האני ברוקס וחברה. honeyybrooks, צילום מסך
צילום מסך/honeyybrooks

"הכנסתי למיטה של בעלי 16 נשים - ואני במצוד אחרי עוד"

26.3.2024 / 0:11

כוכבת רשת הותירה את עוקביה מזועזעים כששיתפה שהיא עברה מהפך מיני ועכשיו היא "אובססיבית" לשיתוף בעלה עם נשים אחרות

האני ברוקס מגלה שהיא משתפת את בעלה עם נשים אחרות/honeyybrooksvip

נכון שלשתף זה חשוב, אבל איפה עובר הגבול? כוכבת רשת אוסטרלית חשפה שחיי המין שלה ושל בעלה לוהטים מאי פעם לאחר שהם פתחו את נישואיהם והיא מאפשרת לבעלה לשכב עם נשים אחרות.

האני ברוקס, שכמובן מתחזקת חשבון אונליפאנס מצליח בו היא מוכרת תוכן מיני נועז בכיכובה, חשפה את הווידוי על חייה בסרטון אינסטגרם שעורר תגובות חריפות, כאשר רבים בישרו לו שהיא עומדת בקרוב לפני גירושים.

"שיתפתי את בעלי עם 16 אנשים עד כה השנה", הכריזה יוצרת התוכן בתחילת הקליפ השנוי במחלוקת שלה. "אם הייתם אומרים לי לפני 12 חודשים שאני הולכת לחלוק את בעלי עם מספר נשים, לא הייתי מאמינה", אמרה ברוקס וסיפרה שההחלטה לפתוח את הנישואים קרתה יחסית לאחרונה. היא לא חשפה כמה זמן היא הייתה נשואה לפני ההחלטה אבל גילתה שהיא תמיד הצטרפה לבעלה במיטה כשהנשים האחרות היו נוכחות.

"הדבר המצחיק בזה הוא שאני זו שאובססיבית בנושא", היא שיתפה. "בעלי תמיד חושב שזה 'מגניב' או 'שיהיה', אבל אני תמיד חושבת על הנשים שאנחנו יכולים לעשות. אני גם די בטוחה שאני נהנית מהבנות האלה יותר מאשר בעלי - הוא פשוט מצטרף להרפתקאה", היא הוסיפה.

ברוקס הודתה גם שהיא ובעלה מרבים לתעד את החוויות המיניות שלהם כדי שיוכלו אחר כך לצפות בהן ולהעלות זיכרונות. "היו לנו כאלה שלא צילמנו כי זה היינו רק אנחנו באלמנט שלנו, אבל אנחנו מצלמיים את רוב המפגשים, וזה ממש מגניב כי אנחנו יכולים לחלוק את זה ואז אנחנו יכולים לצפות בזה שוב ושוב".

ברוקס לא מתכננת להפסיק לצרף נשים למיטה שלה ושל בעלה ואמרה שהיא תמיד "בחיפושים" אחרי נשים שיצטרפו אליה ואל בעלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

היא מסבירה מאיפה היא מוצאת עבורו נשים

והיא כל הזמן מחפשת עוד

הווידוי הנועז שלה עורר מהומה, כשהמגיבים באינסטגרם היו חלוקים בדעתם לאורח החיים הלא שגרתי שלה ושל בעלה.

כמה נשים הזדהו איתה ואמרו שגם הן פתחו את נישואייהן ומאז לא הסתכלו לאחור. "גם בן הזוג שלי כל כך צונן לגבי זה ואני אובססיבית", התלהבה אחת, "אני ממש משתוקקת לזה. חשבתי שאני היחידה."

"גם אני ככה", הודתה מגיבה אחרת, "התחלתי להתעסק בעולם הזה וזה כל כך לוהט."

עוד דברים שקרו לה
"ניהלתי רומן עם בעלה של החברה הכי טובה שלי, וככה גיליתי"

"הרווחתי מיליון דולר בשנתיים מכיסוח דשא בעירום - ובעלי תומך בי"

בינתיים, אחד מעוקביה הגברים הודה שהוא היה נגד הרעיון אך שינה את דעתו: "זה מרתק: לפני עשור הייתי חד משמעת מתנגד לרעיון. היום הייתי מתחתן עם כוכבת פורנו. אהבה וסקס זה לא אותו דבר ונדרשה לי מערכת יחסים הרסנית עם נרקיסיסטית כדי שאבין את זה", הוא הסביר,"מה שחשבתי שזה אהבה היה רק סקס עבורה, ואמצעי לתמרן אותי. כל הכבוד לך, כל עוד שניכם מגיעים לזה ממקום טוב אז הנישואים שלכם ישגשגו".

מנגד, היו אחרים שתקפו את ברוקס ובעלה על הבחירה באורח החיים הפתוח שלהם. "זוכרים שחתונה ונישואים באמת אמרו משהו?", קונן אחד מהמגיבים, "תתכוננו בשנה הבאה לראות סרטונים שלה מספרת שהיא התגרשה", כתבה מגיבה אחרת, לפני ששלישית טענה שזו "ההתחלה של הסוף עבור בעלה".

היה גם מגיב שניסה לנתח פסיכולוגית את המצב והסביר ש"את נהנית מזה הרבה יותר ממנו כי זה הפך ל"דבר שלך". זה נהדר כרגע אבל זה התחלה של מדרון תלול כלפי מטה... האם שאלת אותו אם זה משהו שהוא רוצה להמשיך בו? בסופו של דבר הוא ירצה אותך בחזרה לבד, או שלא ירצה כלום או שהוא יפגוש אישה שהוא ירצה יותר ממך ואת תשארי לבד ב"הרפתקאה" שלך" ולא תאהבי את זה. כך או כך - זה לא יימשך לנצח כי זה מבזה את הנישואים שלך. אם את באמת אוהבת אותו, אולי כדאי לך לצאת מזה כל עוד את יכולה וככה לשמור על הגבר שלך!"

בשלב כלשהו נמאס לה מהתגובות האלה והיא ענתה: "לכל מי שאומר שהוא הולך לעזוב אותי בשביל מישהי טובה יותר - תנו לי שם של מישהי טובה יותר. תנו לי שם של אישה אחרת שתיתן לבעלה לעשות את הדברים המהנים האלה ותיהנה מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully