-58% יותר בהשוואה לכל הגילאים האחרים, כולל צעירים.

מאובחנות סרטן מודאגות מאד מאיבוד השיער, ואין פחות שטחי מזה
חג המולד המועד: במיוחד עכשיו זו התנוחה שצריך להימנע ממנה
2024 תשנה את הסקס - אלה הטרנדים המיניים המחופשים ביותר


במחקר משנת 2022, 41 אחוז מבני 50-64 ו-42 אחוז מהמבוגרים בני 65 ומעלה אמרו כי החברה "הלכה רחוק מדי" בקבלת אנשים טרנסים. כנראה שצפייה בפורנו לא גורמת לך לקבל אנשים או להפוך למואר, ובהתחשב בזה שיש בומרים שהם בעצמם טראנסים או להט"בים אחרים, ואפילו כשלוקחים בחשבון ש-Gen Z הוא הדור הכי "ווק" עד כה, דווקא טראנס-פורנו פופולרי יותר בקרב בומרים שלא מקבלים טראנסים. חצופים, הא?

אישה במיטה עם רובוט מין. ShutterStock
רובוטי מין גם הגיעו רחוק השנה/ShutterStock

אגב, זו לא קטגוריית הלהט"ב היחידה ברשימת הצפייה של הבומרים - קטגוריית הפורנו "גבר דו-מיני" פופולרית ב-38 אחוז יותר בקרב הבומרים מאשר אצל דורות אחרים. הקטגוריות המובילות של דור Z בהשוואה לגילאים אחרים הולכות לכיווני הקוספליי ב-146 אחוזים יותר באחרים, ו-94 אחוז יותר מתעניין באנימה או מנגה פורנוגרפית). טרנס- פורנו בכלל לא מופיע כאן, אבל כן מופיע בגרפים של דור המילניום ודור X (+20 אחוז ו-+24 אחוז).

במונחים של חלוקות מגדריות, שוב, "לסבית" הייתה הקטגוריה המובילה בקרב נשים צופות. פורנו מספריים נצפה ב-196 אחוז יותר על ידי נשים מאשר על ידי גברים, ובסך הכל, אלה הם הטרנדים של השנה:

פורנו "בוגר" ו-"MILF".
פורנו הכולל חלקי גוף "גדולים" או "מאסיביים".
פורנו מכונות כמו אנדרואידים או רובוטים
פורנו מדים - חיילים או שוטרים
פורנו טיפול - כולל טיפולי מין ועיסוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully